حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۳ 5G با نسبت تصویر ۹۹.۶ درصد رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 25 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ویوو

سرانجام گوشی ویوو نکس ۳ به شکل رسمی معرفی شد. این گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G است. ویوو نکس ۳ 5G با نسبت تصویر ۹۹.۶ درصد و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گوشی ویوو نکس ۳ 5G

گوشی ویوو نکس ۳ 5G

گوشی ویوو نکس ۳ 5G

ویوو نکس ۳ 5G یک گوشی بسیار جذاب است که حتی نمایشگر آن هم به خودی خود به زیبایی‌های آن افزوده است. ویوو نام این نمایشگر را Waterfall FullView Display نامیده است. این نمایشگر 6.89 اینچی Super AMOLED همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود دارای نسبت نمایشگر به بدنه شگفت‌انگیز 99.6 درصد است. دلیل این موضوع حاشیه‌های بسیار خمیده نمایشگر با زاویه‌ای نزدیک به 90 درجه است و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این نسبت بالا به منظور حذف شدن حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر به‌طور کامل نیست!

وجود نمایشگر در لبه‌های این دستگاه آن را از کلیدهای فیزیکی بی‌نیاز کرده است. حالا قابلیت Touch Sense با فشار دادن لبه‌های گوشی و دادن بازخورد لرزشی نیازهای کاربر را برطرف خواهد کرد. علاوه‌براین قابلیتی تحت عنوان X-Axis Haptic در نظر گرفته شده است که ارتعاشات مناسب و راحتی برای تجربه گیمینگ، تایپ و دیگر کاربردها ارائه می‌کند.

دوربین اصلی ویوو نکس ۳ 5G یک دوربین سه گانه است. دوربین اصلی دارای حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ است. در کنار این دوربین یک سنسور 13 مگاپیکسلی زاویه عریض و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو تعبیه شده است. دوربین سلفی این دستگاه هم با مکانیزم بالاجهنده دارای سنسور 16 مگاپیکسلی می‌باشد. این دوربین دارای قابلیتی تحت عنوان “Portrait Master’s Hyper HDR” است که احتمالاً با افزایش دقت رنج دینامیکی بین چهره کاربر و پس‌زمینه، تصاویر پرتره با کیفیت بهتر خلق می‌کند. این دوربین همچنین دارای قابلیت‌های عکاسی زاویه عریض، تلسکوپی و ماکرو نیز می‌باشد.

قلب تپنده این دستگاه، قدرتمندترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی آمپرساعت اسا و یک شارژر سریع 44 واتی با پشتیبانی از فناوری  iQOO Pro برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی قرار است که در سه نسخه از ماه آینده به بازار راه پیدا کند.

ویوو نکس ۳ 5G

ویوو نکس ۳ 5G

  • نسخه 8+128 گیگابایت با فناوری 4G: قیمت 707 دلار – 641 یورو
  • نسخه 8+256 گیگابایت با فناوری 5G: قیمت 810 دلار – 730 یورو
  • نسخه 12+256 گیگابایت با فناوری 5G: قیمت 877 دلار – 800 یورو

پیش‌فروش این دستگا از امروز آغاز شده و از ۳۰ شهریور در اختیار کاربران در چین قرار خواهد گرفت. مراسم معرفی NEX 3 با جمله  “But wait, there’s more” به پایان رسید که در طی آن از TWS Earphone buds، هدفون بی‌سیم جدید ویوو با چیپست جدید QCC5126 کوالکام رونمایی شد.

نظر شما درباره ویوو نکس ۳ 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عجب چیزی😀

UnderTaker

البته خیلی‌ها ممکنه وقتی نسبت نمایشگر به بدنه 99.6 درصد رو بشنون، فکر کنن هیچ صفحه‌اش دیگه حاشیه‌ای نداره و کل جلوی گوشی صفحه‌اس، درصورتی که این مقدار نسبتِ صفحه، با اون مقدار نسبت صفحه‌ای که تو ذهن خیلی‌هاس، تفاوت داره.
این نسبت صفحه با وجوده واترفال حساب شده وگرنه این گوشی در حد و اندازه‌ی نوت10 در بالا و پایینِ خودش حاشیه داره.

عکسش رو زیر میزارم، ببینید.

https://bit.ly/2kfvNB8

نیما عرفانی

گوشیِ جذابیِ ، جی اس إم آرنا بررسی اجمالیش رو گذاشته .

