حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی موفق به فروش بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2017 شده است

بر اساس جدیدترین گزارش مالی هواوی که منتشر شده ، این شرکت چینی موفق شده است تاکنون بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و این یک رکورد جدید برای این شرکت می‌باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این گزارش به‌خوبی نشان می‌دهد که میزان فروش این شرکت تا به اینجا و نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش داشته است و هواوی شانس زیادی دارد که در پایان سال از 140 میلیون عدد فروش عبور کند و به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند. یو چنگ دان، مدیر عامل بخش تجارت این شرکت از رشد 30 درصدی سود عملیاتی هواوی از ژانویه تا سپتامبر امسال سخن گفته است.

گوشی هوشمند

این مدیر اجرایی همچنین از برنامه‌ی بعدی این شرکت صحبت کرده و گفته است که در آینده این شرکت سعی دارد تا میان‌رده‌های جدیدی را معرفی کند و همین‌طور قصد دارد که از پرچمدار فوق العاده‌ای رونمایی کند. این عملکرد قوی هواوی در سال 2017 موجب شده است که این شرکت بتواند رتبه‌ی دوم تولید تلفن هوشمند را کسب کند.

البته علت اصلی این اتفاق فروش فوق العاده هواوی در طی ماه‌های ژوئن و ژولای بوده است که در این مدت اپل حضور فعالی در بازار نداشته است و میدان رقابت برای دیگر تولیدکنندگان باز بوده. در هر صورت حالا فروش اصلی گوشی هوشمند به دست دو شرکت آسیایی افتاده است و توانسته‌اند طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری را داشته باشند.

هواوی Mate 10

هواوی Mate 10

نظر شما درباره این فروش خوب هواوی چیست؟ این شرکت چینی می‌تواند به این پیشرفت روز افزون خود ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی خوبه برای هواوی. هر روز داره پیشرفت میکنه

Sajad

سرعت پیشرفتش خوبه. کم کم داره نوآوری هم به خرج میده.

Morimf

افرین هواوی روز به روز داره پیشرفت میکنه.خدا کنه یه روزی برسه که شرکتهای داخلی مثله GLX هم بتونن یه گوشیه خوب مثل میت10 تولید کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی