حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس بادز Z2 را ببینید: احتمال عرضه در ماه آینده

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس در اکتبر سال گذشته، هندزفری بلوتوثی بادز Z خود را معرفی کرد که با نظرات مثبت از سوی منتقدان نیز همراه شد. حال، اخیرا رندر نسل دوم این گجت با نام وان پلاس بادز Z2 منتشر شده است که انتظار می‌رود تا ماه اکتبر پیش‌رو، به‌همراه وان پلاس 9T معرفی شده و به بازار عرضه شود.

رندر وان پلاس بادز Z2

افشاگر معروف Steve Hemmerstoffer با نام کاربری OnLeaks در توییتر، به‌تازگی چندین تصویر از OnePlus Buds Z2 را به اشتراک گذاشته است که طراحی نهایی هدفون‌های بی‌سیم این شرکت را نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس بادز Z2

رندر وان پلاس بادز Z2

Buds Z2 شباهت بسیاری به نسخه قبلی خود داشته، اما نوک دستگاه و قسمتی که داخل گوش قرار می‌گیرد، این بار کمی زاویه‌دار طراحی شده است. همچنین برخی سنسورها را روی ساقه آن مشاهده می‌کنیم که می‌توانند برای تشخیص حالتی که هدفون‌ها در گوش قرار گرفته‌اند، استفاده شود؛ ویژگی‌ای که در Buds Z اصلی وجود نداشت.

این منبع هیچ‌گونه اطلاعاتی را از مشخصات Buds Z2 فاش نکرده، اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در مورد TWS جدید وان پلاس، به‌محض نزدیک شدن به معرفی آن در ماه اکتبر، در سطح اینترنت ظاهر شود.

قاب دستگاه نیز دارای پورت USB Type-C برای شارژ بوده و طراحی آن در مقایسه با OnePlus Buds Z فعلی، کمی کوچکتر است. لوگوی OnePlus نیز در بالای قاب قرار دارد. با آنکه هدفون‌های جدید را می‌توان در رنگ سفید مشاهده کرد، اما احتمالا رنگ‌های دیگری نیز در هنگام عرضه وجود خواهند داشت.

در همین حین، ماه گذشته نیز شایعاتی منتشر شد مبنی‌بر اینکه وان پلاس در حال کار بر روی نسخه Lite Buds Pro می‌باشد که از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) برخوردار بوده و ممکن است ماه آینده در کنار OnePlus 9 RT وارد بازار شود. با این حال، هنوز مشخص نشده است که آیا نسخه لایت بادز پرو، همان بادز Z2 خواهد بود و یا دستگاه جداگانه‌ای می‌باشد. صرف نظر از نام‌گذاری، انتظار می‌رود که این ایربادزها، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای از سوی وان پلاس معرفی شوند به‌طوری‌که توانایی رقابت با سایر ایربادزهای موجود در بازار ازجمله عضو جدید Nothing Ear 1 را داشته باشد.

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات ایربادز جدید وان پلاس بادز Z2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جالبه اما یه قیمت میزارن روش که نشه خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی