حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید Honor 50 رسماً رونمایی شد: رمز افتخار (Glory Password)

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار

سری آنر ۵٠ بیش از ٢ ماه پیش رونمایی شد. این گوشی‌ها، به طور کلی طراحی بسیار جذابی داشتند و به راحتی دلربایی می‌کردند. حال، رنگ جدید سری Honor 50 در چین رونمایی شده است. این رنگ جدید که Glory Password نام دارد، دارای طرح‌های خاصی است.

رنگ جدید Honor 50 با نام Glory Password در چین رسماً معرفی شد

سری آنر ۵٠ چندی پیش با ٣ عضو رسماً معرفی شد. این گوشی‌ها، دارای مشخصاتی جذاب بودند. اما طراحی گوشی‌های سری آنر ۵٠، خود یک بخش مفصل است.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

از مدتی پیش، شایعاتی وجود داشت که آنر می‌خواهد از رنگ جدید سری آنر ۵٠ خود رونمایی کند. این گوشی‌ها، در حالت پیش فرض از ۴ رنگ زیبا برخوردار بودند. به همین ترتیب، ما آماده این هستیم تا با رنگ پنجم آنر ۵٠ نیز دیدار کنیم. بر اساس گزارش EqualLeaks، این رنگ که به تازگی در چین رونمایی شده است، Glory Password یا رمز افتخار نام گرفته است.

اجازه بدهید تا نگاهی اجمالی به این رنگ جذاب داشته باشیم. در قاب پشتی این گوشی، طرح‌های جذابی به همراه رنگی زیبا دیده می‌شوند. ظاهراً رنگ به کار رفته در قاب پشتی، مشابه همان سفید ایسلندی است که در آنر ٢٠ پرو نیز دیده بودیم. این رنگ، دارای طیفی از رنگ سفید با دیگر رنگ‌های سرد مانند آبی یخی است. در کنار آن، طرح‌های جذابی از لوگوی HONOR به صورت تکرار شونده در این قاب نقش بسته‌اند.

طرح تکرار شونده Nova در قاب پشتی گوشی Nova 7 5G هواوی

طرح تکرار شونده Nova در قاب پشتی گوشی Nova 7 5G هواوی

اگر راستش را بخواهید، ما این طرح‌های تکرار شونده را اولین باری نیست که می‌بینیم. بلکه مشابه آن را در گوشی‌های سری Nova از هواوی نیز دیده بودیم. اما به هر حال، نمی‌توان منکر زیبایی رنگ جدید Honor 50 شد. ماژول دوربین این گوشی، همچنان از رنگی مایل به برنزی برخوردار است. از سوی دیگر، والپیپر مخصوصی برای این رنگ از آنر ۵٠ در نظر گرفته شده است تا بهتر با قاب پشتی ست شود.

در نهایت، زمان عرضه این رنگ اعلام نشده است. اما به زودی این رنگ برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. برای یادآوری، آنر ۵٠ پرو اولین دستگاهی بود که به تراشه Snapdragon 778G تجهیز شد. این گوشی، از دوربین اصلی چهارگانه ٢+٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی آن نیز ١٢+٣٢ مگاپیکسلی است. در ادامه، این دستگاه از شارژر ١٠٠ واتی به همراه باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. آنر ۵٠ پرو دارای سرویس‌های گوگل و اندروید ١١ پیش فرض است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

نظر شما در مورد رنگ جدید Honor 50 چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید کدام رنگ آنر ۵٠ جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یکم زیاده روی دیگه 😐
چه خبر این همه انر

meiyou

با وجود سری fe سامسونگ، کار سختی برای فروش داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️