حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه فیک Apple Watch 7 که در چین به فروش می‌رسد را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

تقریباً هر وقت که محصولات جدید اپل در صدد رونمایی هستند، شاهد ارائه نسخه‌های قلابی و یا به اصطلاح فیک آن‌ها هستیم. این بار، نوبت به ارائه نسخه فیک Apple Watch 7 رسیده است. ظاهراً این نسخه در حال حاضر در بازار کشور چین به فروش می‌رسد.

نسخه فیک Apple Watch 7 را ببینید!

نسخه فیک iPhone 13 Pro را به یاد دارید؟ نام آن، Koobe X60 Pro بود. دستگاه مورد اشاره، با قیمت ارزانی به فروش می‌رسد.

 

به نسخه فیک آیفون ١٣ پرو سلام کنید: Koobe X60 Pro!

 

به نقل از Gizmochina، انتظار می‌رود که اپل به زودی از از محصولات جدید خود مانند Apple Watch Series 7 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که رویداد مورد اشاره، در تاریخ ٢٣ شهریور صورت بگیرد. اما در فاصله رونمایی رسمی از Apple Watch Series 7، نسخه فیک آن روانه بازار چین شده است. تصاویر مربوط به نسخه فیک اپل واچ سری ٧ را یک کاربر در توئیتر به اشتراک گذاشته است. این ساعت هوشمند تقلبی، در سه رنگ آماده فروش می‌باشد.

 

رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، ٢٣ شهریور برگزار خواهد شد

 

طراحی این ساعت هوشمند، شباهت زیادی به رندرهای CAD اپل واچ سری ٧ دارد. بنابراین، می‌توان گفت که شاهد نسخه عملی این رندرها هستیم. انتظار می‌رود که طراحی اپل واچ نسل بعد، با گوشه‌های مربعی باشد. این موضوع، همان چیزی است که در طراحی خانواده آیفون ١٢، سری iPad Air و iPad Pro و iMac 24 inch دیده بودیم. اگرچه که دستگاه حاضر در تصویر، نسخه فیک این ساعت هوشمند رونمایی نشده است. با این وجود، می‌توان گفت که تفاوت خاصی میان طراحی این نسخه با نسخه اصلی آن وجود ندارد. در نتیجه، می‌توان فهمید که در دنیای واقعی، Apple Watch Series 7 چه سبک و سیاقی از طراحی را دارد. شایان ذکر است که قیمت نسخه فیک Apple Watch 7، حدود ٣۵٠ تا ۴٠٠ یوان (معادل ۵۴ تا ۶٢ دلار آمریکا) می‌باشد.

نسخه فیک Apple Watch 7

تصاویری از نسخه قلابی Apple Watch Series 7

تاکنون، ما نمونه‌های اولیه اپل واچ سری ٧ را ندیده‌ایم. بلکه این ساعت هوشمند، تنها در رندرهای CAD فاش شده است. این رندرها، بر اساس طرح‌های لو رفته و دیگر اطلاعات فاش شده منتشر شده‌اند. بنابراین، این نسخه فیک می‌تواند درک بهتری را برای ما از این ساعت ایجاد کند. ظاهراً نسل جدید اپل واچ، حدود ١.٧٧ میلی متر از Apple Watch Series 6 نازک‌تر است.

در همین راستا، احتمالاً نسخه فیک آن از چنین ویژگی برخوردار نیست. در واقع نسخه فیک محصولات اپل، جزئیات زیادی دارند و تا حد زیادی مشابه نسخه اصلی هستند. به همین دلیل، برخی از کاربران فریب ظاهر آن‌ها را می‌خورند و تصور می‌کنند که این محصولات، نسخه اصل هستند. هم اکنون، این اتفاق در مورد ایرپادز اپل در حال وقوع است. به طوری که تشخیص ایرپادز اصل از قلابی، بسیار سخت شده است. اپل در حال در نظر گرفتن تدابیری برای مقابله با محصولات کپی شده است.

نظر شما در مورد این طراحی در Apple Watch Series 7 چیست؟ فکر می‌کنید که نسخه فیک آن جذابیتی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نامردا بزارید عرضه بشه بعد نسخه فیک عرضه کنید عحب ادمایی هستید😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️