حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت بتای اندروید ١٢ شیائومی برای سری Mi 10 و Mi 11 در حال انتشار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، شیائومی

سیستم عامل اندروید ١٢، یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های این سیستم عامل دوست داشتنی است. به همین علت، بسیاری از کاربران در انتظار دریافت آن هستند. پیش از این، گوگل رسماً لیست دریافت کنندگان اندروید ١٢ به صورت بتا را اعلام کرده بود. اما با گذر زمان، این لیست در حال گسترش می‌باشد. حال آپدیت بتای اندروید ١٢ شیائومی در حال گسترش است. به طوری که این به روزرسانی، اکنون به سری Mi 10 و Mi 11 در کنار سری Mi 10T رسیده است.

آپدیت بتای اندروید ١٢ شیائومی در حال گسترش برای مدل‌های مطرح این کمپانی می‌باشد

شیائومی یکی از برندهای پیشرو در دریافت بتای آپدیت اندروید ١٢ است. در حالی که کمپانی مانند سامسونگ در این لیست غایب هستند، اما شیائومی در حال پیشتازی است. پیش‌تر در ترنجی، در مورد لیست دستگاه‌های دریافت کننده اندروید ١٢ شیائومی صحبت کردیم.

 

آپدیت اندروید ١٢ شیائومی برای چه گوشی هایی عرضه می شود؟

 

اکنون برخی از مدل‌های این لیست، در حال دریافت بتای اندروید ١٢ هستند. به نقل از Gizmochina، گوگل از ماه May در حال آماده سازی و ارائه پروژه آپدیت اندروید ١٢ بتای گوشی‌های پیکسل است. بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده شریک نیز در حال آماده سازی این نسخه برای برخی از محصولات خود هستند. با این حال، اکثر کمپانی‌های شرکت کننده در این پروژه، دارای رابط کاربری اختصاصی خود یا چیزی اضافه بر اندروید خام هستند. اما در نهایت، می‌دانیم که این نسخه‌ها، معمولاً با نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ١٢ عرضه می‌شوند. از این رو، جای تعجبی ندارد که بدانید شیائومی در حال انتشار بیلدهای جدید MIUI بر پایه اندروید ١٢ برای دستگاه‌های بیشتر است.

اگر یادتان باشد، پیش‌تر گوشی‌های شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro نسخه بتای آپدیت اندروید ١٢ شیائومی را دریافت کردند. همچنین این نسخه برای گوشی‌های Mi 11 Ultra، می ١١ ایکس و Mi 11i منتشر شده بود. اما در خبری مسرت بخش، این به روزرسانی بتا در حال گسترش است. به طوری که شیائومی این بیلد از MIUI بر پایه اندروید ١٢ را برای چند دستگاه جدید انتشار داده است. طبق گزارشات و مستندات ارائه شده از سوی XIAOMIUI و Piunikaweb، آپدیت بتای اندروید ١٢ شیائومی برای مدل‌های زیر نیز در حال انتشار است:

– می ١١ اولترا

– می ١١ پرو

– می ١٠ اولترا

– می ١٠ پرو

– می ١٠

– می ١٠ تی

– می ١٠ تی پرو

– ردمی K30S Ultra

با این که این شرکت چندی پیش آپدیت اندروید ١٢ بتا را برای Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro آغاز کرده بود، اما برخی آزمایشات ناتمام باید بر روی این دستگاه‌ها انجام می‌گرفت. در نهایت، ارائه این نسخه برای دستگاه‌های مذکور، از سر گرفته شده است. متأسفانه مشخص نیست که شیائومی قصد دارد تا آپدیت اندروید ١٢ را به همراه MIUI 12.5 ارائه کند یا MIUI 13. اما در صورت انتشار اخبار جدید، جزئیات آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد این عمل شیائومی چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند کم کاری‌های گذشته را در این نسخه جبران کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️