حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ColorOS 12 وان پلاس ۱۰ پرو رفرش ریت ۱ هرتز را برای نمایشگر همیشه روشن ارایه کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

یکی از مشکلات بزرگ نمایشگر همیشه روشن یا AOD را می توان در مصرف انرژی آن دانست. هر چند اگر سیستم را کل مدت زمان استفاده از دستگاه بگیرید، این ویژگی می تواند بخش زیادی از مصرف باتری روشن شدن و خاموش شدن نمایشگر برای دیدن ساعت و غیره را حذف کند اما باز هم چه بهتر می شد اگر مصرف انرژی آن کمتر شود، نه؟ خوب خبر خوب این که آپدیت ColorOS 12 وان پلاس ۱۰ پرو رفرش ریت ۱ هرتز را برای نمایشگر همیشه روشن ارایه کرد! به این صورت مصرف انرژی آن بسیار کم خواهد بود.

آپدیت ColorOS 12 وان پلاس ۱۰ پرو

می دانیم که OnePlus 10 Pro جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت است. طبق گزارش کاربران وان پلاس ۱۰ پرو به تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی ColorOS 12 نسخه A.09 است. جالب اینجاست که حجم این آپدیت برای کاربران مختلف متفاوت است.

با این حال اگر بخواهیم به محتوای به روز رسانی اشاره کنیم باید گفت شاهد برخی بهینه سازی های عملکردی، ثبات و همچنین بهبود سازگاری را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، رفرش ریت نمایشگر همیشه روشن را به 1 هرتزی می تواند کاهش دهد که مصرف انرژی در حالت آماده به کار را کاهش می دهد.

آپدیت ColorOS 12 وان پلاس ۱۰ پرو

آپدیت ColorOS 12 وان پلاس ۱۰ پرو

رفرش ریت متغیر بر اساس میزان روشنایی نمایشگر برای ارایه تجربه بصری بهتر

طبق گفته این شرکت، OnePlus 10 Pro رفرش ریت های مختلفی را در محدوده روشنایی مختلف تعیین می کند. زمانی که کاربر به رفرش ریت بالا نیاز نداشته باشد، صفحه نمایش به طور خودکار رفرش ریت را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

این گوشی هوشمند از نمایشگر خیلی خوبی برخوردار است و به لطف فناوری LTPO 2.0 رفرش ریت تطبیقی ​​آن در بهترین حالت قرار گرفته است. علاوه بر این، OnePlus 10 Pro دارای محدوده روشنایی بالای صفحه نمایش در رفرش ریت 1 هرتز است. همچنین دارای حداقل رفرش ریت 5 هرتز برای محدوده روشنایی وسط صفحه است. علاوه بر این، محدوده روشنایی کم دارای حداقل رفرش ریت 10 هرتز است. رفرش ریت صفحه نمایش در محدوده روشنایی بسیار کم صفحه نمایش روی 120 هرتز نگه داشته می شود تا تجربه بصری خوبی برای کاربر ارایه شود.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ طرفدار نمایشگر همیشه روشن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)