حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات کارکرده هواوی در چین با HarmonyOS به صورت رسمی فروخته می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

هواوی نمی‌تواند به صورت گسترده گوشی‌های خود را در سطح جهان عرضه کند. این موضوع، به این دلیل است که هواوی نمی‌تواند به مقدار زیادی از گوشی‌های هوشمند یا دیگر محصولات خود را تولید کند. همین امر سبب شد تا هواوی از صدر جدول فروش گوشی‌های هوشمند دور شود. در هر صورت، محصولات کارکرده هواوی در چین با HarmonyOS پیش فرض و با گارانتی جدید به صورت رسمی فروخته می‌شوند. اما جزئیات این خبر دقیقاً از چه قرار می‌باشد؟

فروش محصولات کارکرده هواوی در چین توسط خود این کمپانی

هواوی بر روی آپدیت دستگاه‌های خود به HarmonyOS، تمرکز زیادی کرده است. به طوری که HarmonyOS هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. پیش‌تر، گفتیم که بیش از ۶۵ مدل آپدیت نهایی هارمونی OS 2.0 را دریافت کرده‌اند.

 

آپدیت نهایی HarmonyOS 2.0 هواوی تاکنون برای بیش از ۶۵ مدل منتشر شده است!

 

بر اساس گزارشی از Huawei Central، هواوی فروش گوشی‌های دست دوم خود را در چین آغاز کرده است. این گوشی‌های دست دوم، به صورت رسمی توسط هواوی تأیید شده‌اند. این گوشی‌ها، به گفته هواوی با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند که در ادامه به آن نیز اشاره خواهیم داشت. این محصولات کارکرده هواوی، در سایت رسمی هواوی قرار گرفته‌اند و قابل سفارش در چین می‌باشند. در ادامه، هواوی گفته است این محصولات دارای ارزش خرید بالایی هستند و توسط شرکای هواوی عرضه می‌شوند. بر اساس ادعای هواوی، این گوشی توسط این کمپانی تست‌های اطمینان از کیفیت و عملکرد را پشت سر گذاشته‌اند. بنابراین، این محصولات کارکرده هواوی دارای کیفیت بالایی هستند و نیازی به نگرانی از کیفیت آن‌ها نیست. به همین ترتیب، دو نوع گوشی هوشمند دست دوم در چین توسط هواوی به فروش می‌رسد. این دو نوع، به شرح زیر می‌باشند:

درجه بندی کیفیت ٩٩ درصدی: این دسته از گوشی‌های هوشمند کارکرده هواوی، تقریباً با نوع آکبند و نوی آن‌ها تفاوت محسوسی ندارد. هیچ آثاری از خط و خش و آسیب بر روی بدنه این گوشی‌ها قابل مشاهده نیست.

درجه بندی کیفیت ٩٠ درصدی: این گوشی‌ها از نظر عملکرد هیچ مشکلی ندارند. اما آثاری از خط و خش بر روی آن‌ها مشاهده می‌شود که مشخص می‌کند این دسته از محصولات کارکرده هواوی، شباهت کم‌تری به محصولات نو دارند.

هواوی در مورد ویژگی‌های این محصولات کارکرده خود، بیشتر صحبت کرده است. چینی‌ها می‌گویند که این گوشی‌های دست دوم، بیش از ١٢٠ تست ایمنی را پشت سر گذاشته‌اند. این آزمایشات مقاومت و کیفیت که به مدت ١٠ ساعت انجام شده‌اند، برای کارکرد بی عیب و نقص تضمین شده‌اند. همچنین این گوشی‌ها، از گارانتی رسمی هواوی در چین نیز برخوردار شده‌اند. همچنین از بابت عمر باتری این گوشی‌ها اطمینان حاصل شده است و در مورد بخش باتری آن‌ها نیز ضمانت نامه‌ای ارائه می‌شود. در هر صورت، اگر این گوشی‌ها مشکلی داشتند هم می‌توانید از گارانتی آن‌ها استفاده کنید.

نکته جالب و مورد توجهی که در این بین وجود دارد، استفاده از HarmonyOS 2.0 در این محصولات است. ظاهراً هواوی با استفاده از این محصولات، HarmonyOS 2.0 را بر روی آن‌ها نصب می‌کند. در نتیجه، با خریداری این محصولات کارکرده هواوی می‌توانید از نسخه آخر نرم افزار این شرکت برخوردار شوید. مدت گارانتی این گوشی‌ها، یک سال می‌باشد. این گوشی‌ها همچنین دارای ضمانت برگشت به مدت ٧ روز می‌باشند. به گفته هواوی، خریداری این گوشی‌ها سبب کمک به محیط زیست می‌شود. در نهایت، شما می‌توانید با استفاده از خدمات این گوشی‌ها، از ٢٠ درصد تخفیف در تعمیر قطعات برخوردار شوید. در کل، به نظر می‌رسد که هواوی مانور زیادی برای جذاب مشتریان در بخش گوشی‌های دست دوم خود داده است. اما این مزایا برای یک گوشی دست دوم، با چه قیمتی به دست می‌آیند؟ خب، اجازه دهید به لیست قیمت این محصولات کارکرده بیاندازیم:

  1. – هواوی P30: برابر با ٢,٧٩٩ یوان (معادل ۴٣١ دلار آمریکا)
  2. – هواوی P30 Pro: برابر با ٣,۴٩٩ یوان (معادل ۵٣٨ دلار آمریکا)
  3. – هواوی Mate 30: برابر با ٣,٣٩٩ یوان (معادل ۵٢٣ دلار آمریکا)
  4. – هواوی Mate 30 5G: برابر با ۴,٢٩٩ یوان (معادل ۶۶١ دلار آمریکا)
  5. – هواوی Mate 30 Pro: برابر با ۵,۴٩٩ یوان (معادل ٨۴۶ دلار آمریکا)
  6. – هواوی Mate 30 Pro 5G: برابر با ۵,٣٩٩ یوان! (معادل ٨٣٠ دلار آمریکا)

گوشی‌های دست دوم هواوی در چین

جدا از این که قیمت نسخه دست دوم میت ٣٠ پرو ۵ جی از نسخه ۴ جی آن ارزان‌تر است، شاهد تفاوت قیمت زیادی نسبت به نسخه نو هستیم که منطقی است. به طور مثال، میت ٣٠ ۵ جی دست دوم با نسخه نوی خود حدود ٧٠٠ یوان تفاوت قیمت دارد. اما سؤالی که پیش می‌آید، این است که با وجود پرچمداران تازه وارد و قدرتمند امسال در این بازه قیمتی، چه کسی حاضر به خریداری محصولات کارکرده دو سال پیش با امکاناتی قدیمی می‌شود؟ آیا واقعاً کسی پیدا می‌شود که محصولات کارکرده و قدیمی هواوی را به پرچمداران جدید امسال ترجیح دهد؟

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا هواوی در این طرح موفق می‌شود؟ چه دلیلی برای خرید این محصولات وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

برای یک کمپانی کار چیپیه … هواوی میخواد به هر قیمتی شده تو بازار موبایل بمونه ولی این کار ها استقبالی نخواهد داشت حتی خود سیستم عاملش هم استقبال نشد … تنها راه موفقیتش اینه که تحریمش رو بردارن و دوباره اندروید و خدمات گوگل داشته باشه

@ahmad1111

به نظرتون پنجاه میلیون آپدیت و تولید گوشی نو با هارمونی تو دوماه کمه ؟

ali karimi

سلام به نظر من خوبه، ولی چجوری بگم مثلا تو کشور ما اگه این گوشیها وارد بشه فروش خوبی پیدا میکنه فکر کنم، به عنوان مثال میت 30 تو ایران 20میلیونه قیمت آکبند ولی دست دومش که یکسال ضمانت داره و 1هفته مهلت تست، قیمت بین 12تا15 باشه خب بهتر فروش میره، بازم میگم اینکار تو یعصی از کشورها مثل کشور ما که قدرت خرید مردم زیاد نیستش جواب میده، به عنوان مثال آیفون 12 اون اویل اومده بود ایران قیمتی حدودا 60ملیونی داشت،یه گزارشی اومده بود که تو کشورهای مختلف حقوق چندرورزشون میشه یه آیفون 60 میلیونی، مثلا سوئد و امارات بین 3تا 5روز بود، آمریکا 8روز بود، ایران رو زده بودن 500 روز، خب واسه همین میگم اینکار هواوی توبعضی از کشورها بهتر جواب میده، کشوری مثل سوئد یا امارات که یه کارگرمیتونه با حقوق 3تا 5روزش بره یه پرچمدار بخره هیچوقت نمیاد این گوشیهای دست دوم رو بخرن ولی تو کشور ما وکشورهای مثل ما که یه کارگر باید 500 روز کارکنه تا یه پرچمدار بخره مطمعنأ اینطور گوشیهای دست دوم رو بهتر میخرن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️