حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پیش بینی فروش آیپد در سال ۲۰۲۱ را تا ۶۰ میلیون دستگاه افزایش داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

“بازار تبلت مرده است”. این چیزیست که پیش از این بیان می‌شد. به هر حال، با بزرگ‌تر شدن ابعاد نمایشگر گوشی‌ها، چه کسی به تبلت نیاز دارد؟ درحال‌حاضر نیز، با دستگاه‌های تاشو موجود مانند گلکسی زد فولد ۳، می‌توانید یک تبلت و یک تلفن را به‌صورت همزمان داشته باشد. اما با شروع همه‌گیری ویروس کرونا به یکباره همه چیز تغییر کرد، زیرا کسانی که کار و یا کلاس درس خود را از داخل خانه دنبال می‌کردند و یا به‌دنبال بازی و سرگرمی بودند، برای انجام کارهای دورکاری خود به یک لپ‌تاپ و یا تبلت نیاز داشتند. اینجا بود که فروش این دستگاه‌ها بار دیگر اوج گرفت. در همین راستا، کمپانی اپل به‌تازگی پیش بینی کرده است که فروش تبلت‌های آیپد این شرکت در سال جاری از ۶۰ میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت.

پیش بینی فروش آیپد اپل

فروش آیپد اپل در سال مالی 2020 بود که شروع به رشد کرد. با آغاز سه ماهه سوم مالی سال 2020 (که شامل آوریل تا ژوئن و همزمان با شروع همه‌گیری ویروس کرونا می‌باشد)، فروش آیپد، هر سه ماه افزایش یافت. در سه ماهه دوم مالی سال جاری، فروش آیپد 79 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد. به گزارش digitimes، با انتشار شایعاتی مبنی‌بر عرضه آیپد نسل نهم با قیمت مناسب در ماه آینده، اپل می‌تواند 60 میلیون تبلت را در سال 2021 به‌فروش برساند.

پیش‌تر به شما گفتیم که انتظار تغییرات زیادی در آیپد نسل نهم نداشته باشید. طبق شایعات، اندازه نمایشگر این تبلت 10.2 اینچ بوده و با طراحی مشابه آیپدهای پیشین به‌همراه TouchID ادغام شده با دکمه هوم عرضه خواهد شد.

پیش بینی فروش آیپد اپل

پیش بینی فروش آیپد اپل

آیپد مینی ۶ جدید (2021) نیز انتظار می‌رود که به اپل کمک کند تا به پیش بینی فروش ۶۰ میلیون دستگاه خود در سال جاری برسد. مارک گورمن از بلومبرگ پیش‌تر گفته بود که آیپد مینی جدید، “بزرگترین بازطراحی” را در تاریخ این مدل خواهد داشت. آیپد مینی ۶ همچنین می‌تواند دارای طرحی مشابه آیپد پرو (2021) با حاشیه‌های باریک نمایشگر و جنس بدنه پشتی آلومینیومی برس خورده باشد.

پیش از آنکه شمار مبتلایان به کرونا افزایش یابد، پیش بینی می‌شد که فروش جهانی تبلت، امسال 5.9 درصد کاهش یافته و به 37.5 میلیارد دلار برسد و تا سال 2025 نیز به 34.3 میلیارد دلار کاهش یابد.

آمار فروش تبلت در فصل اول ۲۰۲۱: آیپدهای اپل، مقتدرانه در صدر

نظر شما راجع‌به پیش بینی فروش ۶۰ میلیونی iPad اپل در سال ۲۰۲۱ چیست؟ به‌نظر شما این شرکت می‌تواند به این میزان فروش دست یابد و رمز موفقیت آنها در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی