حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو K13 با تراشه Unisoc SC9863A و قیمت ١٠۶ دلاری رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

لنوو در بازار گوشی‌های اقتصادی، نمایندگان جذابی را ارائه می‌دهند. هرچند این گوشی‌ها، زیاد وارد بازار کشورمان نمی‌شوند. اما لنوو جدیدترین گوشی خود را به تازگی رونمایی کرده است. این دستگاه، گوشی اقتصادی لنوو K13 است!

مشخصات فنی و قیمت گوشی لنوو K13

لنوو و موتورولا، تقریباً هر چند هفته گوشی جدیدی را معرفی می‌کنند. این گوشی‌ها، بیشتر در رده اقتصادی قرار دارند. آخرین گوشی موتورولا، نسخه جدید Moto G50 5G است!

 

موتورولا Moto G50 5G جدید این بار با Dimensity 700 معرفی شد!

 

اما لنوو به تازگی یک گوشی جدید با را با نام K13 رونمایی کرده است. این دستگاه، یک پایین رده اقتصادی محسوب می‌شود. سایت لنوو روسیه، اخیراً این دستگاه را به صورت رسمی ثبت کرده است. بنابراین اگر اهل روسیه هستید، هم اکنون می‌توانید این گوشی را خریداری کنید! اما گوشی جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟

از سیستم دوربین این گوشی شروع می‌کنیم. جایی که لنوو از دوربین اصلی دوگانه ٢+١٣ مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده کرده است. در کنار این دوربین، یک حسگر تشخیص اثرانگشت نیز به چشم می‌خورد. جنس بدنه و فریم، از پلاستیک است. ناچ قطره‌ای نیز در قاب جلویی قرار گرفته است که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. وضوح این دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل است. گوشی جدید لنوو، توانایی فیلم برداری 1080p را دارد. تراشه به کار رفته در آن، توسط یونیساک توسعه یافته است و SC9863A نام دارد. این تراشه، مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ١.۶ گیگاهرتز است.

٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی جدید لنوو در نظر گرفته شده است. اما اگر حافظه آن برای شما کافی نیست، می‌توانید تا سقف ١ ترابایت از کارت حافظه جانبی نیز بهره گیری کنید. این گوشی، از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود است. لنوو K13، از استاندارد IP52 برخوردار شده است. بلوتوث نسخه ۴.٢، وای فای دو بانده و اسپیکر مونو در این گوشی دیده می‌شوند. در نهایت، نمایشگر این گوشی قطر ۶.۵٢ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +HD دارد. ظرفیت باتری آن، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. به ادعای لنوو، این گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارد.

تأمین انرژی این باتری حجیم، بر عهده شارژر ١٠ واتی است. سیستم عامل اندروید ١١ در Lenovo K13 به صورت پیش فرض نصب شده است. وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب معادل ٢٠٠ گرم و ٩.٢ میلی متر می‌باشد. گوشی اقتصادی لنوو، تاکنون تنها به رنگ آبی موجود است. قیمت این دستگاه در تک نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی، برابر با ٧,٧٧٧ روبل روسیه (معادل ١٠۶ دلار آمریکا) است.

نظر شما در رابطه با این گوشی تازه وارد چیست؟ آیا ارزش خرید آن مناسب است؟ کدام ویژگی آن جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️