حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آیپد ١٠.٢ اینچی ٢٠٢١ در کنار سرعت شارژ شدن آن مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، تست، عمر باتری

آیپد ٩ یا همان آیپد ١٠.٢ اینچی سال ٢٠٢١، در رویداد California Streaming اپل معرفی شد. این تبلت، از تراشه جدیدتر و امکانات به روز شده‌ای استفاده می‌کند. عمر باتری تبلت جدید اپل، یعنی آیپد ١٠.٢ اینچی ٢٠٢١ مشخص شده است. اما آیا این تبلت می‌تواند در یک روز، کاربر را به اندازه کافی همراهی کند؟

تبلت آیپد ٩

همان طور که گفتیم، تبلت جدید اپل با نام iPad 10.2 inch 9th Gen، در رویداد جدید اپل معرفی شد.

 

آیپد نسل نهم به صورت رسمی با Apple A13 Bionic و قیمت ٣٢٩ دلار معرفی شد

 

پس از گذشت مدتی، بالأخره این تبلت با دست Gsmarena رسید و هم اکنون، تست بازدهی باتری و سرعت شارژ این تبلت تازه وارد منتشر شده است. در نتیجه، با در ادامه همراه باشید تا عمر باتری و تست سرعت شارژ آیپد ١٠.٢ اینچی ٢٠٢١ را بررسی کنیم. مشخصات فنی این تبلت عبارتند از:

– نمایشگر ١٠.٢ اینچی از نوع Retina IPS LCD با وضوح ٢,١۶٠×١,۶٢٠ و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه Apple A13 Bionic

– سیستم عامل iPadOS 15

– باتری ٨,۵۵٧ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢٠ واتی درون جعبه

عمر باتری آیپد ١٠.٢ اینچی ٢٠٢١

عمر باتری آیپد ١٠.٢ اینچی ٢٠٢١

تبلت ١٠.٢ اینچی جدید اپل، دارای تراشه‌ای جدیدتر و کم مصرف‌تر است. بنابراین، بهینگی آن بیش از پیش است. البته ظرفیت باتری نسبت به دو نسل قبل که ظرفیت ٨,٨٢٧ میلی آمپر ساعتی داشت، کاهش یافته است. بر اساس تست‌های انجام شده از سوی Gsmarena، آیپد ١٠.٢ اینچی جدید اپل در تست بخش وب گردی، حدوداً ١٢ ساعت دوام می‌آورد. این میزان از بازدهی باتری، نشان می‌دهد که iPad 10.2 inch 2021 تا حد زیادی قابل اتکا است. میزان دوام آوری در بخش پخش ویدئو نیز حدود ١٢ ساعت است.

تست سرعت شارژ تبلت جدید اپل

همان گونه که اشاره شد، شارژر این آیپد جدید، ٢٠ واتی است. خوشبختانه کوپرتینویی‌ها این شارژر را از جعبه حذف نکرده‌اند و آن را همراه با تبلت ارائه می‌دهند.

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به تبلت، ٢۴ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. اما زمان تکمیل ظرفیت باتری، چندان کم نیست. این تبلت برای کامل شارژ شدن، به ١۶۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

نظر شما در مورد عمر باتری آیپد ١٠.٢ اینچی امسال چیست؟ آیا سرعت شارژ آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️