حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱: اپل واچ سری ۶ کماکان محبوب ترین مدل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تجاری، ساعت هوشمند

بر اساس آمار جدید منتشر شده در گزارشات اخیر، عرضه جهانی ساعت های هوشمند در دوره سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، با رشد ۴۷ درصدی روبرو شده و اپل واچ پیشتاز در میزان فروش می‌باشد. با توجه به جزئیات، اپل واچ سری ۶ که پرچمدار گجت‌های پوشیدنی اپل نیز محسوب می‌شود، محبوب ترین مدل در میان تمامی ساعت‌های هوشمند تولیدشده تاکنون می‌باشد.

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱

در مجموع، عرضه ساعت‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به 18 میلیون دستگاه رسیده و درست مانند موارد قبلی، اپل با 52 درصد، بالاترین سهم بازار را از آن خود کرده است. بزرگترین رقیب این شرکت در این رده، سامسونگ بوده که البته رقابت نزدیکی با هم نداشته و این شرکت تنها ۱۱ درصد از سهم بازار را به‌خود اختصاص داده است. به گفته Neil Mawston، مدیر اجرایی Strategy Analytics، اپل در سه ماهه دوم سال 2021، 9.5 میلیون دستگاه فروخته است که نسبت به سه ماهه قبل، 46 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی همچنین اظهار می‌کند که Apple Watch Series 6 محبوب ترین ساعت هوشمند در جهان بوده و دلایل زیر را برای این مورد برجسته می‌کند:

اپل هنوز نیمی از بازار را در اختیار دارد و رقبای خود را دور از خود نگه داشته است. اپل واچ سری ۶ امروزه به‌دلیل داشتن طراحی زیبا، قابلیت استفاده مناسب از نمایشگر کوچک خود و مجموعه‌ای گسترده از برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام، محبوب ترین مدل ساعت هوشمند در جهان به‌شمار می‌رود.

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱

درحالی‌که سامسونگ در بازار ساعت‌های هوشمند حتی نزدیک به سهم اپل نیز نشده، موستون معتقد است که بقیه سال و در تعطیلات فصل چهارم، آمار فروش شرکت کره‌ای امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد که دلیل عمده آن نیز معرفی برترین ساعت هوشمند این شرکت یعنی گلکسی واچ ۴ با سیستم‌عامل Wear OS گوگل بوده و این موضوع نشان می‌دهد که پوشیدنی‌های سامسونگ پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. با این حال، انتظار نداشته باشید که مجموع تعداد فروش آنها، بتواند اپل واچ را تحت‌الشعاع قرار دهد: چراکه مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا یک شرکت بتواند با کمپانی مستقر در کوپرتینو در این حوزه رقابت کند.

انتظار می‌رود که برای تقویت تسلط خود در بازار ساعت‌های هوشمند، کمپانی آمریکایی، اپل واچ سری ۷ را اواخر امسال عرضه کند. نمونه‌های تقلبی پرچمدار پوشیدنی آینده اپل درحال‌حاضر در سطح اینترنت مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد این ساعت دارای لبه تخت و حاشیه باریک نمایشگر بوده و در اندازه‌های جدید ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌همراه ظرفیت بیشتر باتری معرفی خواهند شد.

رشد فروش ساعت های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱: اپل همچنان با اختلاف در صدر

دیدگاه شما درباره پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ساعت هوشمند فروخته شده در سه ماهه دوم سال جاری چیست؟ شما چه دلایلی را عامل موفقیت آخرین ساعت حال‌حاضر اپل می‌دانید؟ به‌نظر شما امکان دارد سامسونگ و یا شرکت دیگری بتواند سهم اپل را تهدید کرده و از لحاظ میزان فروش خود را به این کمپانی نزدیک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی