حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل بلندگو مکالمه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اپل برای تولیدات بین مهر ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، مشکلات

همین ابتدا باید بگویم که نترسید. مشکل خیلی فراگیر نیست اما اگر یک iPhone 12 یا iPhone 12 Pro را بین تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ و ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (یا اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱) خریداری کرده اید، شاید مشکل داشته باشد. به گفته این شرکت مشکل بلندگو مکالمه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اپل برای تولیدات ساخته شده (نه لزوما فروخته شده) با احتمال پایینی، وجود دارد.

مشکل بلندگو مکالمه آیفون ۱۲

درصد کمی از مدل های iPhone 12 و iPhone 12 Pro به دلیل خرابی قطعه با مشکلات صوتی روبرو هستند. اپل به زودی برنامه دارد تا سری آیفون ۱۳ خود را اعلام کند. با این حال، این شرکت مشکلات صوتی مکالمه (که همزمان بلندگوی دوم هم هست) را در برخی از مدل های مدل های iPhone 12 اعلام کرده است. از این رو، اپل برنامه خدمات جدیدی را برای مدل های آسیب دیده iPhone 12 و iPhone 12 اعلام کرده است که مشکل مذکور را برطرف می کند.

اپل مشکل صوتی بلندگوی مکالمه مدل های iPhone 12 و iPhone 12 Pro را تایید کرد، کاربران واجد شرایط می توانند به صورت رایگان از فروشگاه های اپل خدمات تعمیر آن را دریافت کنند.

اپل می گوید:

“درصد بسیار کمی” از مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو تحت تاثیر مشکلات صدا قرار دارند و مشمول خدمات رایگان فروشگاه های اپل می شوند. مشکلات صدا ناشی از یک قطعه نامناسب است که می تواند باعث مشکل در بلندگوی مکالمه شود. اگر بین اکتبر 2020 (مصادف با ۱۰ مهر ۱۳۹۹) و آوریل 2021 (مصادف با ۱۲ فروردین ۱۴۰۰) گوشی iPhone 12 یا iPhone 12 Pro خود را خریداری کرده اید، ممکن است دستگاه شما تحت تأثیر قرار گیرد.

نمایشگر آیفون ۱۲

نمایشگر آیفون ۱۲

اپل اعلام کرده است که درصد بسیار کمی از دستگاه های iPhone 12 و iPhone 12 Pro به دلیل وجود قطعه ای که ممکن است در ماژول بلندگوی مکالمه خراب شود، مشکلات صدا را تجربه کنند.

توجه داشته باشید که فقط مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو احتمالا این مشکل صوتی را دارند. اگر iPhone 12 mini یا iPhone 12 Pro Max دارید، دستگاه شما چنین مشکلی را ثبت نکرده است. اگر آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ پرو شما در یک یک تماس تلفنی از بلندگوی مکالمه صدا پخش نمی کند، واجد شرایط خدمات رایگان از فروشگاه Apple هستید.

امیدوارم که شما این مشکل بلندگو مکالمه آیفون ۱۲ را نداشته باشید چون دسترسی به مرکز خدمات رسمی اپل در ایران ممکن نیست!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اپل آیفون هم کم کم داره چینی میشه! (اشاره به جنس های بی کیفیت چینی)

Faez

قابل توجهت آیفون تو چین قطعاتش به هم وصل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)