حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G50 5G و مشخصات آن تصادفاً توسط نوکیا فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نوکیا

نوکیا سری G خود را مدتی پیش رسماً تأسیس کرد. در این سری، معمولاً گوشی‌های اقتصادی‌تر نوکیا رونمایی می‌شوند. پیش از این، نوکیا چند گوشی را از این سری رونمایی کرد. اما این بار، شاهد اضافه شدن عضو جدیدی به نام G50 5G هستیم. امروز، اتفاق جالبی رخ داده است. نوکیا در صفحه اینستاگرام خود، تصادفاً نوکیا G50 5G و مشخصات آن را لو داده است.

مشخصات فنی و طراحی نوکیا G50 5G تصادفاً توسط نوکیا فاش شد

گوشی نوکیا G50، دستگاهی است که در برخی از شایعات حضور پیدا کرده بود. ما پیش از این، تصور زیادی از مشخصات این گوشی نداشتیم. اما در نهایت، امروز اتفاقاتی در مورد این گوشی رخ داده است.

 

نوکیا G50 تلفن هوشمند بعدی سری G نوکیا خواهد بود

 

بر اساس گزارش Gizmochina، نوکیا G50، یکی از گوشی‌های اقتصادی جدید نوکیا در آینده‌ای نزدیک است. بر اساس گزارشات اخیر، گفته می‌شود که نوکیا G50 در واقع مقرون به صرفه‌ترین گوشی نوکیا با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد بود. حال، نوکیا جدیداً گوشی جدید خود را در یک کلیپ تبلیغاتی و صفحه اینستاگرام خود لو داده است. این کلیپ، در صفحه نوکیای فرانسه ظاهر شده بود. این پست، به سرعت از این صفحه پاک شد. اما این موضوع، فایده‌ای نداشت و بالأخره ما می‌دانیم کا نوکیا G50 5G قرار است چگونه باشد.

نوکیا G50 5G

پست پاک شده Nokia G50 5G در صفحه نوکیا فرانسه

بر اساس اظهارات نوکیا و متن ترجمه شده این صفحه، ادعا می‌شود که نوکیا G50 دارای عمر باتری فوق العاده‌ای است. این گوشی، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی، وضوح ۴٨ مگاپیکسلی دارد. در تبلیغ لو رفته از Nokia G50 5G، می‌توان وجود دو رنگ بندی مختلف را مشاهده کرد. در قاب جلویی این گوشی، از ناچ قطره‌ای استفاده شده است. در این ناچ، دوربین سلفی تکی قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی سه گانه با ماژول دایره‌ای تعبیه شده است. ظاهراً خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این گوشی نیست. اما ممکن است شاهد استفاده از این حسگر بر روی فریم گوشی باشیم.

تمام جزئیات در مورد Nokia G50 5G، به همین جا ختم نمی‌شوند. بر اساس گزارشات قبلی، Nokia G50 5G به تراشه Snapdragon 480 تجهیز می‌شود. این دستگاه از ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی، با سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض ارائه می‌شود. همچنین ظاهراً رنگ مشکی این گوشی، رنگ سوم آن است. با توجه به این که نوکیا G50 توسط صفحه رسمی این برند لو رفته است، می‌توان فهمید که ما خیلی از تاریخ رونمایی این گوشی دور نیستیم. به همین دلیل، احتمالاً این گوشی اواخر ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این اتفاق عمدی بوده است؟ نوکیا G50 5G را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،یه گوشی اقتصادی خوب با فناوری 5جی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️