Milad7

خیلی خفنه! 🙂

esi3fat70

اولا که نسبت صفحه به بدنه ۹۹ درصد نیس نهایتش ۹۳ باید باشه ثانیا کیفیت صفحه نمایشش به هیچ عنوان درحد نوت ۱۰ معمولی نیسش چه برسه به پلاسش ثالثا کیفیت دوربینش چه در عکاسی چه فیلم برداری دو سه لول پایین تر از نوت ۱۰ پلاس ه،تنها مزیتی که داره پردازندش هستش که اسنپدراگون ۸۵۵ پلاسه وگرنه چیز خاصی نداره کلا تو گوشیای چینی فقط یکم هواوی کارش درسته بقیه که همشون بنجلن.

mehrdad_ma

میشه بگی چطور محاسبه کردی ؟
هر گوشی که معرفی شده s10+ رو زخمی کرده اونم با قیمتی خیلی کمتر

فقط بگو این ۹۳ رو چطور حساب کردی و مقایسه رو کجا دیدی که ۳ لول پایینتره

لول چیست ؟

esi3fat70

تازه لرزشگیر ویوو تو دوربین عقب و سلفی از نوت ۱۰ پلاس پایین تره گوشیای چینی فقط زرق و برق دارن وگرنه به درد لای جرز دیوار میخورن

The Destroyer

آخه یه چی بگو کسی تجربه نکرده باشه آبروت نره. این همه آدم تو همین سایت گوشی چینی دارن خیلی هم راضین. این شمایی که هنوز تو 50 سال پیش موندی. دنیا داره عوض میشه حاجی….

Jason bourn

بزار گلشعری که‌گفتیو بررسی‌کنیم؟
شارژ سریع؟ ۴۵ وات مقابل ۴۴ وات
صفحه نمایش؟‌مطمئنا نوت ۱۰ چه عادی چه پلاس
دوربین الترا واید و تله؟ مشخصا نوت ۱۰
خود دوربین اصلی و ویژگی‌هاش مثل قابلیت های فیلم برداری؟ قطعا نوت ۱۰
حافظه رم و حافظه داخلی؟ نوت ۱۰
استاندارد ضد ابی؟ نوت۱۰
استریو؟ نوت ۱۰
ضخامت و وزن؟‌قطعا نوت ۱۰

تو اینا جز شارژ سریع تو بقیه موارد اس ۱۰ پلاس لولش میکنه این گوشیو البته! قیمتاشونم گویای همه‌ چیز هست
تنها جیزی که این گوشی داره نسبت صفحه به بدنه خیلی بالاشه به لطف واترفال بودنش وگرنه به نظر نمیاد خیلی حاشیه بالا پایینش کمتر از اونا باشه که حتی بیشترم هست

عذر میخوام ولی شما داری شیرینی میزنی و قطعا سر فشاری که سامسونگ وارد کرده و این دوست عزیزمون شروع کردی به ترول بازی

“هر گوشی که معرفی شده s10+ رو زخمی کرده اونم با قیمتی خیلی کمتر”
اره داداش فقط ماییم ترولیم فن سامیم

نیما عرفانی

مقیاس سنجش نسبت نمایشگر به بدنه از نگاه مراجع مختلف متفاوتِ . به عنوان مثال ؛ جی اس ام آرنا حداکثر نسبت رو ۱۰۰ درصد می‌دونه و نسبت به اون اقدام به امتیازدهی و لحاظ کردن درصد می‌کنه اما این درصدی که اینجا ذکر شده براساس حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه ی بالای ۱۰۰ درصدی گفته شده یعنی معتقدن که با انحنای نزدیک به ۹۰ درجه ی نمایشگر یعنی حذف کامل حاشیه ها(در هر جهتی که میخواد باشه) می‌تونه نسبت نمایشگر به بدنه رو به بالای ۱۰۰ درصد ارتقاء بده. از این رو با وجود حاشیه های اندک در قسمت پایین و بالا که البته به نظر میرسه به صورت متقارن طراحی شده باشه گفتن که نسبت نمایشگر به بدنه ی این گوشی به ۹۹.۶ درصد میرسه اما نحوه‌ی محاسبه ای که متداول و روتین هست همون روش جی اس ام آرنا هستش.

