حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی iPad Mini 6 را در کنار قابلیت‌های آن و در رندرهای جدید آن ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، رندر، شایعات

نسل جدید آیپد مینی مدت زیادی است که رونمایی نشده است. بنابراین طرفداران آیپد، چشم به نسل بعدی آیپد مینی دوخته‌اند. اما این آیپد مینی، تاکنون به صورت رسمی از سوی اپل تأیید نشده است. با این وجود، افشاگران از زحمات اپل کم کرده‌اند و رندرهای iPad Mini 6 را منتشر کرده‌اند. این بار رنگ بندی iPad Mini 6 در رندرهای جدید این تبلت قابل مشاهده است. همچنین برخی از ویژگی‌های این تبلت به تازگی تأیید شده‌اند.

رنگ بندی iPad Mini 6، متنوع و جذاب خواهد بود

مدت زیادی از انتشار رندر آیپد مینی ۶ برای اولین نمی‌گذرد. این تبلت یکی دو ماه پیش به نمایش در آمد و طراحی احتمالی آن را با هم دیدیم. سایز این تبلت، حتی از iPad Air 2020 کوچک‌تر خواهد بود!

 

رندر آیپد Mini 6 را با اندازه کوچک‌تر از iPad Air 2020 ببینید!

 

بر اساس گزارشی از Sparrowsnews، اپل علاوه بر خانواده آیفون ١٣، برای رونمایی و عرضه محصولات دیگری مانند مک بوک پرو، ایرپادز جدید، اپل واچ و البته، آیپد مینی ۶ خود آماده می‌شود. این محصولات، تا حدود ١ ماه دیگر معرفی خواهند شد. بنابراین، علاوه بر معرفی نسل جدید گوشی‌های اپل، از تبلت‌های کوچک‌تر و جدید اپل نیز پرده برداری خواهد شد. این تبلت، به شدت از سوی طرفداران و کاربران اپل مورد انتظار می‌باشد.

به تازگی، رندرهای جدیدی از iPad Mini 6 منتشر شده است. این رندرها، رنگ بندی iPad Mini 6 را به ما نشان می‌دهند. این رندرها، بر اساس یکی از طراحان نزدیک به اپل ساخته شده است. بنابراین، می‌توانیم تا حدودی به صحت آن‌ها اطمینان کنیم. این رندرها، بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده از تبلت جدید اپل ساخته شده‌اند. یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که به چشم می‌خورد، حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر آیپد مینی ۶ می‌باشد. این تبلت، مانند نسل قبل خود از دکمه هوم استفاده نمی‌کند. بنابراین، با حذف موارد اضافه و کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالاتر رفته است. در همین راستا، می‌توان ساده‌تر با این تبلت کار کرد.

به طور دقیق‌تر، iPad Mini 6 یک تبلت با قطر نمایشگر ٨.۴ اینچی می‌باشد. باید بگوییم که همچنان رفرش ریت نمایشگر آیپد مینی ۶، برابر با ۶٠ هرتز است و تغییری در این بخش حاصل نشده است. ضخامت این تبلت، تنها ۶.١ میلی متر خواهد بود که شگفت آور است. همان طور که گفتیم، دکمه هوم از این گوشی حذف شده است. اما خوشبختانه، شاهد حذف حسگر تشخیص اثرانگشت نیستیم. به همین دلیل است که اپل حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID تبلت جدید خود را با دکمه پاور ادغام کرده است. احتمال می‌دهیم که اپل از یکی از تراشه‌های اختصاصی خود یعنی Apple A14 Bionic و یا Apple A15 Bionic استفاده کند. حتی اگر اپل تراشه A14 را به کار ببرد، مشکلی نخواهد بود. چرا که این چیپست، یکی از قدرتمندترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود و مشکلی در پردازش اطلاعات ندارد.

آیپد مینی جدید، در سه نسخه عرضه می‌شود. این سه نسخه، دارای حافظه داخلی ۶۴ یا ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایتی از نوع NVMe خواهد بود. قلم استایلس Apple Pencil 2 نیز توسط آیپد مینی جدید پشتیبانی می‌شود. در نهایت، نگاهی به رنگ بندی iPad Mini 6 نیز داریم. این تبلت تازه وارد، در ۵ رنگ نقره‌ای، خاکستری، رز گلد، سبز و آبی عرضه خواهد شد. وجود چنین رنگ بندی متنوعی، بسیار کاربر پسند است. نوع نمایشگر این تبلت، Liquid Retina خواهد بود. قلم Apple Pencil 2 به وسیله آهنربا به این تبلت می‌چسبد و شارژ می‌شود.

وجود ۵ رنگ برای آیپد مینی ۶

وجود ۵ رنگ برای آیپد مینی ۶

نظر شما در مورد رنگ بندی iPad Mini 6 چیست؟ آیا از طراحی این تبلت خوشتان می‌آید؟ فکر می‌کنید که اپل این آیپد را با چه قیمتی روانه بازار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

بعد از یک غیبت طولانی به نظرم میترکونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️