حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ۵.۴ ارائه شد؛ نوکیا X20 نیز اندروید ١٢ بتا دریافت کرد

در سیستم عامل اندروید ١١، نوکیا پشتیبانی خیلی سریعی نداشته است. به همین دلیل، می‌بینیم که برخی از دستگاه‌های این کمپانی همچنان آپدیت اندروید ١١ را دریافت نکرده‌اند. حال، خبر رسیده است که آپدیت اندروید ١١ نوکیا ۵.۴ به تازگی منتشر شده است. از سوی دیگر، گفته می‌شود نوکیا X20 اندروید ١٢ را به صورت بتا دریافت کرده است.

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ۵.۴ ارائه شد؛ نوکیا از سوی دیگر اولین بیلد بتای اندروید ١٢ را Nokia X20 منتشر کرد!

گوشی Nokia 5.4، دستگاهی اقتصادی از نوکیا بود که حدود ٨ ماه پیش رونمایی شد. این دستگاه، در ابتدا به سیستم عامل اندروید ١٠ تجهیز شده بود.

 

نوکیا ۵.۴ با Snapdragon 662 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، پس از گذشت چند ماه از رونمایی Nokia 5.4، اولین آپدیت اساسی این دستگاه منتشر شده است. شایان ذکر است که این به روزرسانی، آخرین وصله امنیتی را نیز به همراه دارد. آپدیت اندروید ١١ نوکیا ۵.۴ دارای حجم حدودی ١.٧٧ گیگابایتی است. این گوشی، دارای قابلیت‌های جذاب اندروید ١١ است. از جمله آ‌ن‌ها، می‌توان به حباب چت‌ها، مجوزهای یک بار مصرف و رفع باگ‌ها اشاره کرد. از سوی دیگر، این به روزرسانی با پچ امنیتی آگست ٢٠٢١ در دسترس قرار گرفته است. اما این تنها نوکیا ۵.۴ نیست که به روزرسانی اساسی جدیدی را دریافت کرده است. بلکه نوکیا ایکس ٢٠، دیگر گوشی است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

 

نوکیا X10 و نوکیا X20 با اسنپدراگون ۴۸۰ و لنز دوربین ZEISS رسما معرفی شدند

 

نوکیا ایکس ٢٠، هم اکنون اولین بیلد نسخه بتای اندروید ١٢ را دریافت کرده است. برای شرکت در این پروژه، باید از طریق تنظیمات گوشی خود اقدام کنید. پس از ثبت نام، نوکیا ایکس ٢٠ ظرف ١٢ ساعت آینده آپدیت اندروید ١2 بتا را به صورت OTA دریافت می‌کند. نوکیا ایکس ٢٠، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های کنونی نوکیا محسوب می‌شود. این دستگاه، دارای مشخصاتی همچون نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 480 5G به همراه باتری ۴,۴٧٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٨ واتی، از دیگر مشخصات Nokia X20 می‌باشند.

نوکیا ایکس ٢٠

نوکیا ایکس ٢٠

نظر شما در مورد پشتیبانی نرم افزاری نوکیا چیست؟ آیا نوکیا ۵.۴ شما این به روزرسانی را دریافت کرده است؟ نوکیا X20 را چگونه ارزیابی  می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نوکیا به جز این طراحی چیزی بلد نیست😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️