حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی 11T Pro و 11T به همراه برخی از جزئیات جدید آن‌ها لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در نظر دارد تا همین ماه، از محصولات تازه رونمایی کند. اما این محصولات، ظاهراً قرار است با استراتژی نام گذاری جدیدی وارد بازار شوند. به همین دلیل است که قصد داریم نگاهی به جزئیات جدید Mi 11T و Mi 11T Pro با نام‌های نهایی آن‌ها، یعنی سری شیائومی 11T داشته باشیم! قیمت شیائومی 11T Pro و 11T به همراه دیگر جزئیات آن‌ها مانند رنگ بندی لو رفته است. اما چه نکته مهمی در این بین به چشم می‌خورد؟

قیمت شیائومی 11T Pro و 11T لو رفت؛ رنگ بندی نیز فاش شد

ما از سری شیائومی Mi 11T، مطالب زیادی را با شما به اشتراک گذاشتیم. در یکی از جذاب‌ترین مطالب، گفته شده است که می ١١ تی پرو از شارژر ١٢٠ واتی و تراشه اسنپدراگون ۸٨٨ پلاس استفاده می‌کند!

 

شیائومی Mi 11T Pro با بدنه پلاستیکی و شارژر ١٢٠ وات رونمایی می‌شود!؟

 

بر اساس گزارش جدید Gizmochina، انتظار می‌رود که شیائومی طی ماه جاری، از گوشی‌های جدیدی پرده برداری کند. ما انتظار داریم که در مراسم ٢۴ شهریور شیائومی شاهد رونمایی از سری Mi 11T باشیم. امروز، افشاگر مطرح هندی یعنی Ishan به ما اطلاعاتی از قیمت دو گوشی جدید شیائومی و رنگ بندی آن‌ها داده است. این اطلاعات، از یک خرده فروش در اروپا به دست آمده است.

 

مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ زمان بندی شد

 

نکته‌ای که در همین ابتدا باید خاطر نشان کنیم، نام گذاری این سری است. به طوری که ما شاهد نام Mi 11T در گوشی‌های جدید شیائومی نیستیم. بلکه آ‌ن‌ها با نام Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro روانه بازار خواهند شد. صبح امروز در ترنجی در مورد حذف نام Mi از گوشی‌های شیائومی خبر دادیم. گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد استراتژی مشابه بازار چین را در دستگاه‌های نود اعمال کند. به همین ترتیب، حذف پیشوند Mi از گوشی‌های شیائومی قطعی به نظر می‌رسد. در نتیجه، نام قاتلان پرچمدار جدید شیائومی، 11T و 11T Pro خواهد بود.

 

نام سری Mi شیائومی حذف می‌شود؛ جایگزینی با هیچ چیز!

 

در نهایت، به سراغ اطلاعات جدید لو رفته از این سری می‌رویم. بر اساس گفته‌های خرده فروش مورد اشاره، این گوشی‌ها دارای ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. بر اساس گفته‌های این مرجع، شیائومی ١١ تی در نسخه‌های ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی، قیمتی برابر با ۶٣٣ و ۶٩١ یورو خواهد داشت. شیائومی ١١ تی پرو نیز در نسخه ١٢٨ گیگابایتی با قیمت ٧۵٩ یورو و در نسخه ٢۵۶ گیگابایتی با قیمت ٧٨۵ یورو به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Xiaomi 11T در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید به دست مشتریان برسند.

تراشه مدیاتک در سری شیائومی Mi 11T

بر اساس شایعات، شیائومی ١١ تی و ١١ تی پرو با نمایشگر OLED و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی معرفی می‌شوند. نسخه استاندارد، برای اولین بار از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این نسخه نیز وضوح ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین گفته شده است که این گوشی، بعداً با سیستم دوربین بهتر در چین و با نام Redmi K40 Ultra معرفی می‌شود.

 

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

 

نظر شما در مورد قیمت شیائومی 11T Pro و 11T چیست؟ آیا وجود این سه رنگ برای شما کافی است؟ استراتژی نام گذاری جدید شیائومی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

شیائومی هم داره یواش یواش می بره بالا قیمتارو

Mahdi

اینا که از سری می۱۱ گرونتر شدن😑😑😑

AliSS8

دقیقا😐😂

AliSS8

11 تی نمیدونم چی داره که باید این قدر بهش پول داد
ولی اگه 11 تی پرو واقعا انقد هست دمش گرم عالیه

Mahdi

با شناختی که از شیائومی دارم نمیاد اینو از پرچمدارش گرونتر بده 😑😑
دوما اینا قاتل پرچمدارهستن می ۱۱ پرچمدار بعد مدیاتک ۱۲۰۰
۶۹۱ یورو چه خبره این قیمت گذاری برای سامسونگ قفله
به نظر من ۱۰۰ یورو ارزونتر هستن تو قیمت 😐😐

ali karimi

سلام، این گوشیها هم مثل شری قبل یعنی می10تی و نسخه پروش، مشخصات خوب و از چیپهای پرچمدار استفاده میکنه، ولی نمیدونم واقعا میخواد بادهمین قیمت بده، چون این قیمتها فکر کنم زیاد باشه، موفق باشید

ARMTIN

دوستان سری T فقط در باندل گلوبال عرضه میشه
✔️
موبایل ها شیاومی که در چین معرفی میشند مخصوص بازار چین و فاقد سرویس های گوگل پلی هستند و با قیمت پایین تر نسخه ها گلوبال معرفی و عرضه میشند ❌
.
.
.
.
.
مهم ترین ارتقاء Mi 11t/11t pro مربوط به پردازنده و نمایشگر خواهد بود 💯
🔰🔰🔰 اسنپدراگون 888 پلاس 🔰🔰 🔰
🔰🔰 نمایشگر LTPO “E5” AMOLED 🔰🔰
🔰🔰🔰🔰 فست شارژ 120W 🔰🔰🔰🔰
پس افزایش قیمت سری Mi11t نسبت به نسل قبل
سری Mi 10t کاملا منطقی خواهد بود 💯

Mahdi

اینا گرونا ۸۰۰ یورو تو ایران میشه با توجه به قیمت می ۱۱ میشه حدودا ۲۲و۲۳ میلیون
که خیلی گرونه قاتل پرچمداره نه پرچمدار با یک میلیون بیش تر ایفون ۱۲ به ات میدن با اس ۲۱ پلاس
بعد میشه لینکی بدی چون من جایی ندیدم بگن ازAMOLED E5استفاده کنن این گوشی ها همه جا گفتنOLED

AŁɪ

فکر میکنم از میکس ۴ هم قوی تر ظاهر. بشه ۱۱ تی پرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️