حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس MagDart ریلمی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

برندهای نوظهور ابتدا اقدام به ارایه محصولات اقتصادی در تمام رده بندی ها می کنند. وقتی اینطور شروع کنید، وقتی برای فکر کردن به ویژگی های لوکس تر مثل شارژ وایرلس ندارید. Realme یکی از این برندهاست. با این حال به تازگی اخباری درباره شارژر وایرلس MagDart ریلمی منتشر شده است. این نشان می دهد که آن ها به آینده جدی تر و دستگاه های لوکس تر فکر می کنند.

شارژر وایرلس ریلمی با نام MagDart ارایه می شود

به تازگی دیدیم که Realme علامت تجاری جدید “MagDart” را ثبت کرده است. در حالی که برخی حدس می زدند که این می تواند شبیه MagSafe اپل باشد، منبع جدیدی نشان داد که MagDart در واقع یک شارژر بی سیم مغناطیسی است.

شارژر MagDart

شارژر MagDart

این منبع همچنین تصاویری از سری جدید شارژرهای بی سیم MagDart را به اشتراک گذاشته است که جزئیات خاصی در مورد محصولات آینده را ارایه می کند. با مشاهده این تصاویر مشخص می شود که این برند چینی در حال کار بر روی حداقل دو نوع شارژر بی سیم MagDart است. به نظر می رسد یکی باریک است، در حالی که دیگری دارای طراحی بزرگتر است. ظاهراً نسخه نازک آن شارژ بی سیم ۱۵ وات را ارائه می دهد و بدنه آن از شارژر وایرلس اپل MagSafe ظریف تر خواهد بود.

از طرف دیگر، شارژر دوم MagDart کمی بزرگتر از این مدل است و گزارش می شود که نرخ شارژ بی سیم بالایی را ارائه می دهد. این شارژر با تکنولوژی شارژ سریع سیمی مدرن رقابت می کند. حتی می توانیم یک خروجی هوا را در زیر پورت USB Type C آن مشاهده کنیم، که به احتمال زیاد جریان هوا باعث می شود تا گرما هنگام شارژ کنترل شود. متأسفانه، جزئیات دقیق تر مانند نرخ دقیق شارژ در مورد این مدل در حال حاضر ناشناخته است.

این محصولات به چند نکته جالب اشاره می کنند که می توانیم در آینده نزدیک انتظار داشته باشیم:

اول این که اولین گوشی تجاری اندروید با شارژ بی سیم مغناطیسی مانند اپل MagSafe است. به عبارت دیگر، این یک نقطه عطف مهم دیگر در بازار اندروید است، به ویژه در مورد فن آوری شارژ بی سیم و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که سایر تولیدکننده ها نیز این روند را دنبال کنند.

دوم، این همچنین به این معنی است که Realme گوشی هوشمند جدیدی را ارایه خواهد کرد که از شارژ MagDart پشتیبانی می کند و همچنین می تواند روی لوازم جانبی اضافی مبتنی بر مغناطیسی برای تلفن های هوشمند آینده خود کار کند.

نظر شما چیست؟ شارژر وایرلس برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)