حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت شارژ آنر ۵۰ با گوگل پیکسل ۶ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقایسه

داستان شارژ فوق سریع آنطور است که برندهای شناخته شده از آن دوری می کنند اما برندهای چینی آن را در آغوش کشیده اند! خب اینجا ما نماینده جدید گوگل را داریم با نماینده جدید آنر در مقایسه با پرچمدار شناخته شده سامسونگ یعنی Galaxy 21 Ultra که در بحث سرعت شارژ مقایسه می شوند. بیاید ویدیو مقایسه سرعت شارژ آنر ۵۰ با گوگل پیکسل ۶ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا را با هم تماشا کنیم.

مقایسه سرعت شارژ آنر ۵۰

احتمالا با توجه به توان شارژر این گوشی ها حدس هایی بزنید اما باید بگویم که نمی توان همیشه مطمئن بودیم. سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا، گوگل پیکسل ۶ پرو و آنر ۵۰ در این تست حاضر هستند. توان شارژر این دستگاه ها از قرار است:

  1. ۱- شارژر گلکسی اس ۲۱ اولترا: ۲۵ وات
  2. ۲- شارژر گوگل پیکسل ۶ پرو: ۳۰ وات
  3. ۳- شارژر آنر ۵۰: ۶۶ وات

 

همینطور که می بینید نماینده گوگل اینجا هم خیلی درخشان عمل نمی کند. با این حال Honor بهتر از دیگر محصولات است. در حقیقت خیلی هم بهتر است و در مدت دو برابر سریع تر از رقبای حاضر در این ویدئو شارژ می شود.

سرعت شارژ در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟ تفاوت بین پیکسل ۶ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا برای شما تعیین کنند است؟ سرعت بسیار خوب آنر ۵۰ البته در مقابل شارژرهای ۱۲۰ وات واقعا آنقدر تعجب برانگیز نیست اما بسیار خوب خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام وقت بخیر
سینا جان گوشی داخل ویدئو نسخه ی میانی و regular سری آنر ۵۰ هست یعنی خودِ آنر ۵۰(بدون پیشوند یا پسوند!) که باتری ۴۳۰۰ داره و حتی داخل ویدئو بنده خدا به صراحت هم گفته و هم نشون داده “Honor 50”. آنر ۵۰ پرویی که به دفعات در مطلب تکرارش کردی😅 ؛ پانچ هول کپسولی ، شارژر ۱۰۰ وات و🔋۴۰۰۰ داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)