حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه اپل واچ سری ۷ با برطرف شدن مشکلات تولید آن، اواخر ماه سپتامبر خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از آخرین یادداشت تحلیلگر مشهور مسائل اپل، مینگ چی کو، وی بیان می‌کند که اپل مشکلات تولید اپل واچ سری ۷ خود را برطرف کرده، تولید انبوه مدل جدید را از اواسط تا اواخر سپتامبر آغاز می‌کند و عرضه آن نیز اواخر همین ماه طبق برنامه قبلی صورت می‌گیرد.

عرضه اپل واچ سری ۷

موضوع تولید اپل واچ ۷ عمدتاً به پنل نمایشگر آن مربوط می‌شود. با این حال، این مشکل اخیرا حل شده است و تولید انبوه ماژول‌های پنل از اواسط سپتامبر آغاز می‌شود.

اپل واچ سری ۷ دارای طراحی جدیدی با لبه‌های تخت بوده که شبیه به لبه‌های استفاده شده در دستگاه‌‌های آیفون ۱۲ و آیپد پرو می‌باشد. به گفته کو، اپل به‌دلیل این تغییر چشمگیر در طراحی اپل واچ ۷، مجبور بود در تولید آن مراحل بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی طی کند.

به‌طور خاص، نمایشگر سری ۷ از طراحی جدید به‌جای طرح قدیمی استفاده می‌کند و همچنین برای اولین بار به فرایند قالب‌گیری کم‌فشار (LIPO) در تولید آن نیاز است. اپل همچنین از پنل OLED جدیدی استفاده کرده که می‌تواند بهره‌وری را افزایش داده و هزینه‌ها را نیز کاهش دهد، اما این امر مستلزم تأمین‌کنندگان جدید مانند LG Display  Young Poong و Jabil می‌باشد که درنتیجه احتمال تاخیر در عرضه آن وجود دارد.

با توجه به اتخاذ بسیاری از فرآیندهای تولید جدید برای اولین بار، ماژول پنل Apple Watch 7 قبل از شروع تولید انبوه در مرحله آزمایش، با مشکلات متعدد مواجه شد که عمدتا شامل پنل چشمک‌زن و عدم حساسیت به لمس می‌باشد. این مسئله پیچیده تولید ممکن است مربوط به یکی از تامین‌کنندگان LGD ،Jabil یا Young Poong باشد.

عرضه اپل واچ سری ۷

عرضه اپل واچ سری ۷

خبر خوب اینست که اپل با بررسی طرح‌های مختلف آزمایشی (DOE) مسائل مربوط به قابلیت اطمینان ماژول پنل را برای یافتن بهترین پیکربندی تولید و تنظیم استانداردهای صلاحیت در حوزه تولید و مونتاژ حل کرده است.

کو در این یادداشت می‌گوید: “ما انتظار داریم Jabil تولید انبوه ماژول‌های پنل اپل واچ ۷ را در اواسط ماه سپتامبر آغاز کند.” بر اساس این برنامه جدید، تحلیلگر بیان می‌کند که عرضه انبوه محصول نهایی در اواخر سپتامبر آغاز می‌شود.

پیش‌تر Nikkei Asia و Bloomberg گزارش داده بودند که مشکلات تولید به‌دلیل پیچیده‌تر بودن طراحی به این معنی است که عرضه اپل واچ سری ۷ به‌احتمال زیاد به‌تاخیر خواهد افتاد. به‌طور جداگانه، مارک گورمن، روزنامه‌نگار بلومبرگ، اخیراً گزارش داد که این دستگاه می‌تواند در مقادیر محدود به‌هنگام عرضه در دسترس باشد. گورمن این موضوع را در توییتی پس از آخرین یادداشت کو، بار دیگر تکرار کرد.

کو در یادداشتی، خوش‌بینی خود را برای اپل واچ ۸ ذکر کرده بود، چراکه این سری “ویژگی‌های جدید مدیریت سلامت (مانند اندازه‌گیری دما و غیره)” را ارائه می‌کند.

اپل قصد دارد ساعت هوشمند بازطراحی شده خود را در کنار سری جدید iPhone 13 در رویداد مجازی سه‌شنبه، ۲۳ شهریور رونمایی کند.

اپل واچ سری ۷ از واچ فیس های جدید به‌لطف نمایشگر بزرگتر بهره می‌برد

نظر شما راجع‌به عرضه اپل واچ سری ۷ طبق برنامه قبلی و کنترل مشکلات تولید مربوط به آن توسط اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینم هر روز یه شایعه در موردش هست یه روز زودتر یه دیرتر قراره عرضه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی