حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل تیزر پیکسل ۶ را با تمرکز بر روی تراشه Tensor و طراحی Material You منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

مدتی پیش کمپانی گوگل از گوشی پرچمدار در دسته میان‌رده‌های خود با نام پیکسل 5a رونمایی کرد. بدون شک اما، طرفداران منتظر معرفی کامل پرچمداران بالارده پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو می‌باشند، به‌خصوص پس از اعلام رسمی مشخصات و طراحی این گوشی‌ها از سوی این شرکت در ماه گذشته. در همین حال، گوگل به‌تازگی تیزر و تصاویر پیکسل ۶ آینده خود را در حساب اینستاگرام MadeByGoogle و کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است که تمرکز آن بر روی تراشه سفارشی Tensor و طراحی Material You اندروید ۱۲ می‌باشد.

تیزر پیکسل ۶ گوگل

تصاویر رسمی گوگل در اینستاگرام این شرکت، نمایی از پنل جلویی Pixel 6 را نشان می‌دهد که دارای سوراخ نمایشگر در قسمت وسط صفحه و ویجت‌های Material You با سبک منحصربه‌فرد اندروید 12 می‌باشد. سبک طراحی جدید گوگل در رابط کاربری آخرین نسخه از سیستم‌عامل این شرکت، تفاوت چندانی با تیزر قبلی پیکسل ۶ گوگل که نشان‌دهنده طراحی Material You بود، ندارد.

درحالی‌که گوگل در واقع تاریخ معرفی این دستگاه‌ها را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است، با این حال به‌نظر می‌رسد زمان رونمایی از آنها را بتوان از همین تصاویر استخراج کرد!

تیزر گوگل پیکسل ۶

تیزر گوگل پیکسل ۶

با نگاهی دقیق به برخی از ویجت‌های ساعت، می‌توان تاریخ سه‌شنبه 19ام را یافت. به‌غیر از اوایل امسال و در ماه ژانویه، تنها زمانی که تاریخ نوزدهم با روز سه‌شنبه هم‌خوانی دارد، در ماه اکتبر می‌باشد. گوگل پیش‌تر اعلام کرده بود که این تلفن‌ها “اواخر پاییز امسال” عرضه می‌شوند، بنابراین 19 اکتبر آن را کاملاً در این بازه زمانی قرار خواهد داد.

این ویجت ساعت همچنین زمان 9:30 را نشان می‌دهد که می‌تواند ساعت دقیق شروع رویداد معرفی گوشی‌ها باشد؛ اگرچه در این مرحله، این‌ها همگی حدس‌و‌گمان بوده و ممکن است صرفا تصادفی باشد.

با این وجود، تاریخ ذکر شده آنچنان دور از ذهن نیز نیست؛ چراکه سری جدید Pixel گوگل معمولاً درست بعد از انتشار نسخه‌نهایی آخرین ورژن اندروید، معرفی می‌شود. با وجود اندروید 12 بتا 5 برای برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی و انتشار نسخه کامل آن “در هفته‌های آینده”، رونمایی در 19 اکتبر بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.

 

تنها چند ساعت پس از نمایش رسمی تصاویر پیکسل 6 در اینستاگرام، گوگل اولین تیزر این گوشی‌ها را نیز در یوتیوب منتشر کرد. ویدئوی 30 ثانیه‌ای، اولین نگاه “واقعی” ما به طراحی گوشی‌های پرچمدار آینده گوگل را در اختیار ما قرار می‌دهد.

این تبلیغ همچنین شامل تصویری از تراشه Tensor گوگل با شعار “توسعه یافته در داخل” است و ویژگی‌های اصلی Android 12 مانند طراحی جدید Material You و تم رنگی پویا را برجسته می‌کند.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

درنهایت نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات جدیدترین پرچمداران گوگل چیست؟ آیا این شرکت قصد دارد گوشی‌های خود را در ماه اکتبر معرفی کرده و به بازار عرضه کند؟ خود شما تا چه اندازه برای معرفی دستگاه‌های جدید هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این طراحیه Material youگوگل خیلی باحاله یه حس مینیمالی به ادم میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی