حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جانشین ویوو NEX 3 نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

در سال 2018، کمپانی ویوو با نمایش اولین نسخه از گوشی‌های پرچمدار سری NEX خود توانست سروصدای زیادی برپا کند. وجود یک اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر و یک دوربین سلفی پاپ‌آپ، از برجسته‌ترین ویژگی‌های نوآورانه این دستگاه به‌شمار می‌رفتند. دومین NEX نیز دارای کانسپت نمایشگر اضافی در قسمت “پشت” گوشی بود که آنچنان موفق ظاهر نشد و نتوانست تجربه شگفت‌انگیز سری اول را تکرار کند. ویوو با گوشی NEX 3 اما، بار دیگر دست پر ظاهر شد و توانست ایده نمایشگر تمام‌صفحه را با کانسپت صفحه خمیده آبشاری و دکمه‌های مجازی پیاده‌سازی کند. حال به‌تازگی مشخص شده است که جانشین ویوو NEX 3 احتمالا در نیمه اول سال آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

جانشین ویوو NEX 3 نیمه اول سال آینده می‌آید

دو سال از عرضه سومین نسل از سری NEX می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد احیای مجدد سری پرچمداران محبوب خود را دارد. اما مگر می‌شود خارج از نوآوری و بدون ایده جدید؟ به‌نظر می‌رسد تاکنون سری NEX به‌دلیل ناتوانی در ارائه نوآوری جدید و کاربردی، به‌حالت تعلیق درآمده بود.

در یک تازه‌ترین مصاحبه مدیرعامل ویوو، Hu Baishan، وی اعلام کرد که بروزرسانی سری NEX در نیمه اول سال آینده آغاز می‌شود. همچنین وی قول داد که دستگاه‌های جدید در این خط همچنان ظاهر شده و این شرکت به توسعه این سری ادامه خواهد داد.

مدیر ارشد این شرکت ویژگی‌های Vivo NEX 5 را فاش نکرد؛ اما با احتمال زیاد، می‌توان گفت که محصول جدید یک دوربین زیر نمایشگر، شارژ فوق سریع با قدرت حداقل 120 وات و احتمالا تراشه اختصاصی پردازش تصویر V1 را به‌همراه خود خواهد داشت.

جانشین ویوو NEX 3

جانشین ویوو NEX 3

با شروع از سری Vivo X70، این شرکت استفاده از تراشه‌های تصویربرداری اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد. پیش‌تر این اطلاعات توسط منابعی از داخل خود شرکت گزارش شده بود و اکنون خود شرکت آن را تأیید کرده است. Hu Baishan، در مصاحبه با رسانه‌ها بیان کرد که اولین تراشه تصویربرداری اختصاصی Vivo با نام “V1” در سری X70 آینده استفاده خواهد شد.

Vivo V1 ISP کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط تلفن‌های هوشمند این شرکت را به سطح جدیدی می‌رساند. بیشترین تأکید نیز بر روی عکاسی در شب و همچنین بهبود نرخ فریم و کنترل دما خواهد بود. ساخت تراشه اختصاصی ویوو حدود 24 ماه طول کشیده و تیمی متشکل از 300 مهندس روی آن کار کرده‌اند. همچنین ویوو اعلام کرده قصد دارد سرمایه‌گذاری خود را در تولید محصولات نیمه‌هادی را در آینده افزایش دهد.

همانطور که می‌دانید، یکی دیگر از برندهای فرعی BBK یعنی اوپو نیز قرار است تراشه پردازش تصویر اختصاصی خود را توسعه دهد. می‌توان اینطور حدس زد که تقریباً Vivo V1 و Oppo ISP دو برادر یکسان خواهند بود، اما با نام‌های متفاوت و تنظیم دقیق‌تر نرم‌افزار توسط هر کدام از شرکت‌ها.

حق اختراع Vivo برای دوربین پرنده ای که از درون گوشی پرواز می کند! 🤯

نظر شما راجع‌به عرضه احتمالی جانشین ویوو NEX 3 به‌عنوان بالا‌رده‌ترین پرچمداران کمپانی چینی چیست؟ به‌نظر شما ویوو چه قابلیت‌های خاصی را به طراحی و مشخصات این دستگاه اضافه می‌کند تا نواوری آن را به رخ رقبا بکشاند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی