حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید ردمی با استاندارد IP68 و شارژر ١٢٠ واتی در راه است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شایعات

شیائومی و زیر مجموعه‌های آن از جمله ردمی، گوشی‌های جذابی را ارائه کرده‌اند. تمرکز بر روی ارائه قابلیت‌های جذاب با قیمتی کم، همواره از سیاست‌های اصلی شیائومی بوده است. حال بر اساس برخی شایعات، گوشی جدید ردمی با شارژر ١٢٠ واتی و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در راه است!

گوشی جدید ردمی با قابلیت‌های جذاب به زودی از راه می‌رسد!

شیائومی چندی پیش رسماً تأیید کرد که قرار است از شارژر ١٢٠ واتی برای گوشی Xiaomi 11T Pro بهره بگیرد. این موضوع، سبب جذاب‌تر شدن این گوشی رونمایی نشده شد.

 

تیزر رسمی Xiaomi 11T Pro منتشر شد: تأیید شارژر ١٢٠ واتی!

 

اکنون Gizmochina می‌گوید که ما می‌دانیم شیائومی در حال توسعه گوشی‌های زیاد و جذابی در نیمه دوم سال ٢٠٢١ می‌باشد. به همین صورت، هر از چندگاهی یک رویداد مخصوص رونمایی از این محصولات برگزار می‌گردد. آخرین اطلاعات فاش شده از گوشی‌های شیائومی، مربوط به یکی گوشی جدید از ردمی است. گفته می‌شود که این دستگاه رونمایی نشده، با استاندارد IP68 و شارژر ١٢٠ واتی در دست توسعه است!

افشاگر مطرح ویبو یعنی Digital Chat Station گفته است که ردمی در حال کار بر روی یک دستگاه جدید با استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. به گفته این افشاگر، این گوشی جدید دارای اسپیکر استریو و شارژر ١٢٠ واتی نیز خواهد بود. به هر حال، این گوشی اولین محصول ردمی با استاندارد IP68 نیست. چرا که چینی‌ها پیش از این گوشی Redmi Note 10 JE را با این استاندارد در ژاپن ارائه کرده بودند.

 

گوشی شیائومی ردمی Note 10 JE با اسنپدراگون ۴٨٠ و گواهینامه IP68 رونمایی شد!

 

با توجه به این مشخصات ذکر شده، گوشی مورد اشاره احتمالاً رده بالا است. شاید نام این گوشی، همان Redmi K40 Ultra باشد. از آن جایی که این گوشی دارای مشخصات مشابهی با Xiaomi 11T است، می‌توان گفت که در واقع نسخه چینی شیائومی ١١ تی دارای یک سری ویژگی اضافه و جذاب‌تر است. از سوی دیگر، نمی‌توان انکار کرد که این گوشی ممکن است عضوی از سری Redmi K50 باشد. در هر صورت، ما انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک، جزئیات بیشتری از سوی افشاگران و یا حساب رسمی ردمی به اشتراک گذاشته شود. هم اکنون، ردمی مدت نسبتاً زیادی است که گوشی مقرون به صرفه‌ای را معرفی نکرده است. چرا که این کمپانی بیشتر در بازار موبایل جهانی متمرکز است.

 

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

 

نظر شما در مورد ارائه یک گوشی با چنین مشخصاتی چیست؟ آیا از این استراتژی استقبال می‌کنید؟ فکر می‌کنید این گوشی متعلق به چه سری باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مشخصات با می۱۱تی پرو یکیه اما ای پی ۶۸ داره😕

Faez

اگه شیائومی یه فکری به این همه مدلای مزخرف نکنه و بره سراغ یه رابط بهینه بهتره
الان من خودم بخوام یه گوشی شیائومی بخرم بین چند صد مدل میمونم کدومشو بخرم

Mahdi85

والا مثل اپل هم خوب نیست که فقط پرچمدار داشته باشه
این مدل ها هم مزخرف نیستن مثلا سری 10t فروش خیلی خوبی داشت سری ردمی k40 هم همینطور این یا k50 باید باشه یا 11t یکی از ایناست از رده جدیدی رونمایی نکرده برای گوشی پارسالیش جانشین میزاره مثل همه شرکت ها.
اتفاقا دسته بندی مدل هاش خیلی هم خوبه
سری ردمی x ردمی نوت x سری می x
و سری پوکو فقط خواسته تو هر رنج قیمتی یه انتخاب برای همه گذاشته باشه نه مثل اپل فقط بالای ۷۰۰ دلار که بعد ۴ سال se2020 اومد زیر ۵۰۰ دلار اتفاقا به نفعشه
رابطش هم روز به روز بهتر میشه باید صبر کرد رابط اپل هم با چندین سال پشتوانه و صبر الان این شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️