حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکوسیستم اوپو MagVOOC نیز با پاوربانک و شارژرهای بی سیم جدید رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، فناوری‌های نوین، گجت‌های داغ

برندهای هلدینگ BBK، به مرور در حال رونمایی از فناوری‌های اختصاصی شارژ بی سیم خود هستند. پیش از این ریلمی از اکوسیستم شارژ بی سیم خود با نام MagDart رونمایی کرد. در نهایت، نوبت به اوپو رسیده است. اوپو که یکی از ۵ تولید کننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان است، به تازگی از اکوسیستم شارژ بی سیم خود پرده برداشته است. در ادامه با اکوسیستم اوپو MagVOOC دیداری خواهیم داشت.

اکوسیستم اوپو MagVOOC با اعضای مختلفی رونمایی شد!

همان طور که گفتیم، ابتدا ریلمی وارد عمل شد. نام فناوری شارژ بی سیم این برند، MagDart بوده است. ما حتی شاهد رونمایی از یک گوشی کانسپت برای نمایش این اکوسیستم بودیم.

 

ریلمی از اکوسیستم MagDart رونمایی کرد: شارژر وایرلس ۵۰ وات و ۱۵ وات در کنار پاوربانک و غیره

 

اما اوپو نیز از فناوری اختصاصی جدیدی نیز رونمایی کرده است. بر اساس اعلام SparrowsNews، امروز اوپو در نمایشگاه بین المللی جدیدی که در چین برگزار شد، از فناوری‌های جدید خود رونمایی کرد. نام این فناوری، اکوسیستم اوپو MagVOOC است. البته این‌ها، فعلاً در حد طرح‌های مفهومی هستند و برای عرضه به بازار آماده نیستند. این محصولات، پاوربانک MagVOOC اوپو، شارژرهای بی سیم مغناطیسی نازک و اصلی MagVOOC در کنار شارژر هوایی هستند.

اکوسیستم اوپو MagVOOC

نمایشگاه جدیدی که چین مسئولیت برگزاری آن را دارد، با موضوع توانمندسازی اقتصاد و رنگ آمیزی زندگی برگزار شده است. اوپو نیز از فرصت استفاده کرده است و اکوسیستم اوپو MagVOOC را رسماً در معرض دید عموم گذاشته است. این اکوسیستم، سبب می‌شود تا زندگی هوشمند راحت‌‌تر از قبل و بدون سیم‌های اضافی انجام گیرد. برای همین، اجازه دهید تا با آخرین پیشرفت‌های اوپو در زمینه شارژ بی سیم و فناوری MagVOOC آشنا شویم.

شارژر بی سیم مغناطیسی MagVOOC با توان ۴٠ واتی

شارژر ۴٠ واتی بی سیم مغناطیسی اوپو MagVOOC

شارژر ۴٠ واتی بی سیم مغناطیسی اوپو MagVOOC

فناوری MagVOOC اوپو، یک فناوری اختصاصی جدید برای شارژ محصولات بی سیم است. به ادعای اوپو، شارژر بی سیم ۴٠ واتی این کمپانی می‌تواند باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را در ۵۶ دقیقه شارژ کند. با ۵ دقیقه شارژ نیز می‌توان حدود ١ ساعت از گوشی استفاده کرد. همچنین شارژر بی سیم ۴٠ واتی MagVOOC با استاندارد Qi سازگار است. بنابراین، می‌توان برای شارژ کردن هر محصولی با این استاندارد از شارژر جدید اوپو نیز بهره گرفت. پایه این شارژر بی سیم، به طور عمودی ساخته شده است. همچنین گوشی‌های Oppo Find X3 و Oppo Ace 2 به وسیله این شارژر، به ترتیب با توان ٣٠ و ۴٠ واتی شارژ می‌شوند. با استفاده از مکانیزم آهنربایی، گوشی می‌تواند به راحتی بر روی پایه این شارژر قرار گیرد.

شارژر ٢٠ واتی فوق نازک MagVOOC اوپو

اوپو در مورد ویژگی‌های شارژر ٢٠ واتی فوق نازک خود صحبت زیادی به میان نیاورده است. اما مشخصاً از تصویر آن می‌توانید ببینید که چقدر نازک است. همچنین این شارژر نیز دارای استاندارد Qi و ٧ لایه محافظت برای انجام شارژ بی سیم است. این شارژر نیز از نوع مغناطیسی می‌باشد و می‌توانید به وسیله آن، گوشی خود را شارژ کنید.

پاوربانک بی سیم اوپو MagVOOC

شارژر ۴٠ واتی بی سیم مغناطیسی اوپو MagVOOC

شارژر ۴٠ واتی بی سیم مغناطیسی اوپو MagVOOC

اگر راستش را بخواهید، این پاوربانک معادل یک باتری خارجی برای گوشی شما محسوب می‌شود. با افزوده شدن آهنرباهای جدید، مشکل تعادل در این پاوربانک حل شده است. گفتنی است که این پاوربانک دارای استاندارد Qi می‌باشد. حداکثر توان شارژ موجود در پاوربانک MagVOOC، برابر با ٢٠ وات است. به وسیله این پاوربانک، می‌توان باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی را در ٢ ساعت شارژ کرد. به نظر من این پاوربانک، یکی از محصولات جذاب اکوسیستم اوپو MagVOOC محسوب می‌شود.

شارژر هوایی اوپو

شارژر هوایی اوپو

شارژر هوایی اوپو

این محصول، همان رؤیایی است که بسیاری از کاربران تکنولوژی منتظر ورود گسترده آن هستند. شارژرهای هوایی، محصولاتی هستند که از راه دور، گوشی‌های شما را شارژ می‌کنند. حال اوپو نیز وارد این بازی شده است و از شارژر هوایی خود پرده برداشته است. این شارژر هوایی اوپو، دارای حداکثر توان ٧.۵ واتی است. این شارژرها را می‌توان در هنگام بازی کردن و کار کردن با گوشی نیز به کار گرفت. همچنان مشخص نیست که چه زمانی این محصولات به صورت گسترده وارد بازار می‌شوند. اما این موضوع، حاکی از آن است که برندهای بیشتری در حال توسعه فناوری‌های اختصاصی خود هستند.

 

شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو با برچسب قیمتی ٩٩ یوان (١۵ دلار) عرضه شد

 

نظر شما در مورد اکوسیستم اوپو MagVOOC چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ کدام محصول برای شما جذابیت بیشتری داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️