حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۳ با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصد ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

ویوو در تاریخ ۲۵ شهریور به‌طور رسمی از ویوو نکس ۳ رونمایی خواهد کرد و حالا مدتی است که در حال انتشار تصاویری درباره محصول جدید خود است. ویوو نکس ۳ با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصد ارایه می شود در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسبت نمایشگر به بدنه ویوو نکس ۳

به گفته Li Xiang، مدیر محصولات نکس ویوو، گوشی نکس ۳ نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصد خواهد داشت. او این اطلاعات را در وب‌سایت Weibo منتشر کرده و گفته که شرکت با استفاده از روش محاسبات استاندارد به این درصد دست یافته است.

اگر گفته‌های Li صحت داشته باشد ویوو نکس ۳ بالاترین نسبت مذکور را در بین دستگاه های موجود در بازار خواهد داشت؛ بطوریکه اسمارتفون رتبه دوم، با فاصله خیلی زیادی بعد از آن قرار خواهد گرفت. او همچنین گفته است که در طول شش ماه آینده بعید به نظر می‌رسد که در این‌باره رقیبی برای نکس 3 پیدا بشود.

با این حساب، نکس 3 هم درست مانند مدل‌های قبلی سری نکس، به نوبه خود پیشگام خواهد بود. تصویر بالا، تیزری جدیدی است که Li Xiang در پست خود منتشر کرده است. همانطور که ملاحظه می‌کنید، حاشیه‌های کناری آن تقریبا وجود ندارند و حاشیه‌های بالا و پایین آن هم به‌طرز باور نکردنی نازک هستند.

براساس شایعات قبلی، ویوو نکس 3 احتمالا مجهز به یک صفحه‌نمایش آمولد ۶.۸۹ اینچی با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس، تا ۱۲ و ۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی، یک دوربین سه‌گانه ۶۴/۱۳/۱۳ مگاپیکسلی در پشت، دوربین کشویی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین اندروید ۹ پای خواهد بود.

نظر شما چیست؟ نسبت نمایشگر به بدنه برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

لامصب خیلی خوشکل میشه ….
فقط مقاومتش کم میشه که یکم تو ذوق میزنه

m.b

comment image
عکس واقعی ویو نکس 3…

m.b

“اگر گفته‌های Li صحت داشته باشد ویوو نکس ۳ بالاترین نسبت مذکور را در بین دستگاه های موجود در بازار خواهد داشت؛ بطوریکه اسمارتفون رتبه دوم، با فاصله خیلی زیادی بعد از آن قرار خواهد گرفت”
این محاسبات با محاسبات gsmarena و بقیه سایتای نقد و بررسی فرق داره و معمولاً 6-7 درصد اختلاف دارن…
یادمه یه گوشی که 92 درصد بود هم تو gsmarena گرفت 85-86 و این گوشی هم فکر کنم دور و بر 92-94 رو بدست بیاره…
اگر فیلمی که من دیدم راجب یک گوشی با همین صفحه واترفال، تا 2 ماه آینده عرضه بشه اون گوشی، همه کمپانی ها تا 4 ماه اپیلاسیون لازم ندارن تا نسل جدید گوشی ها بیان…😅😂🤲

m.b

رمزآلود ترین گوشی های امسال Reno Ace و MIX 4 هستن…
این گوشی رنو شارژر 65 وات داره…
احتمالاً واترفال هم خواهد بود…
2020 شروع دهه جدیدی هست و چینی ها نمیخوان برای شروع روندی جدید پا پس بکشن پس این چند ماه تکنولوژی هایی میبینید که شاید تا اینجا اسمش فقط تکنولوژی سیاه برند ها بود که قطعه قطعه میشد و به هر نسل از گوشی ها فقط کمیش میرسید تا برند ها جای پیشرفت رو برای خودشون تا سال های آینده بذارن…
اما با موجی که برند های چینی راه انداختن راهی برای بقیشون، برای اینکه پا پس بکشن نیست و این تکنولوژی که تا الان در پستوی آزمایشگاه هاشون بوده فقط رو قراره تو این چند ماه آخر 2019 و چند ماه اول 2020 ببینیم تا دهه جدیدی از تکنولوژی موبایل ها رو اینبار چینی ها پایه‌ریزی کنن…
منتظر این تکنولوژی ها باشید…

_V_

گلکسی فولد توی کره جنوبی ۱۰۰۰ نسخه فروش رفت

online_wireless

۹۹.۶ بالاترین حد بین تمام گوشی ها و جهش خیلی خوبیه ولی کاش برندها اینقدر رو اج صفحه نمایش کار نکنن شاید کمی زیبایی داشته باشه ولی واقعا دردسر میشه برا خیلیا هم گلس های خوب معمولا سخت براشون پیدا میشه و هم اینکه احتمال شکستن رو بالا میبره.

m.b

https://www.gizmochina.com/2019/09/13/redmi-note-8-pro-64mp-camera-vs-huawei-p30-pro-realme-5-pro/
جناب عطایی بازم یک مقایسه عجیب…
ایندفعه بین p30 pro و ردمی نوت 8 پرو و ریلمی 5 پرو…

m.b

اوپو شارژر 65 واتش رو عملی کرد…

علی شیخ زاده

من فکر میکنم یه ائتلاف بین برند های چینی بوجود اومده و بجای رقابت چند وقتیه با هم همکاری دارن شاید بخاطر تحریم های امریکا😑

chalton

اون وقت بخوای دست بزنی به گوشی میشکنه
کمپانی های مطرح مثل سامسونگ زمانی نسبت صفحه نمایش رو به 100 میرسونن که از مقاومت گوشی اطمینان داشته باشن،چند وقت گیش یه خبر داشتم میخوندم که سامسونگ داره رو یه شیشه نشکن خیلی خیلی نازک مار میکنه که مقاومتش خیلی بهتر از گوریلا گلس هست و در اینده میخواد وقتی نسبت صفحه نمایش هارو به 100 رسوند از اون استفاده کنه.

m.b

گلکسی فولد مال سامسونگ بود؟🤔
سامسونگ بره همون گلکسی فولد رو جمع کنه بعد بیاد وعده شیشه نشکن بده…
همون باتری گرافنی‌ای که میگفت هم بعد 7 سال هنوز عملی نکرده و دیکه نوکیا هم باتری 2.5 برابر قویتر ساخت…
یارو رو تو ده راه نمیدن اونوقت سراغ خونه کدخدا رو میگیره…

Mani

شما علم غیب داری میگی مقاومتش خوب نیست

شاید این مکانیزمی چیزی ساختن که مقاوم باشه

فک کنم تا وقتی سامسونگ نده شما قبول نداری فکرشو کنین مثلا یه هفته دیگه تیتر خبر میاد سامسونگ یه گوشی معرفی کرده با فلان درصد که نزدیک همین گوشی باشه یکم کمتر بیشتر اون موقع شما میگی الان گوشی ها به بلوغ و کیفیت لازم رسیدن واسه این درصد بدنه

یکم وافع بین باشیم

ramin123

مگه این که صفحه قسمت کنار رو هم حساب کنه روش وگرنه با این حاشیه بالا و پایین همچین درصدی امکان پذیر نیست!!

نیما عرفانی

مقیاس سنجش نسبت نمایشگر به بدنه از نگاه مراجع مختلف متفاوتِ . به عنوان مثال ؛ جی اس ام آرنا حداکثر نسبت رو ۱۰۰ درصد می‌دونه و نسبت به اون اقدام به امتیازدهی و لحاظ کردن درصد می‌کنه اما این درصدی که اینجا ذکر شده براساس حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه ی بالای ۱۰۰ درصدی گفته شده یعنی معتقدن که با انحنای نزدیک به ۹۰ درجه ی نمایشگر یعنی حذف کامل حاشیه ها(در هر جهتی که میخواد باشه) می‌تونه نسبت نمایشگر به بدنه رو به بالای ۱۰۰ درصد ارتقاء بده. از این رو با وجود حاشیه های اندک در قسمت پایین و بالا که البته به نظر میرسه به صورت متقارن طراحی شده باشه گفتن که نسبت نمایشگر به بدنه ی این گوشی به ۹۹.۶ درصد میرسه اما نحوه‌ی محاسبه ای که متداول و روتین هست همون روش جی اس ام آرنا هستش.

afsoon

👏👏👏👏فوق العاده .و احتمالا قیمتی عالی

Milad7

خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)