حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیپد Mini 6، مانند ژله می‌لرزد و این آزار دهنده است!

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، مشکلات

آیپد مینی ۶، امسال معرفی شد. این تبلت، پس از مدت زیادی انتظار، بالأخره با امکاناتی جذاب از راه رسید. اما آیپد مینی ۶، عاری از ایراد و مشکلات نیست. بر اساس گزارشات کاربران مختلف، نمایشگر آیپد Mini 6 با مشکل آزار دهنده نمایشگر ژله‌ای مواجه است!

نمایشگر ژله‌ای در آیپد Mini 6

آیپد مینی جدید، امسال و طی رویداد California Streaming توسط کوپرتینویی‌ها رونمایی شد.

 

آیپد مینی ۲۰۲۱ رسما معرفی شد: نمایشگر ۸.۳ اینچی کم حاشیه و 5G

 

به گزارش Phonearena، بسیاری از کاربران، آیپد مینی ۶ را به عنوان یک ستاره واقعی در رویداد California Streaming اپل تلقی می‌کنند. این تبلت جدید، به لطف نمایشگر ٨.٣ اینچی از حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگر برخوردار است. حسگر تشخیص اثرانگشت و تراشه جدید نیز در این تبلت موجود هستند. عرضه عمومی این تبلت، از دو روز پیش آغاز شده است. اما خریداران آن، با مشکل عجیبی روبه‌رو شده‌اند.

کاربری با نام مارتین، متوجه شده است که آیپد مینی ۶ او، دارای مشکلی در پیمایش بین صفحات و اسکرول کردن است. به طوری که به نظر می‌رسد نمایشگر آیپد او، رفرش ریت ٣٠ هرتزی دارد! او در یک ویدئوی یوتوبی، به مقایسه این تبلت با آیپد پرو ٢٠١٨ پرداخته است. وی حتی می‌گوید که نمایشگر آیفون ٨ از این تبلت عملکرد روان‌تری را به نمایش می‌گذارد. اما او تنها نیست.

یکی از نویسندگان شاغل در The Verge نیز از این مشکل گله مند بوده است. ظاهراً این مشکل، Jelly Scrolling نام دارد. به عبارت دیگر، این مشکل سبب می‌شود تا سمت راست نمایشگر نسبت به سمت چپ آن، سریع‌تر حرکت کند. اما او می‌گوید این مشکل، تنها در صورتی ایجاد می‌شود که از iPad Mini 6 به صورت عمودی استفاده کنید.

در همین راستا، یک ویدئوی دیگر از این اتفاق در نمایشگر آیپد Mini 6 ضبط شده است. این ویدئو که به صورت صحنه آهسته ضبط شده است، نشان می‌دهد که مشکل آیپد مینی ۶ دقیقاً از چه قرار است. گیرنده این ویدئو، می‌گوید که به سختی می‌توان متوجه این مشکل شد. اما اگر دقیق باشید، خواهید توانست تا آن را ببینید.

این تفاوت، زمانی که متن‌های زیادی در نمایشگر به نمایش در بیایند، بیشتر مشهود است. مجموعه 9to5mac، یکی از خریداران آیپد مینی ۶ که با این مشکل مواجه شده است، در ابتدا تصور می‌کرد آیپد او خراب شده است. اما با مراجعه به اپل استور، او متوجه شد که کاربران دیگری نیز از این مشکل شکایت داشته‌اند. برخی از کاربران Reddit نیز این مشکل را به اطلاع دیگران رسانده‌اند.

همان طور که گفتیم، این مشکل خیلی آزار دهنده نیست و برخی از کاربران ممکن است وجود آن را احساس نکنند. اما دسته دیگری این مشکل را یک نکته منفی می‌دانند. فعلاً مشخص نیست که این مشکل، سخت افزاری است و یا نرم افزاری؛ اما مورد دوم محتمل‌تر است.

نظر شما در مورد این مشکل نمایشگر آیپد Mini 6 چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این مشکل به وسیله یک به روزرسانی نرم افزاری برطرف شود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اپل استاد خر کردن مردم کره زمین

mohm

یک ضرب المثل هست که میگه
گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده
اینجا خیلی کاربرد داره این ضرب المثل

mehpsa

شما ساده و حسود هستید نمیتونین پیشرفت های اپل رو ببینید این یکی از ویژگی های منحصر به فرده اگه شما بتونید حرکات قرنیه چشمتون رو در جهت عکس امواج صفحه حرکت بدهید میتوانید از تصویری صاف لذت برده و علاوه بر این برای رقص در مجالس خویشاوندان تمرین کنید.
مشکل اپل اینه که از عصر خودش جلوتره و ما مردم قدر زحمت و تلاشی که با حذف کردن امکانات برای حفاظت از محیط زیست انجام میده رو نمی‌فهمیم، فقط چند تا ترنج پلاسیده از این حقیقت ها اگاه هستند که معمولا زیر کامنت های من میتونید ببینیدیشون و از بوی الکل حاصل از پلاسیدگیشون که از کامنت هاشون می تراود مست شوید

mega08

😂

mohm

سامسونگ که تا دلت بخواد سوتی داده اونم سخت افزاری نه نرم افزاری
مثل ترکیدن s7 که مثل چی توش مونده بود چجوری جمش کنه و اپل بهش کمک مالی کرد والی ورشکست میشد
در محصولات اپل اگرم مشکلی باشه عموما نرم افزاریه که با یه آپدیت حل میشه
6s بعد هفت سال هنوز تا قبل iOS 16 آپدیت میگیره و مثل توپ کار میکنه بدون باگ و مشکل
آمار فروش آیفون و آیپد گویای همه چیزه
همیشه پرفروشترین هست و اندرویدیا نزدیکشم نتونستن بشن تو صدر
این خیلی معنی داره این سلیقه اکثریت رو میرسونه

yavar

اپل الان فقط داره درفدارای فنشو سر کیسه میکنه اپل بعد از مرگ بنیاد گذار فقیدش استیو جابز دگه نوآوری نداشته اپل الان حول حوش سه چهار سال از گوشی های چینی و اندروید عقبه
1:ضرفیت باطریش
2:شارژر
3:توان شارژ شدنش
4:طراحی تکراری
5:نسبت صفحه به بدنه
6:نبود تایپC(فقط چند دستگاه اپل به تاپبC مجهز هستند)
7:نبود حسگر اثر انگشت (مخصوصاً الان که همه از ماسک استفاده میکنند
……….
اگه بخوام همه شو بگم چند صفحه ای میشه ببیند چند سود میکنه فقط از همی اینا بعدشم داره به ریش درفدارای فنش میخنده

mohm

یکی از نقاط قوت محصولات اپل مثل آیفون 13 پرو مکس، میزان شارژ دهی اون هست که در ویدئو های تست، گوشی هایی مثل گالاکسی s21 اولترا و سایر اندرویدی ها که ظرفیت باتری بالاتر از 5000 دارند رو با اختلاف بالای 1.5 تا 3 ساعت (در استفاده سنگین) با شارژ دهی بیشتر پشت سر گذاشته که در استفاده معمولی این اختلاف رقم به بیش از 4 تا 6 ساعت میرسه!!
این اتفاق به دلیل بهینه مصرف بیشتر سخت افزار و سیستم عامل به علاوه افزایش ظرفیت باتری به نسبت نسل قبل هست
اینه بهینه مصرف آیفون! باتری 4000 آیفون 13 پرو مکس بسیار دوام بالاتری از باتری های بالاتر از 5000 اندروید داره که ضخامتشون مثل موزائیک هست و وزنشونم با توجه به فریم آلمینیومی ضعیف بسیار بالا

mohm

اپل: بزرگترین کمپانی دنیا هست

mohm

اپل برای یک عمر کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️