حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

سری شیائومی Mi 10T با ارائه برخی از مشخصات پرچمداران و قیمت مناسب، توانست در نظر بسیاری از کاربران بازار از برترین گوشی‌های قاتل پرچمدار باشد. حال، نزدیک به سالگرد رونمایی از این سری هستیم. به همین ترتیب، شیائومی می‌خواهد به زودی از سری Mi 11T خود رونمایی کند. اما در این فاصله، مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفته است. ظاهراً این گوشی با Redmi K40 Ultra شباهت‌های زیادی خواهد داشت.

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت!

پیش از این طبق یک تأییدیه، جزئیات تازه‌ای از Mi 11T لو رفته بود. به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد گوشی قاتل پرچمدار جدید خود را با تراشه مدیاتک رونمایی کند. این موضوع، سبب ایجاد رضایت چندانی در کاربران نشده است.

 

شیائومی Mi 11T احتمالا با تراشه مدیاتک روانه بازار شود!

 

به گفته Android Authority، جزئیات تازه‌ای از دو گوشی Xiaomi Mi 11T و Redmi K40 Ultra فاش شده است. این شایعات، نشان می‌دهند که گوشی‌های جدید شیائومی و ردمی از چه مشخصاتی برخوردار هستند. کانال تلگرامی XIAOMIUI، یکی از مراجع موثّق افشاگری شیائومی محسوب می‌شود. این کانال، در گزارشات جدید خود از مشخصات شیائومی Mi 11T و ردمی K40 Ultra صحبت کرده است. بر اساس ادعاهای این مرجع، گفته می‌شود که می ١١ تی به نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتز و نسبت تصویر ٩:٢٠ تجهیز می‌شود. این در حالی است که نسل قبلی از نمایشگری با رفرش ریت ١۴۴ هرتز استفاده می‌کرد. با این حال، ممکن است که شیائومی به جای استفاده از از پنل IPS LCD، از پنل OLED برای Xiaomi Mi 11T بهره گیری کند.

مشخصات شیائومی Mi 11T و Redmi K40 Ultra

اما این تمام ماجرا نیست. اطلاعات جدید فاش شده، اطلاعات دقیقی از دوربین اصلی Mi 11T به ما می‌دهد. بنابر این اطلاعات لو رفته، شیائومی Mi 11T به مانند نسل قبل خود از دوربین اصلی سه گانه استفاده می‌کند. گوشی Mi 11T ظاهراً قرار است با اسم رمز AMBER و مدل نامبر K11R روانه بازار شود. امکان دارد که می ١١ تی دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کند. این سنسور، OV64B ساخت آمنی ویژن است. نسل قبلی این دستگاه، دارای سنسور IMX682 سونی با همین وضوح بود. همچنین لنز فوق عریض قرار است به سنسور ٨ مگاپیکسلی IMX355 سونی تجهیز شود. این گوشی، از لنز تله ماکروی ٣ برابری نیز برخوردار خواهد بود. دور از انتظار نیست که وضوح این دوربین نیز ۵ مگاپیکسل باشد.

در بطن این گوشی، بیشترین تغییر نسبت به قبل رخ داده است. می ١٠ تی پیش از این از تراشه Snapdragon 865 استفاده می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد این بار در Mi 11T از تراشه مدیاتک استفاده کند. در همین راستا، می‌توان انتظار استفاده از تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 را در این گوشی تازه وارد داشت. حال، به ردمی K40 Ultra می‌رسیم.

مشخصات لو رفته از Redmi K40 Ultra

ردمی K30 Ultra

ردمی K30 Ultra

به نظر می‌رسد که ردمی نیز قرار است به زودی از گوشی جدید خود با نام K40 Ultra رونمایی کند. هر چند بر اساس گزارشات، این گوشی همان نسخه چینی Mi 11T است. اما یک تفاوت کلیدی را در این بین شاهد هستیم. این گوشی، با مدل نامبر K11T و اسم رمز AGATE عرضه می‌شود. اما طبق گزارشات، تفاوت اصلی میان Mi 11T و Redmi K40 Ultra در بخش دوربین است. در حالی که Mi 11T دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است، نماینده جدید ردمی از سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. نوع این سنسور، ISOCELL HM2 سامسونگ است. باقی سیستم دوربین این گوشی، مشابه Mi 11T می‌باشد.

هم اکنون، ردمی K40 Pro Plus از تراشه Snapdragon 888 استفاده می‌کند. اما گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition، دارای تراشه Dimensity 1200 است. از آن جایی که ردمی K40 Ultra نیز قرار است به تراشه مدیاتک تجهیز شود، می‌توان گفت که مجدداً استفاده از همان Dimensity 1200 را شاهد خواهیم بود. شایان ذکر است که ردمی K40 Ultra از ماه‌ها پیش در شایعات حضور دارد.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

مشخص نیست که دقیقاً Mi 11T و ردمی K40 Ultra چه زمانی رونمایی می‌شوند. اما پیشنهاد می‌کنیم که تا زمان انتشار جزئیات رسمی، منتظر مشخصات شیائومی Mi 11T و ردمی K40 Ultra بمانید. چرا که امکان غلط بودن برخی از اطلاعات وجود دارد. اگر بخواهیم بر اساس سالگرد رونمایی Mi 10T حساب کنیم، سری Mi 11T حدود ٢ ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی Mi 11T و ردمی K40 Ultra چیست؟ آیا این دو گوشی را می‌پسندید؟ عملکرد شیائومی در این نسل چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza.X

پارسال redmi k30s ultra شد Mi 10t بعد دوربینشو ارتقا دادن و Mi 10t pro رو دادن بیرون
امسال احتمالا برعکس بشه، redmi k40 ultra با دوربین بهتر ۱۰۸ مگاپیکسلی ری برند بشه به Mi 11t pro بعد دوربینشو ضعیف کنن و Mi 11t با لنز ۶۴ مگاپیکسلی بدن، تهشم همشون یه رام دارن با یه اسم رمز …
دقیقا هم یجوری داره رفتار میکنه که هنوزم Mi 10t ارزش خریدشو داشته باشه! کارشو بلده …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️