حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Vivo X70 Pro Plus و دیگر اعضا رسماً مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ویوو

ویوو به زودی از پرچمداران خود رونمایی می‌کند. این پرچمداران، سه عضو از سری Vivo X70 هستند. بالأخره ویوو به صورت رسمی تأیید کرد که تاریخ رونمایی Vivo X70 Pro Plus چه زمانی است. در ادامه، نگاهی به جزئیات رسمی ارائه شده از سوی ویوو خواهیم داشت.

سری ویوو ایکس ٧٠ به پرچمداری Vivo X70 Pro Plus در تاریخ ١٨ شهریور ١۴٠٠ به صورت رسمی ارائه می‌شود

ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس را چند روز پیش در رندر نهایی آن دیدیم. همچنین نگاهی زودهنگام به مشخصات این گوشی پرچمدار داشتیم. تراشه این گوشی، همچنان مانند نسل قبل است.

 

رندر Vivo X70 Pro Plus و مشخصات آن منتشر شد: دوباره Snapdragon 888!

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، مقام ارشد ویوو خبر از رونمایی رسمی ویوو ایکس ٧٠ در آینده‌ای نزدیک داده است. این سری، در تاریخ ٩ سپتامبر ٢٠٢١ (١٨ شهریور ١۴٠٠) رونمایی خواهد شد. این مراسم رونمایی، در چین صورت خواهد گرفت. در همین حین، Vivo X70 Pro Plus به صورت رسمی نمایش داده شد. بر اساس تصاویر رسمی ویوو، این گوشی دارای رنگ بندی با طیفی از نارنجی و مشکی است. پنل پشتی این گوشی از چرم گیاهی ساخته شده است.

کادر دوربین نیز با یک پس زمینه سیاه همراهی می‌شود. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی چهارگانه است. لنز پریسکوپ تله فوتو نیز در آن موجود است. فاصله کانونی کلی این گوشی، از ١۴ تا ١٢۵ میلی متر است. با توجه به فاصله کانونی احتمالی لنز اصلی، این گوشی دارای زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد بود. لوگوی ZEISS و چند لوگوی دیگر تیز در این رندر قابل مشاهده هستند.

فریم این گوشی از جنس فلز است و نمایشگر نیز دو لبه خمیده و از نوع AMOLED است. همان طور که قبلاً گفته بودیم، این سری دارای سه عضو با نام‌های ویوو ایکس ٧٠، ویوو ایکس ٧٠ پرو و ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس خواهد بود. ظاهراً دو عضو ارزان‌تر به Dimensity 1200 تجهیز می‌شوند. این در حالی است که Vivo X70 Pro Plus نیز از Snapdragon 888 بهره می‌گیرد. نسخه چینی ایکس ٧٠ پرو از تراشه Exynos 1080 استفاده خواهد کرد. اگر به یاد داشته باشید، در ترنجی از پردازشگر تصویر Vivo V1 صحبت کرده بودیم. ظاهراً این پردازشگر اختصاصی، برای اولین بار در سری Vivo X70 به کار گرفته می‌شود. رندر ویوو ایکس ٧٠ و ایکس ٧٠ پرو را نیز تماشا کرده بودیم.

 

تراشه ویوو V1 لو رفت؛ اولین تراشه اختصاصی ویوو به زودی معرفی می‌شود

 

بر اساس دیگر گزارشات، ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس از نمایشگر ۶.٧ اینچی AMOLED استفاده خواهد کرد. ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. از سوی دیگر، شارژر آن توان ۶۵ واتی دارد. در مقابل، دو عضو ارزان‌تر دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهند بود. توجه داشته باشید که توان شارژر آن‌ها، ۴۴ وات است.

نظر شما در مورد سری Vivo X70 و تاریخ رونمایی Vivo X70 Pro Plus چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️