حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Pixel 6 Pro این بار به طور کامل‌تر و موثق‌تری لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل احتمالاً تا چند هفته آینده از سری Pixel 6 خود رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها، دارای جذاب‌ترین و انقلابی‌ترین مشخصات نسبت به نسل‌های قبلی هستند. این بار مشخصات گوشی Pixel 6 Pro به طور کامل‌تری لو رفته است. اما این مشخصات دقیقاً از چه قرار هستند و آیا شاهد جزئیات جدیدی هستیم؟

مشخصات Pixel 6 Pro به صورت کامل‌تر و موثق‌تری فاش شد

گوگل بیش از یک ماه پیش، از سری Pixel 6 خود پیش رونمایی کرد. گوگل قصد دارد در این گوشی‌ها از تراشه اختصاصی Tensor استفاده کند.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

بر اساس گزارشی از Android Authority، ما قبلاً اطلاعات لو رفت زیادی از سری گوشی‌‌های Pixel 6 را با شما به اشتراک گذاشته بودیم. حتی برخی از اطلاعات فاش شده، توسط خود گوگل حذف شدند! با این حال، اطلاعات فاش شده جدید از این سری، ظاهراً مربوط به یک نسخه واقعی از Pixel 6 Pro است!

یک منبع ناشناس که به تازگی با XDA Developers ارتباط برقرار کرده است، می‌گوید که از Pixel 6 Pro استفاده می‌کند! ظاهراً او یکی از افرادی است که زودتر از موعد به این گوشی دسترسی پیدا کرده است. حال، این منبع ناشناس از برخی اطلاعات پرچمدار جدید گوگل پرده برداری کرده است. خب، برخی از مشخصاتی که این فرد اعلام کرده است را ما پیش‌تر در منابع مختلفی مشاهده کرده‌ایم. از جمله این اطلاعات، می‌توان به رفرش ریت ١٢٠ هرتزی اشاره کرد. با این حال، توجه داشته باشید که منبع ادعا می‌کند که دستگاه مورد استفاده‌اش، واقعی است. البته این نمونه، برای فروش نیست. بلکه Pixel 6 Pro این فرد، یک نمونه اولیه است. بنابراین، ممکن است بسیاری از مشخصات Pixel 6 Pro همان طور باشند که این فرد ادعا می‌کند.

اما این مشخصات دقیقاً از چه قرار هستند؟ منبع، گفته است که این گوشی دارای ١٢ گیگابایت حافظه رم است! این بیشترین میزان حافظه رم در گوشی‌های پیکسل خواهد بود. لنز پریسکوپ تله فوتو با سنسور ١٢ مگاپیکسلی نیز در این گوشی موجود است. سنسور این لنز، همان IMX386 سونی می‌باشد. سنسور ۴٨ مگاپیکسلی IMX586 نیز وظیفه ثبت عکس‌های فوق عریض را دارد. در نهایت، سنسور اصلی این گوشی، ISOCELL GN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی است. قابلیت شارژ بی سیم معکوس بالأخره در این گوشی استفاده شده است. وضوح نمایشگر، +QHD است. تراشه UWB نیز در این گوشی موجود است.

ظرفیت باتری پرچمدار بعدی گوگل برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. حسگر تشخیص اثرانگشت Pixel 6 Pro درون نمایشگر آن تعبیه شده است. از سوی دیگر، این منبع ادعا می‌کند که Pixel 6 Pro از لبه‌های حساس به فشار برخوردار نیست. پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند که بر اساس آن‌ها، قرار بود سری Pixel 6 به این قابلیت تجهیز شود. توجه داشته باشید که این اطلاعات، صد درصد درست نیستند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا ماه آینده که تاریخ رونمایی احتمالی این سری باشد، صبر کنید!

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی Pixel 6 Pro چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند برای رقبای خود تهدیدی جدی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

طراحی و رنگ بندیشو دوست دارم

عجب مشخصاتی داره😍

اسپم: گلکسی A52s تو بازار ایران نسخه ۲۵۶ گیگ موجود شده ۱۱ میلیون تومن🤔

Faez

عکسای واقعیشو نگاه کنید از حاشیه های زیاد دور صفحه نمایش هم خوشتون میاد👌🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️