حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G50 5G جدید این بار با Dimensity 700 معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا با یک گوشی جدید بازگشته است. هرچند بهتر است که بگوییم گوشی جدید با نامی قدیمی! جالب است که برخی برندها، گوشی خود را با مشخصات تکراری و نامی جدید معرفی می‌کنند. اما موتورولا برعکس عمل کرده است. امروز، موتورولا Moto G50 5G جدید در کشور استرالیا رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این گوشی خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G50 5G جدید

موتورولا چند ماه قبل، از گوشی Moto G50 5G خود رونمایی کرد. این گوشی، دارای اینترنت 5G و تراشه Snapdragon 480 بود. اما امروز، موتورولا از نسخه جدید آن پرده برداشته است.

 

موتو G50 با اسنپدراگون ۴۸۰ و قیمت ۲۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

به تازگی، نسخه جدیدی از Moto G50 5G رونمایی شده است. این نسخه از Moto G50 5G، در ظاهر و باطن، تفاوت‌هایی با نسخه اولیه دارد. به همین صورت، در سایت لنوو استرالیا شاهد قرارگیری رسمی این دستگاه هستیم. اما موتورولا Moto G50 5G جدید چه مشخصات و تفاوت‌هایی با نسخه اول دارد؟

اولین تفاوتی که به طور محسوس در بین این دو گوشی به چشم می‌خورد، مربوط به بخش طراحی است. جایی که در قاب پشتی، شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه هستیم. این ماژول دوربین، مربعی و مشابه گوشی Motorola Edge 20 Lite می‌باشد. از سوی دیگر، حسگر تشخیص اثرانگشت Moto G50 5G قبلی، در قاب پشتی قرار داشت. این بار، نسخه جدید آن این حسگر را در فریم خود جای داده است. در قاب جلویی نیز ناچ قطره‌ای به چشم می‌خورد.

حال به بخش مشخصات این گوشی می‌رسیم. موتورولا Moto G50 5G جدید، دارای تراشه Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری است. این در حالی است که نسخه قبلی، با تراشه Snapdragon 480 عرضه شده بود. ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌‌توانید از حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده کنید. نسخه جدید Moto G50 5G، مجهز به باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٠ واتی درون جعبه است. اما می‌توانید از شارژر ١۵ واتی نیز برای این گوشی بهره بگیرید.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

نمایشگر Moto G50 5G جدید، قطر ۶.۵ اینچی، پنل IPS LCD، وضوح +HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی دارد. وزن این گوشی، ٢٠۶ گرم است. ضخامت آن نیز به ٩.٢۵ میلی متر می‌رسد. جنس بدنه این گوشی، از پلاستیک می‌باشد. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در گوشی جدید موتورولا موجود هستند. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، متشکل از سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی است. خبری از لنز فوق عریض در این گوشی نیست.

همچنین دوربین این گوشی، کمی ضعیف‌تر از نسخه قبلی آن است. دوربین سلفی، از وضوح ١٣ مگاپیکسلی برخوردار است. مکان قرارگیری آن، در ناچ قطره‌ای است. وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.٠، تراشه NFC، اسپیکر مونو و عرضه در دو رنگ، از دیگر مشخصات موتورولا Moto G50 5G جدید است. به قیمت این دستگاه تازه وارد می‌رسیم. قیمت این گوشی، برابر با ٣٩٩ دلار استرالیا (٢٨٩ دلار آمریکا) می‌باشد.

فکر می‌کنید که موتورولا چرا تصمیم به تولید نسخه جدیدی از Moto G50 5G گرفته است؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️