حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو تیزر ColorOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ را منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، سیستم عامل

همانطور که اطلاع دارید، انتظار می‌رود گوگل آخرین نسخه از سیستم‌عامل همراه خود یعنی اندروید ۱۲ را به‌صورت پایدار در اواخر این ماه منتشر کند. برخی از تولیدکنندگان شریک نیز پیش‌بینی می‌کنند که نسخه‌های جدید نرم‌افزار تلفن‌همراه خود را بر اساس آخرین نسخه اندروید پس از ارائه آن، منتشر کنند. یکی از این شرکت‌ها اوپو می‌باشد که امروز رسما شروع به انتشار تیزر سیستم‌عامل بعدی خود با نام ColorOS 12 کرده است.

تیزر ColorOS 12 اوپو

حساب رسمی ColorOS Weibo امروز یک تصویر تیزر را برای ColorOS 12 به‌اشتراک گذاشت. این تصویر نماد ساعت ColorOS را نمایان کرده که ساعت 12 را نیز نشان می‌دهد. در این پست آمده است که این شرکت فردا (7 سپتامبر) اطلاعات بیشتری را با جزئیات کامل‌تر به‌اشتراک خواهد گذاشت.

به‌احتمال زیاد اوپو قصد دارد فردا، زمان برگزاری رویداد معرفی ColorOS 12 را رسما اعلام کند که اطلاعات پیشین، از معرفی آن در تاریخ ۲۲ شهریور حکایت دارند. اوپو سال گذشته و پس از انتشار نسخه نهایی پایدار اندروید 11، رویدادی اختصاصی را برای ColorOS 11 برگزار کرد.

بنابراین، امسال نیز ممکن است اتفاقی مشابه رخ دهد. این بدان معناست که اندروید 12 پایدار نیز ممکن است در همان روز رویداد اوپو و یا قبل از آن، منتشر شود.

دستگاه‌های پشتیبانی کننده از ColorOS 12 اوپو

دستگاه‌های پشتیبانی کننده از ColorOS 12 اوپو

درحال‌حاضر، ما فقط چند نکته در مورد ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید 12 می‌دانیم. گفته می‌شود سیستم‌عامل جدید OPPO دارای ویژگی جدیدی به نام “Cross Screen Interconnection” است که چیزی جز یک قابلیت مشابه با Multi Screen Collaboration هواوی نخواهد بود. این شرکت همچنین خواهان پیاده‌سازی ویژگی‌ها و طراحی پوسته‌های مختلف اندرویدی دیگر مانند MIUI ،Flyme ،Smartisan OS و HydrogenOS نیز می‌باشد.

ColorOS 12 نه‌تنها در گوشی‌های هوشمند OPPO، بلکه در OnePlus و realme نیز استفاده خواهد شد. دلیل این امر اینست که گوشی‌های وان پلاس که در چین به‌فروش می‌رسند، ColorOs را در خود اجرا می‌کنند؛ در‌حالی‌که در بازارهای بین‌المللی، از همان سیستم‌عاملی که دارای برخی تفاوت‌های جزئی بوده و OxygenOS نامیده می‌شود، بهره می‌برد. درنهایت، این یک واقعیت شناخته شده است که رابط کاربری ریلمی نیز، چیزی جز ColorOS با تغییرات خاص نیست.

دیدگاه شما درباره ColorOS 12 جدید اوپو بر پایه اندروید ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما کمپانی چینی چه قابلیت‌هایی را از سیستم‌عامل‌های شرکت‌های رقیب خود، الگوبرداری می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

رابط کاربریه خوبیه ولی میتونه بهدر ازینا بشه🙂

Faez

بهتر از ایناس بدون تردید میتونم بگم روون ترین پوسته اندروید هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی