حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 2 نسخه مرسدس AMG احتمالاً یکی از نسخه‌های این گوشی است!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو، ریلمی، شایعات

ریلمی به زودی از نسل جدید گوشی Realme GT Neo پرده برداری می‌کند. در نتیجه، ما به زودی شاهد ارائه یک گوشی رده بالای جدید از سوی این کمپانی چینی خواهیم بود. اما به تازگی یک تصویر از ریلمی GT Neo 2 نسخه مرسدس AMG فاش شده است. این تصویر، به ما از احتمال همکاری ریلمی و مرسدس بنز خبر می‌دهد!

ریلمی GT Neo 2 نسخه مرسدس AMG فاش شد!

حدود یک هفته پیش از لو رفتن رندرهای Realme GT Neo 2 صحبت کردیم. همچنین گفتیم که این گوشی ممکن است با چه مشخصات فنی روانه بازار شود.

 

رندر ریلمی GT Neo 2 به همراه مشخصات فنی آن لو رفت!

 

به نقل از Gizmochina، انتظار می‌رود که طی ماه جاری، رونمایی رسمی از Realme GT Neo 2 صورت گیرد. طراحی نهایی و مشخصات فنی این گوشی، پیش‌تر در شایعاتی موثّق فاش شده بودند. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه در سه رنگ نارنجی، مشکی و آبی روانه بازار شود. با این وجود، یک تصویر جدید از این گوشی رونمایی نشده در ویبو فاش شده است. این تصویر، متعلق به رنگ سبز Realme GT Neo 2 می‌باشد. گفته می‌شود که این دستگاه، ریلمی GT Neo 2 نسخه مرسدس AMG باشد!

این تصویر، نشان می‌دهد که ریلمی ممکن است در طراحی نسخه‌ای خاص از گوشی جدید خود، با مرسدس بنز AMG همکاری‌هایی کرده باشد. رنگ این گوشی، سبز است. لوگوی بزرگ درج شده در قاب پشتی AMG را نیز می‌توان به وضوح مشاهده کرد. ظاهراً این نسخه به طور محدود و خاصی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که در طراحی این نسخه، از خودروی مرسدس بنز AMG GT R.2018 الهام گرفته شده باشد. اما توجه داشته باشید که تمام این‌ها، در حال حاضر شایعه هستند و تأیید رسمی برای آن‌ها وجود ندارد. در نتیجه، بهتر است منتظر اعلام رسمی ریلمی برای این موضوع باشیم.

گزارشاتی که از سوی TENAA در چین منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این دستگاه با مدل نامبر RMX3370 معرفی می‌شود. این گوشی در چین با نام Realme GT Neo 2 عرضه می‌شود. اما احتمالاً در بازارهای دیگر، این گوشی با نام Realme GT Neo Gaming معرفی می‌شود. بر اساس تأییدیه 3C چین، این گوشی با شارژر ۶۵ واتی درون جعبه همراه می‌شود. پشتیبانی اینترنت 5G نیز برای آن تأیید شده است.

انتظار می‌رود که Realme GT Neo 2 با مشخصاتی مانند نمایشگر ۶.۶٢ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی معرفی شود. دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی تکی ١۶ مگاپیکسلی از مشخصات این گوشی در بخش سیستم دوربین هستند. مغز متفکر ریلمی GT Neo 2، تراشه Snapdragon 870 خواهد بود. این دستگاه، به حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری RealmeUI 2.0 از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

نظر شما در مورد ریلمی GT Neo 2 نسخه مرسدس AMG چیست؟ آیا این طراحی را می‌پسندید؟ آیا فکر می‌کنید که این تصویر واقعی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نسخه BMW ایکو بیش تر می پسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️