حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Pixel 6 فاش شد: ٢٢ شهریور و یک روز قبل از سری آیفون ١٣!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

ظاهراً دوباره برندها شروع کرده‌اند. مانند دو هفته پیش، به نظر می‌رسد که کمپانی‌ها می‌خواهند به صورت مستمر طی چند روز از محصولات پر حاشیه خود رونمایی کنند. به طور مثال، قرار است نوبیا، سامسونگ، ویوو، اپل و حالا گوگل طی چند روز از محصولات جدید خود رونمایی کنند. این بار، نوبت به فاش شدن تاریخ رونمایی سری Pixel 6 رسیده است. بر اساس شایعات، این گوشی یک روز قبل از سری آیفون ١٣ اپل رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی سری Pixel 6 فاش شد: یک روز قبل از رقبای کوپرتینویی!

به یاد دارید که سری پیکسل ۶ گوگل مدتی پیش، پیش رونمایی شد؟ این گوشی‌ها، به صورت رسمی به نمایش درآمدند و گفته شد که تا اواخر سه ماهه سوم ٢٠٢١ رونمایی می‌شوند.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

اما Phonearena ادعای جدیدی دارد. آن‌ها می‌گویند که یک افشاگر ویبو از تاریخ رونمایی سری Pixel 6 صحبت کرده است. این گوشی‌ها، زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، رونمایی می‌شوند. گوگل پیش از این، نگاهی زود هنگام از پرچمداران خود را به کاربران دارد. برخی از جزئیات این سری، از جمله تراشه موجود در آن و مشخصات دوربین نیز گفته شدند.

تاریخ رونمایی سری Pixel 6

پیش از این، گوگل گفته بود که فصل سوم سال ٢٠٢١، زمان رونمایی این سری از گوشی‌ها است. پیش از این نیز پیکسل ۵ و Pixel 4a 5G به دلیل ورود نسل جدید توقف تولید شدند. حال، گفته می‌شود که تاریخ رونمایی سری Pixel 6، در واقع یک روز قبل از سری آیفون ١٣ است. اما تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣ چه زمانی است؟ ٢٣ شهریور ١۴٠٠!

 

رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، ٢٣ شهریور برگزار خواهد شد

 

در نتیجه، سری Pixel 6 بیست و دوم شهریور رونمایی می‌شود. سال گذشته، سری Pixel 5 روز ٣٠ سپتامبر رونمایی شد. اما این بار، تاریخ معرفی نسل جدید ١٣ سپتامبر است. پیکسل ۶، در حال شکل دادن به برترین دوره گوگل است؟ می‌پرسید چطور؟ خب، بهتر است از تراشه اختصاصی ۵ نانومتری Tensor شروع کنیم! این تراشه، متمرکز بر الگوریتم‌های اختصاصی گوگل است تا برترین تجربه از اندروید را به ارمغان بیاورد. بر اساس شایعات، دوربین اصلی نسخه استاندارد، دوگانه ١٢+۵٠ مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، نسخه پرو دارای یک لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ۵ برابری اپتیکال خواهد بود. سنسور این لنز، ۴٨ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی نیز همان ISOCELL GN1 سامسونگ است. این گوشی‌ها، دارای حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر، UWB و همچنین باتری بهتری خواهند بود.

 

سری Pixel 6 گوگل بر اساس شایعات به تراشه UWB تجهیز خواهد شد

 

این گوشی‌ها، در سه رنگ عرضه می‌شوند. البته رنگ بندی نسخه پرو و استاندارد متفاوت است. همچنین این گوشی‌ها، محدود به هشت بازار جهانی خواهند بود. در نهایت، بگویید که چه نظری در مورد سری Pixel 6 دارید؟ آیا فکر می‌کنید که گوگل از قصد این تاریخ را تعیین می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️