حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ بتا برای شیائومی Mi 11 بر پایه MIUI منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، شیائومی

شیائومی همچنان پروژه به روزرسانی MIUI 12.5 را برای گوشی‌های خود به پایان نرسانده است. اما از سوی دیگر، شاهد انتشار به روزرسانی‌های MIUI 12.5 Enhanced و اندروید ١٢ بتا هستیم! یکی از پرچمداران محبوب شیائومی، به تازگی اندروید ١٢ بتا را دریافت کرده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات آپدیت اندروید ١٢ بتا برای شیائومی Mi 11 بر پایه MIUI داریم.

آپدیت اندروید ١٢ بتا برای شیائومی Mi 11 بر پایه MIUI در چین انتشار یافت

شیائومی از مدتی پیش در حال کار بر روی بیلد‌های MIUI با اندروید ١٢ است. برخی از گوشی‌های این کمپانی مانند سری Mi 10 و Mi 11 در حال دریافت این به روزرسانی هستند.

 

آپدیت بتای اندروید ١٢ شیائومی برای سری Mi 10 و Mi 11 در حال انتشار است

 

به گزارش GizChina، گوگل اخیراً بتای ۴.١ اندروید ١٢ را منتشر کرده است. این بتا، با برخی از ویژگی‌های بهبود عملکرد و رفع باگ همراه شده است. بنابراین، گوگل نسخه بتای اندروید ١٢ را روز به روز پایدارتر می‌کند. اما توجه داشته باشید که این بتا، تنها برای گوشی‌های Pixel گوگل در دسترس است. بنابراین، ما همچنان با اندروید ١٢ در یک پوسته کاربری از OEMهای محبوب مانند سامسونگ و یا دیگر کمپانی‌ها دیدار نکرده‌ایم. با این حال، ماه آینده گوگل به صورت رسمی و نهایی از اندروید ١٢ پرده بر خواهد داشت. در همین فاصله، برخی از کمپانی‌ها در حال ارائه بیلد اندروید ١٢ بتا بر پایه رابط کاربری خود هستند. در نهایت، آپدیت اندروید ١٢ بتا برای شیائومی Mi 11 بر پایه رابط کاربری MIUI عرضه شده است. در همین راستا، بالأخره شاهد اندروید ١٢ در یک پوسته کاربری اختصاصی هستیم.

حال، شیائومی می ١١ در حال دریافت اندروید ١٢ بتا بر پایه MIUI است. این به روزرسانی، هم اکنون در چین قابل دسترسی است. البته توجه داشته باشید که این بتا، اختصاصی است. بنابراین، برخی از کاربران منتخب موفق به دریافت این به روزرسانی بتا شده‌اند. شایان ذکر است که در رام چین، خبری از خدمات گوگل و دیگر ویژگی‌ها نیست. در نتیجه نمی‌توان اثر خاصی از تغییرات برنامه‌های گوگل را نمی‌توان مشاهده کرد. این به روزرسانی، به صورت یک فایل Zip در دسترس است.

اگر گوشی شما Mi 11 است و علاقه به نصب این به روزرسانی بتا دارید، می‌توانید از طریق رام TWRP این گوشی اقدام به نصب آن کنید. از سوی دیگر اگر حساب کاربری Mi شیائومی را فعال کرده‌اید، ممکن است به روزرسانی مربوطه برای شما ارسال گردد. در حال حاضر، مشخص نیست که دیگر دستگاه‌های این سری مانند Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro این به روزرسانی را بر پایه MIUI هم اکنون دریافت کرده باشند. اما شیائومی همچنان در حال تست داخلی اندروید ١٢ برای گوشی‌های سری Mi 11 است.

اندروید ١٢، دارای ویژگی‌های جذابی در بخش تغییرات طراحی، ویجت‌ها و قابلیت‌ها است. درست است که آپدیت اندروید ١٢ بتا برای شیائومی Mi 11، بر پایه MIUI 12.5 منتشر شده است. اما ما احتمال می‌دهیم که اندروید ١٢ برای دستگاه‌های واجد شرایط، همراه با MIUI 13 باشد. هم اکنون، اندروید ١٢ خیلی در اولویت شیائومی نیست. بلکه این کمپانی، قصد دارد نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 را برای کاربران خود منتشر کند. دیروز گفتیم که رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced برای کاربران جهانی نیز در راه است.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced جهانی شد + لیست دستگاه‌های دریافت کننده

 

نظر شما در مورد این بتا چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند تا پایان امسال گوشی‌های خود را به اندروید ١٢ تجهیز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

ممنون از زحماتتون.
ولی همونطور که چند وقت پیش خبرو زدین، پیشوند Mi حذف شده. ولی هنوز استفاده میشه.. البته طبق عادته😁.
پ‌ن: البته اطلاع دقیقی ندارم، باید برای گوشی هایی که قبلا هم معرفی شده، پسنود Mi رو برداریم یا نه…

iTroll 2nd Gen

خواستم بگم می یو آی ۱۲.۵ رو دریافت کردم 🙃
امیدوارم باگ های مضخرفش رفع بشه دیگه
گوشیم هم ردمی ۸
این اواخر باگ های کشنده داشت :/
حتی ریستارت هم نمی‌کنم چون تو ریستارت کردن هم باگ داره :////

Faez

شیائومی بجای اینکه نرم افزارشو بهینه کنه هر سال چند صد گوشی که مردمو گیچ میکنه روونه بازاری مختلف میکنه

Mahdi

این همه ابدیت اندروید میدن ولی من تغییری نمی ببینم چرا 😕😕اینگار رابط کاربریو بروز میکنن نه اندرویدو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️