حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد مایکروسافت سرفیس با احتمال معرفی Surface Duo 2 رسما مشخص شد: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

همانطور که پیش از این نیز شایعه شده بود، سرانجام مایکروسافت امروز اعلام کرد که در پایان این ماه و در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ (۲۲ سپتامبر)، میزبان یک رویداد سخت‌افزاری ویژه برای سرفیس خود با شعار “تا ببینیم بعدی چیست” خواهد بود که انتظار می‌رود در آن، دستگاه مورد انتظار Surface Duo 2 که پیش از این رندر و مشخصات آن لو رفته بود، معرفی شود.

رویداد مایکروسافت سرفیس ۲۰۲۱

دعوتنامه‌ای که مایکروسافت در وب‌سایت رسمی خود به‌اشتراک گذاشته است، اطلاعات خاصی را به‌جز تاریخ و زمان دقیق برگزاری این رویداد برپایه سرفیس در ساعت ۱۱ صبح به‌وقت محلی و تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بیان نمی‌کند. همچنین، همانطور که انتظار می‌رفت، این رویداد نیز تماما به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پس از افشای اطلاعات و شایعات دیگر، این احتمالاً رویدادی خواهد بود که مایکروسافت Surface Duo 2 به‌صورت رسمی در آن معرفی می‌شود. در اواخر ماه ژوئیه، چنین دستگاهی در تصاویر زنده با یک برآمدگی بزرگ دوربین ظاهر شد تا به ما یادآور شود چطور نسخه اصلی آن از دوربین پشتی بی‌بهره بوده و درعوض، نسل دوم می‌آید تا اشتباهات برادر بزرگتر خود را در این مورد جبران کند. اگر از نسل اول Surface Duo به‌خاطر داشته باشید، دوربین این دستگاه تماما متکی به یک سنسور سلفی نه‌چندان باکیفیت بود که انتقادات زیادی را با خود به‌همراه داشت.

رویداد مایکروسافت سرفیس با احتمال معرفی Surface Duo 2

رویداد مایکروسافت سرفیس با احتمال معرفی Surface Duo 2

از نظر مشخصات داخلی، گفته می‌شود که این محصول مایکروسافت از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به‌همراه شبکه 5G پشتیبانی کرده و NFC را برای انجام امور پرداختی، اضافه می‌کند (سال گذشته غیبت این مورد بود که مردم را ملزم به استفاده از ساعت‌های هوشمند خود می‌کرد). با این حال، بسیاری از طرفداران انتظار دارند تا نرم‌افزار در Surface Duo 2 نیز با تمرکز بهتر بر روی ثبات و بهبود عملکرد، بهینه شود تا خریداران آن بتوانند از آن به‌عنوان محصولی هیبریدی نیز استفاده کنند.

همچنین انتظار می‌رود کمپانی مایکروسافت در کنفرانس آینده خود، از سری جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس نیز پیش از انتشار نسخه نهایی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰، رونمایی کند. این دعوتنامه، تصویری از یک محصول مشابه سرفیس پرو X مایکروسافت را نشان می‌دهد که از ARM پشتیبانی می‌کند. همچنین ممکن است لوازم‌جانبی مانند هدست‌های بلوتوث بیشتر نیز برای معرفی در این رویداد وجود داشته باشند.

مایکروسافت در ماه مه سال 2020 میزبان رویدادی شامل رونمایی از Surface Go 2 ،Surface Book و Surface Headphones 2 بود، درحالی‌که در سال گذشته، شاهد یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ با معرفی سرفیس Surface Duo و Neo بودیم.

طراحی مایکروسافت Surface Duo 2 با دوربین سه گانه اصلی را ببینید

نظر شما راجع‌به رویداد آینده مایکروسافت و احتمال معرفی لپ‌تاپ‌های جدید سرفیس و همچنین Surface Duo 2 چیست؟ شما انتظار رونمایی از چه دستگاه‌هایی را داشته و چه طراحی و مشخصاتی را برای دستگاه هیبریدی آینده کمپانی مستقر در ردموند متصورید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ماکروسافت تو هرچی خوب باشه تو تولید تلفن اصلا😑😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی