حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت شیائومی به زودی از یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی بهره مند می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، ردمی، شایعات

سری Redmi Note، پر از گوشی‌هایی است که ارزش خرید بالایی در کنار امکانات جذاب و کلیدی دارند. ردمی به زودی از گوشی‌های جدیدی در سری Note خود رونمایی می‌کند. حال بنابر شایعات جدید، سری ردمی نوت شیائومی به زودی از یک گوشی با شارژر ١٢٠ وات برخوردار می‌شود.

سری ردمی نوت شیائومی در آینده‌ای نزدیک دارای یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی خواهد بود

ما پیش از این، نگاهی به نسل بعد گوشی‌های ردمی Note داشتیم. کانسپت ردمی Note 11 Pro، چشم اندازی از این گوشی را به ما داد.

 

کانسپت رندر ردمی Note 11 Pro را با دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی ببینید!

 

به گزارش Gizmochina، تنها دو کمپانی هستند که به صورت عمومی، گوشی‌هایی با شارژر ١٢٠ واتی ارائه می‌دهند: شیائومی و iQOO. بر خلاف آیکو، شیائومی به صورت گسترده‌تری این شارژر را وارد گوشی‌های خود کرده است. مثال بارز آن، شیائومی 11T Pro است که مدتی پیش رونمایی شد. چند ماه پیش، یکی از افراد نزدیک به شیائومی، اعلام کرد که نسل جدید شارژرهای پر سرعت در سری ردمی نوت شیائومی استفاده خواهد شد. اما پس از گذشت چند ماه، این صحبت‌ها مجدداً تکرار شده‌اند.

افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station پیش از این خاطر نشان کرده بود که شارژرهای ١٢٠ واتی و پر سرعت‌تر در راه سری ردمی نوت هستند. حال امروز این بلاگر معروف، صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده است. به گفته وی، مدل برتر و گران‌تر گوشی‌های سری ردمی نوت، به زودی با این شارژر معرفی می‌شود. جانشین سری ردمی نوت ١٠، به طور واضح همان سری Redmi Note 11 است. اما از آن جایی که شیائومی علاقه دارد تا گوشی‌های زیادی را تحت یک سری معرف کند، بنابراین احتمال در دارد تا شاهد معرفی یک دستگاه با نامی جدید در سری ردمی نوت باشیم.

با این اوصاف، منظور این افشاگر از سری ردمی نوت، نسخه چینی آن بوده است. همان طور که احتمالاً می‌دانید، سری ردمی نوت ١٠ چین و بازار جهانی، تا حدود زیادی متفاوت هستند. اما ممکن است این دستگاه در بازار جهانی، با نام متفاوتی شناخته شود. به عنوان مثال، ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی با شارژر ۶٧ واتی در چین معرفی شد. پس از آن، پوکو X3 GT به عنوان نسخه جهانی این گوشی به دست کاربران رسید. احتمال کمی دارد که سری ردمی نوت ١١ چین با بازار جهانی یکسان باشد.

نظر شما در مورد این احتمال در مورد سری ردمی نوت چین چیست؟ آیا فکر می‌کنید که واقعاً شاهد به کارگیری این شارژر در سری ردمی نوت باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️