حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو با برچسب قیمتی ٩٩ یوان (١۵ دلار) عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، گجت‌های داغ

اوپو مانند شیائومی، یکی از برندهایی است که قصد دارد توان شارژر گوشی‌های هوشمند خود را بیشتر و بیشتر کند. این موضوع، سبب رقابت این دو برند در این بحث شده است. اما در این بین، محصولاتی از شیائومی و اوپو نیز عرضه می‌شوند که جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. به طور مثال، شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو به تازگی معرفی شده است. این شارژر بی سیم، با قیمت اقتصادی در چین به فروش می‌رسد.

شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو با قیمتی مناسب در چین عرضه شد

همان طور که گفتیم، کمپانی چینی اوپو، یکی از برندهای رقیب شیائومی در بخش توان شارژرها است. به طور مثال، این کمپانی سال گذشته از شارژر سیمی ١٢۵ واتی و شارژر بی سیم ۶۵ واتی خود پرده برداری کرده بود.

 

اوپو شارژر سریع سیمی ۱۲۵ وات و بی سیم ۶۵ وات را معرفی کرد

 

به نقل از Gizmochina، اوپو بی سر و صدا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است. این محصول تازه وارد، در واقع یک شارژر بی سیم جدید است. این شارژر بی سیم، با نام “Oppo Wireless Charger 15W” معرفی شده است. هم اکنون، می‌توانید در بازار چین شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو را تهیه کنید. این شارژر بی سیم، کندترین نمونه این کمپانی چینی است. اما نگران نباشید؛ زیرا قیمت این شارژر به همان اندازه کم است. اجازه بدهید تا در ادامه، نگاهی به ویژگی‌های بیشتری از این شارژر بی سیم بیاندازیم.

ابتدا از بخش طراحی شروع می‌کنیم. شارژر بی سیم جدید اوپو، دارای طراحی دایره‌ای است. ظاهراً این شارژر بی سیم، در تک رنگ سفید عرضه شده است. همان طور که از نام این شارژر پیداست، توان آن برابر با ١۵ وات است. بنابراین، اوپو کندترین شارژر بی سیم کنونی خود را عرضه کرده است. این کمپانی پیش از این از شارژر بی سیم ۴۵ و ۴۰ واتی خود نیز رونمایی کرده بود. این شارژرهای بی سیم دارای فناوری AirVOOC اوپو بودند.

محصول جدید اوپو، دارای مدل نامبر OAWV03 می‌باشد. همچنین گفتنی است که شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو از استاندارد شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید برای شارژ کردن دستگاه‌های دارای این استاندارد، از شارژر بی سیم جدید اوپو نیز استفاده کنید. اما باید بگوییم که برای دریافت این خروجی ١۵ واتی، باید از یک درگاه USB با پشتیبانی از فناوری Power Delivery 2.0 بهره گیری کنید. در کل، طراحی این شارژر بی سیم جدید اوپو جمع و جور است. همچنین Oppo Wireless Charger 15W دارای وزن و ضخامت کمی است. نکته مهم، این است که شارژر بی سیم جدید اوپو، دارای پوشش چرمی در محل شارژ است. این موضوع، به دلیل جلوگیری از لغزش گوشی‌های شیشه‌ای است. همچنین برای این محصول، نشانگر LED نیز در نظر گرفته شده است.

مانند هر شارژر بی سیم استاندارد دیگری، برای این شارژر بی سیم نیز ۶ لایه محافظتی در نظر گرفته شده است. این لایه‌ها عبارتند از:

– حفاظت از افزایش جریان بیش از حد

– حفاظت از ولتاژ بالا

– حفاظت از دمای بیش از حد

– حافظت از افت ولتاژ بیش از حد

– حفاظت الکترواستاتیک

– تشخیص اجسام خارجی

نکته آخر در مورد این شارژر، این است که درگاه Type-C در آن نیز موجود است. بنابراین، شما می‌توانید با اتصال کابل Type-C خود، عمل شارژ بی سیم را به انجام برسانید. در انتها، باید گفت که این شارژر با قیمت ٩٩ یوانی (معادل ١۵ دلار آمریکا) در چین به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد شارژر بی سیم ١۵ واتی اوپو چیست؟ آیا مشخصات و قیمت آن را می‌پسندید؟ از شارژرهای بی سیم استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️