حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Vivo X70 Pro Plus و مشخصات آن منتشر شد: دوباره Snapdragon 888!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، ویوو

ویوو احتمالاً ماه آینده از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. نام سری جدید پرچمداران ویوو، X70 خواهد بود. به تازگی جزئیات زیادی از گوشی‌های این سری لو رفته است. اما در جدیدترین شایعات، رندر Vivo X70 Pro Plus نیز به عنوان برترین پرچمدار ویوو لو رفته است. در ادامه، نگاهی اجمالی به مشخصات و طراحی این دستگاه خواهیم داشت.

رندر Vivo X70 Pro Plus در کنار مشخصات فنی آن منتشر شد

ویوو ایکس ٧٠ و ٧٠ پرو، دو عضو ارزان‌تر این سری هستند. دیروز، در مورد رندرهای این گوشی‌ها صحبت کردیم. به همین ترتیب، این بار به سراغ نسخه پرو پلاس می‌رویم.

 

رندر Vivo X70 Pro و X70 منتشر شد: همکاری با ZEISS و زبان طراحی تکراری

 

بر اساس گزارش EqualLeaks, رندرهای ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس انتشار یافته‌اند. این گوشی، طراحی عجیب‌تر و شلوغ‌تر نسبت به دو عضو ارزان‌تر خواهد داشت. گفتنی است که منبع رندرهای ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس نیز OnLeaks و 91Mobiles هستند. اما این گوشی دقیقاً چه طراحی دارد و آیا مشخصات فنی آن، تغییر خاصی نسبت به نسل قبل داشته‌اند یا خیر؟

ابتدا از قاب پشتی شروع می‌کنیم. طراحی Vivo X70 Pro Plus، خیلی چشم نواز نیست. در پنل پشتی این گوشی، می‌توان مازول دوربین اصلی چهارگانه را مشاهده کرد. در این ماژول، لنز پریسکوپ تله فوتو و فلش LED چندگانه نیز به چشم می‌خورند. همچنین ویوو در ساخت لنزهای این ماژول دوربین، با شرکت ZEISS همکاری‌هایی داشته است. ظاهراً جنس بدنه این نسخه، از چرم گیاهی است.

پس از آن، می‌توان فریم فلزی دستگاه را مشاهده کرد. در پرچمدار جدید ویوو، خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیست. تنها درگاه Type-C و کلیدهای پاور و تنظیم صد در بخش فریم موجود هستند. میکروفون و درگاه اینفرارد نیز در این بین به چشم می‌خورند. در نهایت، در قاب جلویی نیز نمایشگری دو لبه خمیده دیده می‌شود. حفره نمایشگر مرکزی آن نیز میزبان دوربین سلفی تکی است. نکته‌ای که در مورد طراحی این گوشی وجود دارد، استفاده از یک کادر مشکی رنگ مستطیلی در پس زمینه ماژول دوربین است.

پس از نگاهی به رندر Vivo X70 Pro Plus، به مشخصات پرچمدار بعدی ویوو می‌رسیم. این‌ها، تنها مشخصات احتمالی هستند و ممکن است شاهد اعمال تغییراتی در این بین باشیم. ظاهراً ضخامت این گوشی، ٩ میلی متر خواهد بود. نمایشگر این دستگاه، ۶.٧ اینچی است و پنلی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت، درون همین نمایشگر قرار دارد. با احتساب بیرون زدگی دوربین، ضخامت گوشی با ١١.٣ میلی متر می‌رسد! نکته مهمی که شایان ذکر است، استفاده از تراشه Vivo V1 در این گوشی است. این تراشه، در واقع پردازشگر تصویر اختصاصی ویوو است که صبح امروز در مورد آن صحبت کردیم.

 

تراشه ویوو V1 لو رفت؛ اولین تراشه اختصاصی ویوو به زودی معرفی می‌شود

 

در نهایت، شارژر ۶۵ واتی، به صورت درون جعبه برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. ویوو قصد دارد تا در این گوشی، از اندروید ١١ استفاده کند. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم در نسخه‌های مختلف این گوشی موجود خواهد بود. تراشه موجود در ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس، Snapdragon 888 خواهد بود. این تراشه، در نسل قبل نیز وجود داشت!

نظر شما در مورد رندر و طراحی Vivo X70 Pro Plus چیست؟ فکر می‌کنید ویوو بتواند با این دستگاه موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

شبیه به پرچمدارای سامسونگه به نظرم

ali karimi

سلام، چرا گفته شده طراحی عقب گوشی باحال نیستش، خوبه که قشنگه،این طراحی تو خیلی از گوشیها هستش بخصوص سامسونگ، بقیهمشخصاتشم که عالیه، صفحه نمایش اولد دولب خمیده، چیپست بروز اسنپ888، فست شارژ، طراحی کلی خوب، فقط این گوشی های پرچمدار اوپو، ویوو، رلمی، اینا تو کشور ماهم بیاد خیلی خوب میشه، رقابت خیلی خوبی پیش میاد دستت خریدارهام بازه برای خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️