حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy M22 در سایت سامسونگ دیده شد؛ رونمایی به زودی!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

برخی از طرفداران سامسونگ، منتظر رونمایی از گوشی جدید سری Galaxy M هستند. نام این گوشی، سامسونگ Galaxy M22 است. سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی M22 را در سایت خود قرار داده است. بنابراین، می‌توان پیش بینی کرد که این گوشی به زودی رونمایی می‌شود.

سامسونگ Galaxy M22 در سایت سامسونگ لیست شد و به زودی رونمایی خواهد شد

مدتی پیش رندرهای گلکسی M22 منتشر شدند. این رندرها، به ما نشان دادند که طراحی جدیدی را در این گوشی شاهد نیستیم. چرا که طراحی آن مشابه Galaxy A22 است.

 

رندر ها و مشخصات کلیدی گلکسی M22 سامسونگ فاش شد؛ مشابه با گلکسی A22

 

به نقل از Mysmartprice، سامسونگ ممکن است به زودی از گوشی جدید سری Galaxy M، یعنی Galaxy M22 رونمایی کند. دلیل این امر، چیزی نیست جز لیست شدن نام این گوشی در سایت رسمی سامسونگ! صفحه پشتیبانی گوشی‌ها، معمولاً اشاره مستقیم و دقیقی به نام گوشی ندارد. با این وجود، با کمی دقت می‌توان متوجه شد که گوشی مورد اشاره دقیقاً چه نامی دارد. بر اساس اطلاعات قبلی فاش شده، Galaxy M22 با تراشه Helio G80 و ۴ گیگابایت حافظه رم روانه بازار می‌شود. حتی ما رندر این گوشی را پیش‌تر مشاهده کرده بودیم. این رندرها، به ما نشان دادند که گلکسی M22 دارای دوربین اصلی چهارگانه و ناچ قطره‌ای در نمایشگر است. درست است که سامسونگ هیچ تاریخ رسمی را برای رونمایی از گلکسی M22 تعیین نکرده است. اما قرارگیری نام این گوشی در سایت سامسونگ، حاکی از رونمایی این دستگاه در آینده‌ای نزدیک است.

همان طور که گفتیم، قرارگیری نام Galaxy M22 در سایت سامسونگ به معنی درز مشخصات آن نیست. این گوشی، با مدل نامبر SM-M225FV/DS می‌باشد. این گوشی، پیش‌تر در بنچمارک گیک بنچ و FCC نیز حضور پیدا کرده است. این دستگاه، دارای مشخصاتی مانند تراشه ١٢ نانومتری Helio G80، چهار گیگابایت حافظه رم، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 خواهد بود. در کنار آن، سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی در این گوشی بهره می‌گیرد.

در ادامه، به بخش سیستم دوربین سامسونگ Galaxy M22 می‌رسیم. دوربین اصلی این گوشی، شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین اصلی هم وضوح ١٣ مگاپیکسلی خواهد داشت. منبع تغذیه Galaxy M22، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با شارژر ٢۵ واتی همراهی خواهد شد. وزن و ضخامت گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ، برابر با ١٩٩ گرم و ٨.۴ میلی متر است. پشتیبانی از اینترنت 4G، بلوتوث نسخه ۵.٠، تراشه NFC، درگاه Type-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون از دیگر مشخصات این گوشی است. قیمت احتمالی Galaxy M22، برابر با ٢٣٩ یورو است.

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که این ماه شاهد رونمایی از Galaxy M22 باشیم؟ منتظر این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی خوبیه الخصوص صفحه نمایش باتریش

بخدا حیفه وقتی که نسخه قبلی باتری ۶۰۰۰ و اگزینوس ۹۶۱۱ باشه ولی نسبت به نسل قبل پسرفت کنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️