حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بازگشت کارمندان خود به کار حضوری را تا ژانویه ۲۰۲۲ به تعویق انداخت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در ماه جولای بود که اپل تصمیم به بازگشت کارمندان تا اکتبر سال جاری به دفاتر کار خود گرفت. این تصمیم پس از اولین درخواست کارمندان برای بازگشت به کار شخصی در ماه سپتامبر بود. اکنون این شرکت بار دیگر برنامه‌های خود برای بازگشت به کار حضوری را به‌تأخیر انداخته است و این بار اپل انتظار ندارد کارکنان تا اوایل سال 2022 به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

تعویق بازگشت کارمندان اپل به کار حضوری تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۲

گزارش جدید منتشر شده توسط بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل روز پنجشنبه یک یادداشت جدید برای کارکنان خود ارسال کرده که تأیید می‌کند بازگشت به دفاتر کار تا ژانویه 2022 به‌تعویق افتاده است. این تصمیم، همانطور که انتظار می‌رفت، مربوط به افزایش تعداد موارد COVID-19 در ایالات متحده و همچنین در کشورهای دیگر است.

بر اساس یادداشتی که روز پنجشنبه برای کارکنان ارسال شده است، شرکت اپل بازگشت کارمندان خود را به دفاتر شرکت به‌دلیل افزایش موارد COVID-19 و انواع جدید آن، از اکتبر تا ژانویه به‌تعویق می‌اندازد. این شرکت به کارمندان خود اعلام کرده است که زمان بازگشایی مجدد را یک ماه قبل از بازگشت آنها به دفاتر کار اعلام می‌کند.

اپل در سال 2020 پس از شیوع بیماری کرونا، شرایط دورکاری را به‌طور کامل پذیرفت و تاکنون نیز تنها تعداد کمی از کارکنان به دفاتر این شرکت در سراسر جهان بازگشته‌اند. با این حال، با سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، مدیرعامل اپل، تیم کوک، در ماه ژوئن اعلام کرد که کارمندان شرکت باید در ماه سپتامبر به دفتر کار خود بازگردند.

متأسفانه، انواع مختلف و جدید COVID-19 افراد بیشتری را آلوده کرده است که باعث شده چندین شرکت در برنامه‌های خود برای بازگشت به حالت عادی تجدید نظر کنند. درحالی‌که اپل ابتدا بازگشت به کار عادی خود را تا اکتبر به تعویق انداخته بود، اکنون کارکنان به کار خود در خانه تا پایان سال 2021 ادامه می‌دهند.

تعویق بازگشت کارمندان اپل به کار حضوری تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۲

تعویق بازگشت کارمندان اپل به کار حضوری تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۲

کارکنان درخواست انعطاف‌پذیری بیشتری از اپل می‌کنند

تیم کوک در اوایل سال جاری اعلام کرد که اپل برنامه کاری ترکیبی را تصویب می‌کند که در آن کارکنان باید سه روز در هفته به دفتر مراجعه کنند. گروهی از آنها با این تصمیم مخالفت کردند، چراکه درنظر داشتند همچنان در خانه و از طریق دورکاری به کار خود ادامه دهند.

این شرکت استدلال می‌کند که کار حضوری برای فرهنگ اپل ضروری است و گفته می‌شود که درخواست‌های کسانی را که خواهان انعطاف‌پذیری بیشتر بوده تا مجبور نباشند به دفاتر کاری خود بازگردند، رد می‌کند.

در یادداشت این هفته مشخص شد که یک ماه قبل از بازگشت به کارکنان اطلاع داده می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد ممکن است دورکاری بازهم به تأخیر بیفتد. درحالی‌که شایعات حاکی از آنست که اپل محصولات جدیدی را در چندین رویداد ویژه در اواخر امسال معرفی می‌کند، این امر فقط باعث می‌شود که این شرکت به برگزاری رویدادهای مجازی بدون حضور مطبوعات ادامه دهد.

کارمندان اپل تهدید کردند: در صورت اجبار به حضور در محل کار استعفا می دهند

درنهایت نظر شما راجع‌به تمدید دورکاری کارمندان اپل تا حداقل اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی چیست؟ در مجموع تصمیم غول‌های فناوری را برای ادامه دورکاری کارکنان خود به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا چگونه می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی