حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ریلمی GT Neo 2 به همراه مشخصات فنی آن لو رفت!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا را در تنوع زیادی ارائه می‌دهد. سری GT ریلمی، یکی از سری‌هایی است که پذیرای این مدل گوشی‌هاست. به نظر می‌رسد که ما شاهد معرفی نسل جدید ریلمی GT Neo باشیم. چرا که رندر ریلمی GT Neo 2 به همراه مشخصات آن فاش شده‌اند!

رندر نهایی ریلمی GT Neo 2 به همراه مشخصات این گوشی لو رفت

ریلمی اوایل امسال از گوشی جدید خود با نام Realme GT Neo پرده برداری کرد. این گوشی، در کنار تراشه Dimensity 1200 و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتز، دارای قیمتی فوق العاده جذاب بود.

 

ریلمی GT Neo با مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

 

اما کم کم دوران ریلمی GT Neo نزدیک به سر آمدن است. بنابراین، باید منتظر رونمایی از نسل جدید این گوشی باشیم. هرچند هنوز از رونمایی Realme GT Neo یک سال هم نگذشته است. اما همین روزها باید انتظار رونمایی Realme GT Neo 2 را نیز داشته باشیم! به گزارش EqualLeaks، رندر این گوشی، به تازگی منتشر شده است. مانند رندرهای گوشی‌های جدید ریلمی، این رندر نیز از سوی OnLeaks و با همکاری 91Mobiles انتشار یافته است. اما در این رندر چه چیزی مشاهده می‌شود؟

ما در این گوشی، شاهد سبک طراحی مشابه با ریلمی Flash هستیم! ریلمی فلش، یک طرح مفهومی بود که هرگز عرضه نشد. اما پس از آن، ریلمی می‌خواهد این طرح را بالأخره در یک گوشی با عرضه عمومی به کار ببرد. در قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. طراحی این ماژول، مشابه سری OnePlus 9 می‌باشد.

در ادامه، این گوشی احتمالاً دارای بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم پلاستیکی خواهد بود. درگاه ریلمی GT Neo 2، از نوع Type-C خواهد بود. در نهایت، این گوشی از حفره نمایشگر سمت چپ برخوردار خواهد شد. جزئیات دیگری در رندر ریلمی GT Neo 2 به چشم نمی‌خورد. با این حال، برخی از مشخصات فنی Realme GT Neo 2 نیز به دستمان رسیده‌اند. در ابتدا باید بگوییم که این گوشی از تراشه Snapdragon 870 استفاده خواهد کرد. این در حالی است که نسل قبل، مجهز به تراشه Dimensity 1200 مدیاتک بود.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

در بخش سیستم دوربین، این گوشی مجهز به دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز از سنسور ١۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نمایشگر Realme GT Neo 2، دارای قطر ۶.۶٢ اینچی، پنل AMOLED، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD خواهد بود. حسگر تشخیص اثرانگشت هم درون نمایشگر تعبیه شده است. باتری Realme GT Neo 2 ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر نسل قبلی، توان ۵٠ واتی داشت. بنابراین، احتمال می‌دهیم که جانشین آن مجهز به شارژری با توان مشابه و یا بیشتر از آن باشد. در انتها، ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در این دستگاه به کار گرفته می‌شود. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0 نیز در این گوشی ارائه می‌گردد.

نظر شما در مورد رندر ریلمی GT Neo 2 و مشخصات آن چیست؟ آیا این گوشی مورد پسند شما واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️