حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ۱۸ بدون شارژر درون جعبه ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | میزو

جانشینان سری Meizu 17 تا چند روز دیگر رسما معرفی می شوند. این تولید کننده چینی چند هفته است که سری Meizu 18 را سرزبان ها انداخته است. طبق گواهینامه 3C چین برای این تلفن ها، هیچ شارژری در جعبه وجود نخواهد داشت. بله، میزو ۱۸ بدون شارژر درون جعبه ارایه می شود و این در ادامه تصمیم اپل، شیائومی و سامسونگ است.

میزو ۱۸

در پست اخیر Weibo، این شرکت توضیح داده است که سری Meizu 18 شارژر نخواهد داشت تا “فشار بیشتری به حفاظت از محیط زیست زمین وارد نکند”.

این روند جدیدی در صنعت است، البته این اپل است که کار را شروع می کند. پس از جذف شارژر سری آیفون ۱۲، سری شیائومی Mi 11 و Galaxy S21 از همان خط پیروی کردند. با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان دیگر هنوز شارژرها را در جعبه قرار می دهند.

میزو ۱۸

میزو ۱۸

در تاریخ ۱۳ اسفند ۹۹ میزو از این سری جدید رونمایی می کند. این هجدهمین سالگرد شرکت است. علاوه بر این، این شرکت معرفی رابط کاربری Flye 9 را یک روز قبل یعنی ۱۲ اسفند ۹۹ برگزار خواهد کرد.

کل سری Meizu 18 از طراحی صفحه خمیده و سوراخ نمایشگر استفاده می شود. در این میان، میزو ۱۸ پرو از صفحه نمایش 2K و میزو ۱۸ از صفحه نمایش 6.2 اینچی استفاده می کند.

از جنبه های دیگر، انتظار می رود نسخه استاندارد Meizu 18 از پردازنده Snapdragon 870، باتری داخلی ۴۰۰۰ میلی آمپر و شارژ سریع سیمی ۳۶ وات استفاده کند. از سوی دیگر، Meizu 18 Pro از پرچمدار Snapdragon 888، لنز 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی، پشت ماژول شامل دوربین های 48MP + 48MP + 8MP + ToF، باتری داخلی 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیم 40W استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر میزو ۱۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به این مقدار قانع نباشید 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)