حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مایکروسافت Surface Duo 2 با دوربین سه گانه اصلی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

نزدیک به ۲۰ ماه پیش بود که مایکروسافت Surface Duo رسما معرفی شد. این دستگاه جذاب به نظر می رسید اما نه عرضه موفقی داشت و نه حتی استقبال خوبی از آن شد. تنها موردی که برای من درباره آن جالب بود، مکانیسم لولایی بود که در این زمینه مایکروسافت استاد است. به نظر می رسد با تمام عدم موفقیت آن، مایکروسافت به فکر نسل دوم‌ش است. امروز می توانید طراحی مایکروسافت Surface Duo 2 با دوربین سه گانه اصلی را ببینید. دوربین برجسته ای که استفاده از دستگاه در حالت کاملا باز (لولا ۳۶۰ درجه) را غیرممکن می کند. در حقیقت دستگاه به صورت ۳۶۰ درجه باز نمی شود.

طراحی مایکروسافت Surface Duo 2

مایکروسافت در حال آماده سازی برای ارایه نسل دوم Surface Duo 2 است. این اتفاقا احتمالا پاییز امسال رخ می دهد. امروز تصاویری از آنچه که به نظر می رسد نمونه اولیه تقریباً نهایی است به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد یک دوربین جدید خارجی با سه دوربین برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، درست مانند سایر موارد پرچمدارهای موجود در بازار.

مشخص نیست که این تصاویر از کجا منشا گرفته اند، اما Windows Central می تواند صحت عکس های مورد بحث را تأیید کند. Surface Duo 2 دارای سه دوربین خارجی متشکل از یک دوربین فوق عریض، لنز تله و دوربین استاندارد است.

مایکروسافت Surface Duo 2

مایکروسافت Surface Duo 2

این عکس ها همچنین نشان می دهد که این دستگاه ممکن است برای قاب بیرونیِ شیشه مات عرضه شود و در دو رنگ سفید و سیاه باشد. این تصاویر همچنین نشان می دهد که حسگراثر انگشت برداشته و احتمالاً در دکمه پاور جاسازی شده است. همچنین پورت USB-C اکنون در سمت راست دستگاه قرار دارد.

ویندوزسنترال می گوید که مایکروسافت قصد دارد Surface Duo 2 را در بازه زمانی پاییر امسال معرفی کند. در بخش مشخصات باید گفت مانند دیگر پرچمدارهای سال ۲۰۲۱ شامل پردازنده Snapdragon 888 با پشتیبانی 5G و NFC برای پرداخت های بی سیم برخوردار است. به نظر می رسد این دستگاه در زمینه سخت افزار نسبت به Surface Duo نسل اول که با مشخصات منسوخ شده و بدون ویژگی های سخت افزاری اصلی ارایه می شود، یک پیشرفت اساسی است.

سرفیس Duo نسل ۲

سرفیس Duo نسل ۲

سرفیس Duo نسل ۲

سرفیس Duo نسل ۲

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای سرفیس Duo نسل ۲ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

قشنگه ولی ضخامت دوربین زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)