حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو یک گوشی پرچمدار قدرتمندتر از Meizu 18 را تا انتهای سال معرفی خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، میزو

اوایل ماه جاری بود که گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه دو گوشی جدید میزو توسط TENAA تایید شده‌اند. وجود این دو گوشی تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسید چراکه استراتژی جدید میزو اینگونه است که تنها دو گوشی پرچمدار را در یک سال عرضه کند. اما بر اساس اطلاعات جدید درز کرده، این استراتژي ممکن است به‌نحوی تغییر کند و پرچمداران بیشتری از این شرکت در آینده معرفی شوند.

گوشی پرچمدار میزو به‌عنوان جانشین Meizu 18 تا انتهای سال معرفی خواهد شد

به نقل از وب‌سایت gizmochina، اخبار جدیدی که از چین و توسط افشاگر Bald Panda به گوش می‌رسد، نشان می‌دهد که کمپانی میزو درنظر دارد تا پرچمدار دیگری را که قدرتمندتر از سری Meizu 18 عرضه شده در اوایل ساری جاری، خواهد بود، تا انتهای ۲۰۲۱ معرفی کند. به‌احتمال فراوان یکی از دو دستگاهی که اخیراً تأییده دریافت کرده‌اند، شامل این پرچمدار جدید می‌شود.

از آنجا که منبع مطلع بیان می‌کند که پرچمدار جدید قدرتمندتر خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از بالارده‌ترین پردازنده موجود برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده کند که تولیدکنندگان برای گوشی‌های پرچمدار نیمه دوم خود از آن بهره می‌برند.

گوشی پرچمدار میزو

گوشی پرچمدار میزو

ما هنوز به‌صورت قطعی نمی‌دانیم که تلفن جدید میزو چه نامیده خواهد شد، اما می‌توان حدس زد که اگر قرار باشد به‌عنوان جانشین و نسخه‌ای قوی‌تر از میزو ۱۸ معرفی شود، ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد که از نام‌های Meizu 18s یا Meizu 18T استفاده کند؛ دقیقا مشابه سال‌های گذشته و پرچمداران سری قبلی کمپانی چینی. البته درنهایت ممکن است نام این گوشی‌های پرچمدار به‌طور کامل تغییر کند و شامل سری جدیدی از دستگاه‌های این شرکت شود. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی باید در هفته‌های منتهی به عرضه آنها ظاهر شود.

دومین گوشی تایید شده نیز احتمال دارد نسخه مقرون به‌صرفه‌تری از سری پرچمداران میزو با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ یا دیمنسیتی ۱۲۰۰ باشد.

درنهایت نظر شما راجع‌به معرفی گوشی پرچمدار جدید میزو تا انتهای سال جاری میلادی چیست؟‌ به‌نظر شما این شرکت چه مشخصاتی را برای موبایل آینده خود درنظر خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

سلام
از 20 تا خبری که تو صفحه اصلی هست، فکر کنم 16 تاش مربوط به اخبار موبایل میشه
یه دونه اش تبلیغ بود
یه دونه اش مربوط به شرکت سامسونگه (که باز بی ربط به بخش موبایل نیست)
یه دونه اش در مورد یه مودم جیبی بود
به شدت، تکرار میکنم به شدت تنوع خبری ترنجی اومده پایین و سایت شدیدا کسل کننده شده
هیچ تنوعی تو اخبار دیده نمیشه
نه اخبار گیم هست، نه اخبار ماشین، نه اخبار سینما هست، نه اخیار مربوط به سرگرمی و سینما و عکاسی و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی