حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر Xiaomi 11T لو رفت: ماژول دوربین بزرگ‌تر و حسگر اثرانگشت روی فریم

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

اگر شایعات درست باشند، ما در مراسم ٢۴ شهریور شیائومی شاهد رونمایی از سری Xiaomi 11T خواهیم بود. سری Xiaomi 11T، دارای دو عضو است. شیائومی ١١ تی که نسخه پایه سری Xiaomi 11T محسوب می‌شود، به تازگی در تصاویری لو رفته است. تصاویر Xiaomi 11T، به ما نشان می‌دهند که طراحی کلی این گوشی مانند نسل قبل است.

تصاویر Xiaomi 11T لو رفت؛ طراحی مشابه نسل قبلی اما با تفاوت‌هایی ملموس

اخبار گوشی شیائومی ١١ تی را پیش‌تر در ترنجی زیاد دیده‌اید. از مشخصات این گوشی گرفته تا قیمت لو رفته از آن، همگی نشان می‌دهند که کاربران زیادی منتظر رونمایی از این سری هستند.

 

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

 

حال EqualLeaks گزارشی جذاب در مورد طراحی Xiaomi 11T را ارائه داده است. این منبع، تصاویری جدید از نسل جدید گوشی‌های سری T شیائومی را به اشتراک گذاشته است. باید بگوییم که این تصاویر، رسمی نیستند. اما اطلاعات لو رفته از این گوشی‌ها، نشان می‌دهند که شیائومی ١١ تی احتمالاً از چنین طراحی برخوردار خواهد بود. به همین صورت، می‌توانیم تا حدودی به این تصاویر استناد کنیم. تا به حال، رندر دقیقی از این گوشی منتشر نشده بود.

اما اجازه بدهید تا نگاهی به این گوشی رونمایی نشده داشته باشیم. در قاب پشتی شیائومی ١١ تی شاهد استفاده از ماژول دوربین اصلی مستطیلی هستیم. نسل قبل این دستگاه یعنی Xiaomi Mi 10T نیز دارای ماژول دوربین اصلی مستطیلی شکل بود. اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در شیائومی ١١ تی اندازه این ماژول به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. چینش دوربین این گوشی، به نحوی ما را به یاد OnePlus Nord 2 می‌اندازد. دوربین اصلی Xiaomi 11T، سه گانه خواهد بود. البته در این ماژول، عبارت 108MP نیز از به کارگیری دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی حکایت دارد. بنابراین، می‌توان گفت که این تصویر احتمالاً متعلق به Xiaomi 11T Pro می‌باشد!

یک نکته دیگر در این تصاویر وجود دارد. با کمی نگاه به قاب پشتی این گوشی، می‌توان شواهدی را در آن دید. این شواهد، به ما می‌گویند که احتمالاً قاب پشتی گوشی‌های سری 11T، از جنس پلاستیکیک می‌باشد! پیش از این نیز گمانه زنی‌هایی در مورد استفاده از بدنه‌ای پلاستیکی در این سری مطرح شده بود. با نگاهی به این تصاویر، احتمال استفاده از بدنه پلاستیکی بیش از پیش قوت می‌گیرد. عبارت 5G نیز در این قاب به پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره دارد. در انتها، فرو رفتگی در فریم این گوشی وجود دارد. این فرو رفتگی، مربوط به حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم شیائومی 11T می‌باشد.

به طور خلاصه، این گوشی از نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده می‌کند. نسخه پرو، به دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی و نسخه استاندارد نیز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. تراشه موجود در شیائومی ١١ تی، Dimensity 1200 است. نسخه پرو هم از Snapdragon 888 Plus بهره می‌گیرد. برخی از منابع، می‌گویند که ممکن است شیائومی شارژری پر توان را برای شیائومی ١١ تی پرو در نظر بگیرد. این شارژر، توان ١٢٠ واتی خواهد داشت. پیش از این، در مورد جزئیات قیمت این سری نیز صحبت کرده بودیم.

 

قیمت شیائومی 11T Pro و 11T به همراه برخی از جزئیات جدید آن‌ها لو رفت

 

نظر شما در مورد تصاویر Xiaomi 11T چیست؟ طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید این گوشی نسبت به زمان خود عملکرد بهتری دارد یا نسل قبل آن؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه خوشگله همه چیز خوبه فقط بدنه پلاستیکی یکم میزنه البته باتوجه به مشخصات نمیشه به اش ایرادی گرفت فریم هم که فلزی هست طبق شایعات
سرعت شارژم خارق العادست

به خاطر همین بدنش پلاستیکیه چون بدنه فدای شارژر شده!

Mahdi

ولی به نظرم قیمت اون قدر که لو رفته نیست خیلی گرونه اون موقع

مث همیشه مشخصات درحد پرچمدار
فقط کاش حداقل نسخه پایه یا اسنپ ۸۷۰ داشت یا ۸۶۰.

شیائومی خواسته یکم تفاوت بیش تر باشه بینشون سال پیش فقط یه دوربین تفاوت داشتن و ارزش نداشت به خاطر دوربین ۱۰۰ یورو بیش تر بدی😑😐

AL1K1NG

امسال شیائومی شبیه پارسال هواوی و سامسونگ عمل کرده
اغلب گوشی هاش طراحی ماژول دوربینشون مشابه هستش برخلاف پارسال خود شیائومی که هر گوشی یه سازی میزد و انگار نه انگار که از یه برندن (ولی خب نکته منفی این قضیه هم نبود تنوع توی طراحیه)

Mahdi

امسال شیائومی از یه زبان طراحی استفاده کرده سال خیلی متفاوت بود ولی الان خیلی شبیه هم هستن

Mahdi

مشخصات micc11 یه چیزی عجیبه خیلی شبیه می ۱۱ لایته😑
ورن ۱۵۷ گرم پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ رنگ ها خیلی شبیه دوربین ۶۴
منبع gsmarena

ممد بمولا

مثل می9 لایت عمل کرده
Mi CC9 = Mi 9 Lite

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️