حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A03 Core با تراشه Unisoc SC9863A رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای مطرح و پر فروش در رده گوشی‌های پایین رده و اقتصادی است. سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی پایین رده اقتصادی خود رونمایی کرده است. سامسونگ گلکسی A03 Core، جدیدترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ است. در ادامه، به مشخصات فنی و جزئیات این گوشی می‌پردازیم.

مشخصات فنی و جزئیات سامسونگ گلکسی A03 Core

سامسونگ مدتی قبل از Galaxy A03s به عنوان یک گوشی اقتصادی تازه وارد پرده برداشت.

 

سامسونگ Galaxy A03s با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و Helio P35 رونمایی شد

 

حال سایت خبرگزاری سامسونگ، گوشی Galaxy A03 Core را به طور رسمی معرفی کرده است. این گوشی، یک دستگاه اقتصادی دیگر در سری Galaxy A03 است. البته باید بگوییم که در حال حاضر، جزئیاتی از قیمت و دسترسی این گوشی به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین کره‌ای‌ها اعلام نکرده‌اند که کدام بازارها را برای عرضه Galaxy A03 Core در نظر دارند. اما در بطن این گوشی، چه چیزی نفهته است؟

گلکسی A03 Core به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ، از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر این گوشی، ناچ قطره‌ای Infinity-V استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی، تکی است و وضوح ٨ مگاپیکسلی است. این دوربین، به صورت تک لنز در قاب پشتی تعبیه شده است. دوربین سلفی هم که وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد، در همان ناچ قطره‌ای واقع شده است. هم جنس قاب پشتی و جنس فریم این دستگاه، از جنس پلاستیک است.

سامسونگ از تراشه Unisoc با نام SC9863A استفاده کرده است. این تراشه پیش‌تر در گوشی‌های پایین رده برندهایی مانند نوکیا و موتورولا به کار رفته بود. ضخامت گلکسی A03 Core برابر با ٩.١ میلی متر می‌باشد. ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعت است. اما در این بین، از توان شارژر این گوشی صحبتی به میان نیامده است. این گوشی، فاقد حسگر تشخیص اثرانگشت است.

گفتنی است که سامسونگ گلکسی A03 Core تنها از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و خبری از 5G نیست. سامسونگ ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 و ٢ گیگابایت حافظه رم را برای این گوشی در نظر گرفته است. جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم بر روی فریم این گوشی استفاده شده است. در نهایت، سامسونگ جدیدترین گوشی خودش را در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار خواهد کرد. در صورت اطلاع رسانی جزئیات تکمیلی از این گوشی توسط سامسونگ، حتماً تمام اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های Galaxy A03 Core چیست؟ کدام بخش این گوشی جذاب‌تر است؟ قیمت این دستگاه را در چه بازه‌ای تخمین می‌زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️