حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام روی یک گوشی Vivo دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، کوالکام

تراشه پرچمدار فراگیر بعدی در دنیای اندروید احتمالا با نام Snapdragon 898 معرفی خواهد شد. امروز اولین بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام روی یک گوشی Vivo دیده شده است. عملکرد تراشه مذکور در بنچمارک Geekbench کمی عجیب است.

بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸

همه نگاه ها به چیپست پرچمدار بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 898 است که با مدل عددی SM8450 شناخته می شود. این تراشه قدرت بسیاری از دستگاه های پرچمدار آتی اکوسیستم اندروید را تامین می کند. قبلا تأیید شده است که این چیپست با استفاده از فرایند ۴ نانومتری سامسونگ تولید می شود و عملکرد آن ۲۰ درصد افزایش می یابد. خوب، برای تأیید ادعاهای قبلی، ما در حال حاضر اولین نمرات Geekbench را داریم و بر روی پرچمدار قریب الوقوع Vivo با نام مدل، Vivo V2102A ثبت شده است.

بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸

بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۹۸

با نمره ۷۲۰ برای تست تک هسته ای و ۱۹۱۹ برای تست چند هسته ای، به نظر می رسد Snapdragon 898 در این رقابت شدید جایگاه خیلی خوبی ندارد. از دیگر مشخصات می توان به معماری Part 3400 دوگانه و پردازنده گرافیکی Adreno 730 اشاره کرد. دستگاه مورد نظر از ویوو دارای اندروید ۱۲ و ۸ گیگابایت حافظه رم است.

چیپست Snapdragon 898 در مجموع 8 هسته پردازش مرکزی با CPU دارد و در حال حاضر، فرکانس اصلی روی 1.78 گیگاهرتز به نظر می رسد که عجیب است. یک منبع شناخته شده امیدوار است که این اعداد به محض شروع تولید انبوه افزایش یابد. با پیشرفت های این فاکتور باید انتظار داشت که مصرف انرژی و دمای تولید شده نیز در قسمت بالاتری قرار گیرد.

فرکانس 1.78 گیگاهرتز اسنپدراگون ۸۹۸

فرکانس 1.78 گیگاهرتز اسنپدراگون ۸۹۸

همانطور که قبلاً اطلاع داده شد، تولید بین سامسونگ و TSMC تقسیم می شود و به نظر می رسد که نسخه Plus پردازنده Snapdragon 898 ممکن است در سه ماهه دوم سال 2022 وارد بازار شود. با معرفی پردازنده رسمی در ماه دسامبر Qualcomm Summit، اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.

نظر شما درباره این اعداد برای بنچمارک اسنپدراگون ۸۹۸ چیست؟ به نظر شما صحیح است؟ دلیل اصلی انتصاب این بنچمارک به SD898 را می توان دیدن نام پردازنده گرافیکی Adreno 730 دانست.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مطمئنا امتیازش بیش تر ازیناست 🙃
ولی باید گرما کنترل کنه😐امسال که اصلا خوب نبود امسال کمتر گوشی با اسنپدرگون ۸۸۸ کم گرم میشد

mostafa3

امتیاز فیک

ali karimi

سلام، این اعداد نمیشه برای اینپ 898،اگه این امتیازش باشه که هیچی واویلا داره که، 100درصد تغییر میکنه و بالاتر میره امتیازش

Mahdi

این امتیازش اندازه اسنپدراگون ۷۵۰ هم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)