The Destroyer

اولا بنجل برند محبوبته که با 1000 دلار رزولوشن فول اچ دی میده، دوما شما علم غیب داری کیفیت دوربینو چند ساعت بعد معرفی حدس زدی؟ حداقل مثل سامسونگ خساست به خرج نداده و از دوربین با مگاپیکسل بالا استفاده کرده. جهت اطلاعت که الان نیای بگی مگاپیکسل بالا به درد نمیخوره، باید اشاره کنم که قراره s11 دوربین با مگاپیکسل بالا داشته باشه….
تو باتری و چیپست هم که مشخصه کی سر تره پس تنها برتری نوت 10 میمونه پنلش که dynamic amoled هست که رزولوشن فول اچ دی داره و برای داشتن رزولوشن بیشتر باید note 10 plus بخری که قیمتش هم بیشتره….
و اما میرسیم به بخش شیرین قیمت! خب دوست عزیز اختلاف نکس 3 با نسخه پایه نوت 10 چه قدره؟ اگه 5g با 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم بگیری میشه 880 دلار. همینو سامسونگ چه قد بهت میده؟ تازه شارژر 45 واتی رو هم باید جدا تهیه کنی یه 50 دلار هم اون پیادت میکنه.

نیما عرفانی

ویدئو کالبد شکافی Redmi k20 pro توسط جری
https://youtu.be/Sd6KpX5MRtI
از کنجکاویش خیلی خوشم میاد 🙂👌اون جایی که برچسب طرح گرادیانت قاب پشتی رو برمیداره و مجدد قاب شیشه ای رو وصل می‌کنه تقریباً یاد و خاطره ی نسخه ی اکسپلورر سری مِی ۸ و ۹ رو تداعی می‌کنه😄
به یه چیزی دقت کردین؟ وقتی باتری رو از مادربورد خارج می‌کنه روش درج شده لیتیوم یون اما اکثر مراجع به ویژه داخل مشخصات جی اس إم آرنا لیتیوم پلیمر قید شده.
****
مشخصات بیشتری از سری میت ۳۰ مشخص شد
https://www.huaweicentral.com/huawei-mate-30-and-mate-30-pro-specifications-price-and-availability/
****
https://m.gsmarena.com/huawei_mate_30_rs_porsche_design_also_incoming-news-39196.php
شارژر سیمی ۴۰ وات و بیسیم ۲۷ وات برای میت ۳۰ و شارژر سیمی بیسیم ۳۰ وات و سیمی ۵۵ یا ۶۵ وات برای مدل پرو و پورش دیزاین محتمل هست .
پیکربندی میت ۳۰ از نسخه‌ی ۶-۱۲۸ شروع میشه و برای میت ۳۰ پرو ۸-۲۵۶
و مدل پورش دیزاین هم در دو مدل با حافظه های ۱۲-۵۱۲ و ۱۲-۱ عرضه میشه.
ابعاد احتمالی میت ۳۰ پرو ؛ 158.1 x 73.6 x 8.7mm و با احتساب بیرون زدگیِ دوربین ضخامتش به ۹.۷ میلی متر میرسه .
*****
تلویزیون هوشمند هواوی ممکنِ یک مدل بزرگتر ۷۵ اینچی و دارای رزولوشن ۸k هم داشته باشه.
https://www.huaweicentral.com/huawei-smart-screen-may-come-in-a-bigger-display-version-with-8k-resolution/

_V_

جالبه این پست
چ منی ک تعریف کردم چ اونی ک ضعفشو گفته
هردو منفی گرفتیم!

یا حضرت چالتون و اکثر امامزاده های در حال گود برداری

The Destroyer

واعظ منفیارو ول کن خیلیا فقط به اسم نگاه میکنن منفی میدن و از اون جایی که تو خیلی محبوبی همیشه تعداد منفیات بیشتر از مثبتاته

_V_

محبوبیت رو خوب اومدی😐

The Destroyer

الان مثلا تو فک کن ماشالا به تو مثبت بده :/

_V_

حس میکنم حاشیه های بالا و پایینش از نوت۱۰ بیشتره!
شایدم به قول دوستان به خاطر اینه ک و طرفش حاشیه کمی داره و اونا بیشتر به چشم میاد ولی باز حس میکنم بیشتره

نیما عرفانی

ویدئو جعبه گشایی ویوو نکس ۳ و مقایسه با نوت ۱۰ پلاس
https://youtu.be/-EB5Q5yFD7U

Dr.Nazer

موافقم

علی شیخ زاده

من که خیلی خوشم اومد
بنظرم عالیه با این قیمت

online_wireless

بنظرم گوشی خیلی خوبی باشه خصوصا دوربینش که ۶۴مگاپیکسل با f1.8 زده. پردازنده هم اسنپ که نسخه پلاس ۸۵۵ رو گذاشته. اونم ۵g.
گوشی برای هر برندی که باشه وقتی مشخصاتش واقعا خوب باشه باید بهش احسنت گفت.

Milad7

فکر نکنم نسبت تصویر
۹۹.۶
درست باشه

calantar

سلام بنظرتون کایرین 810 فورتنایت رو سلپورت میکنه؟

calantar

سلپورت=ساپورت

Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)