حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا فروشگاه های اپل در چین را تعطیل کرد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، پزشکی و سلامت

تعداد قربانیان ویروس کرونا به صورت روزانه افزایش پیدا می کند. حال شرکت اپل اعلام کرده تمام فروشگاه ها و دفاتر خود در کشور چین را تعطیل می کند. به این ترتیب ویروس کرونا فروشگاه های اپل در چین را تعطیل کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ویروس کرونا

ویروس کرونا

ویروس کرونا

اپل امروز در بیانیه کوتاهی اعلام کرد تمام فروشگاه های فیزیکی، دفاتر و مراکز خود در کشور چین را تا تاریخ 9 فوریه تعطیل می کند. اپل به علت شیوع ویروس کرونا و همچنین توصیه پزشکان مجبور به چنین اقدامی شده است. اپل قصد دارد با این کار، احتمال ابتلای کارمندان خود به بیماری کرونا را کاهش دهد. همانطور که می دانید، ویروس کرونا باعث مرگ صدها نفر در سراسر جهان شده که البته عمده آن ها در کشور چین جان خود را از دست داده اند.

با وجود تعطیلی فروشگاه های فیزیکی اپل در کشور چین، فروشگاه آنلاین آن همچنان در این کشور به کاربران سرویس می دهد. چند روز پیش گزارشی به این موضوع اشاره کرده بود که شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه با تولید محصولات اپل می شود. در حقیقت بیماری کرونا باعث تاخیر در تولید آیفون 9 و همچنین ایرپاد می شود. شریک اصلی اپل، فاکسکان چنین موضوعی را تکذیب کرد و خبر از ادامه تولید محصولات اپل داد.

بر اساس جدیدترین گزارش، تولید آزمایشی آیفون 9 به تازگی آغاز شده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند اواخر ماه مارس وارد بازار شود. اپل 30 میلیون دستگاه از این اسمارتفون را سفارش داده است. این شرکت قصد دارد در ماه سپتامبر سال جاری میلادی از گوشی های سری آیفون 12 رونمایی کند.

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با گوشی های آینده اپل منتشر شده است. قدرت گوشی های سری آیفون 12 توسط چپیست اپل A14 Bionic تامین می شود و همچنین از دوربین قدرتمندتری در مقایسه با نسل کنونی خود بهره می برند. انتظار می رود اپل ظرفیت باتری این محصولات را نیز افزایش دهد.

نظر شما درباره تاثیر ویروس کرونا روی دنیای فناوری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

تا الان که امار قربانیان ویروس چینی به 380نفر رسیده و احتمالا به 450نفر هم صعود میکنه
اپل با این کار بهترین کار در جهت خدمت به کارمندانش انجام داده

AAAA_.reza._AAAA

۳۸۰ نفر نه ۳۱۰ نفر

Milad7

یعنی تو ایران میتونه چندصد هزارقربانی بگیره 😐

Amir galaxy

ایران قشنگ پتانسیل نابودی کامل رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)