حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوشیدن ماسک در فروشگاه های اپل در ایالات متحده کماکان ادامه خواهد یافت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اخیرا بلومبرگ گزارشی را منتشر کرده است که نشان می دهد علی رغم ابلاغیه جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ایالات متحده، اپل سیاست پوشیدن اجباری ماسک خود را در فروشگاه های خرده فروشی واقع در این کشور، حفظ خواهد کرد. این شرکت به فروشگاه های فیزیکی خود اطلاع داده که در حال ارزیابی اقدامات ایمنی و بهداشتی مربوط به ویروس کرونا است، اما خط مشی لازم برای مشتریان و کارمندان در این فروشگاه ها، ادامه خواهد یافت.

ادامه روند پوشیدن ماسک در فروشگاه های اپل

مرکز کنترل بیماری ها (CDC) واقع در ایالات متحده، روز پنجشنبه اعلام کرد افرادی که به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند، می توانند در داخل و خارج از منزل پوشیدن ماسک را کنار گذاشته و دیگر مجبور به حفظ فاصله اجتماعی نخواهند بود. البته موارد استثنایی نیز در راهنمای CDC وجود دارد که به افراد توصیه می کند در حمل و نقل عمومی، هواپیما، قطار و همچنین در مراکز بهداشتی مانند مطب پزشک، ماسک زدن را ادامه دهند. به افراد مبتلا به بیماری های خاص نیز، توصیه شده است که پیش از قطع پوشیدن ماسک، با متخصص بهداشت خود مشورت کنند و کسی که علائم جدید COVID-19 را بروز می دهد نیز، باید دوباره شروع به پوشیدن ماسک خود به منظور حفظ ایمنی کند.

پوشیدن ماسک در فروشگاه های اپل

پوشیدن ماسک در فروشگاه های اپل

برخی از فروشگاه های خرده فروشی نیز در سراسر ایالات متحده از روز جمعه رفع قانون اجبار به پوشیدن ماسک را آغاز کردند؛ شرکت های بزرگی از جمله Walmart ،Trader Joe و Costco سیاست های خود را بروز کردند. اما Target و CVS از جمله خرده فروشانی بودند که بیان کردند هنگام ارزیابی دستور العمل جدید CDC، اجبار به پوشیدن ماسک را در فروشگاه های خود، حفظ می کنند.

در باب فروشگاه هایی که مجدداً بازگشایی شده اند(برخی از آنها به طور محدود باز هستند) مانند اپل، در حال حاضر از مشتریان و کارمندان فروشگاه های فیزیکی خود می خواهند به ماسک زدن ادامه داده و برای مشتریانی که خودشان ماسک به همراه ندارند، ماسک ارائه می دهند. در صفحه سوالات متداول این شرکت همچنین اشاره شده است که قبل از ورود هر فردی به این فروشگاه ها، نیاز به بررسی دمای بدن وی می باشد.

ارسال مستقیم آیفون از فروشگاه های اپل به کاربران به دلیل کرونا

نظر شما راجع به ادامه روند اجبار به پوشیدن ماسک در فروشگاه های اپل علی رغم برداشتن این قانون به صورت کلی در سراسر ایالات متحده چیست؟ به نظر می رسد این شرکت کماکان در نظر دارد تا جای ممکن ریسک ابتلای مشتریان و کارمندان خود را به این ویروس کاهش دهد که البته کاملا منطقی و عاقلانه می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگه امریکا اینطوره پس ماسک برای ما حداقل تا سال 401 هم هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی