حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویوو نکس ۳ دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از 5G را تایید کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، ویوو

یک هفته پیش بود که ویوو نکس ۳ را پیش از معرفی دیدیم و می دانیم ویوو نکس ۳ به عنوان پرچمدار جدید Vivo در آستانه رونمایی قرار دارد. دو تیزر ویدیویی رسمی منتشر شده که به ما درباره ویژگی های دستگاه و افکت نوری دور نمایشگر آبشاری اطلاعاتی می دهد. یکی از ویژگی‌های خاص گوشی ویوو NEX 3 افکت‌های نوری است که هنگام پخش موسیقی یا تماس تلفنی، چهره جذابی به آن می‌دهد. همچنین تیزر ویوو نکس ۳ دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از 5G را تایید کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تیزر ویوو نکس ۳

دوربین سه گانه ویوو نکس ۳

دوربین سه گانه ویوو نکس ۳

کمپانی ویوو با نسل اول NEX، طراحی تمام صفحه واقعی را در بازار موبایل بدعت گذاشت. پس از آن، بسیاری از کمپانی‌های دیگر نیز طراحی مشابهی را در گوشی های هوشمند خود پیاده‌سازی کردند؛ اما به هر حال ویوو نکس به عنوان طلایه‌دار این نوع طراحی در اذهان باقی می‌ماند. حالا از نسل جدید نکس هم انتظارات بالاست. به تازگی مدیر تولیدات کمپانی چینی، ویدیویی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این کلیپ نشان می‌دهد که گوشی ویوو NEX 3 در واکنش به دریافت پیام یا تماس، چگونه رفتار می‌کند.

در دو سمت نمایشگر ویوو نکس ۳ افکت نوری چشم‌نوازی هنگام پخش موزیک دیده می‌شود. این افکت متحرک در تناسب با موسیقی، تغییر شکل هم می‌دهد. اما مدیر تولیدات Vivo اعلام کرد که کاربران می‌توانند این قابلیت را شخصی‌سازی و برای دریافت تماس، پیامک یا شبکه‌های اجتماعی نیز فعال کنند. البته در این حالت‌ها، افکت نوری کمی تاریک‌تر از موقع پخش موسیقی خواهد بود.

مشخصات گوشی ویوو NEX 3

گفته می‌شود پرچمدار جدید ویوو دارای صفحه نمایش 6.89 اینچی با وضوح 2256 در 1080 پیکسل است. در زیر بدنه‌ی دستگاه، تراشه اسنپدراگون 885 پلاس را خواهیم داشت و نسخه 5G آن، به چیپ X50 هم تجهیز خواهد شد. دوربین سه‌گانه در پنل پشتی، متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز با رزولوشن 16 مگاپیکسل توصیف شده است.

حافظه داخلی 128 گیگ، رم 8 گیگابایتی، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های احتمالی ویوو نکس 3 محسوب می‌شوند. باتری دستگاه هم با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت، از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی خواهد کرد. مراسم رونمایی از این پرچمدار در تاریخ 25 شهریور برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره ویوو نکس ۳ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

عجب گوشی!

Mohammad 13759

اقایی عطایی این گوشی حدود دو هفته هست به یوتیوبر ها داده شده اینم لینکش https://youtu.be/W5hBBZLjQzs

Mohammad 13759

اقایی عطایی تازه دیدم این پست رو شما هم گذاشتید این نظرات من رو هم پاک کن شرمنده

Mohammad 13759

این گوشی دو هفته هست رسیده دسته یوتیوبر ها

Milad7

حاشیه داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)